Je zag er trouwens goed uitquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:23 schreef twi het volgende:
Ik zes, dat vond ik al een aardige score. De vorige meet 3, dus de volgende keer verwacht ik er 12.
Ben nog steeds benieuwd wie dat waren..quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:16 schreef Myraela het volgende:
Ik kwam er trouwens pas heel laat achter dat die 3 mensen die als laatste aan kwamen lopen en een beetje buiten bleven staan ook FOK!kers waren.Ze keken zo verdwaald.
Ik geloof het wel.quote:
Dat is niet zo moeilijk.quote:
Ze kwam me wel enigszins bekend voor, maar ik weet niet waarvan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:27 schreef Joysa het volgende:
Ik ben benieuwd wie die vervelende vrouw was die achter ons in de rij stond en allemaal maar over zolder autisten kon praten.
Leuke jongen was dat wel ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben nog steeds benieuwd wie dat waren..
Net als die jongen achter jullie met die blauwe trui met witte letters en lieve ogen en neus
ik ook nietquote:
ik heb wel sterke verhalen van je gehadquote:
Jij wilde nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:28 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja ik heb ook geen tong gevoeld godverdomme
Toen had ik dezelfde hakken aan. Hihi.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof het wel.
Maar ik weet alleen nog tijdens de Roycomeet dat ik de perfecte hoogte had om jou op de tafel te nemen.
[..]
Dat is niet zo moeilijk.
Zelfs mijn spiegelbeeld is mooier dan ik.
[..]
Ze kwam me wel enigszins bekend voor, maar ik weet niet waarvan.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij wilde niet
We gingen nog wel samen naar de wc
Had wel het gevoel dat heel de zaal keek toen
Je deed anders heul niet verlegen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:29 schreef Myraela het volgende:
Wij wilde eigenlijk aan de andere kant van dat huisje gaan zitten. Beetje verlegen.
Dan zullen we wel even lang zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toen had ik dezelfde hakken aan. Hihi.
Okquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:30 schreef Intronic het volgende:
[..]ik moet al zo veel vrouwen onderhouden, volgende keer oke
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb wel veel kusjes van iedereen gehad, behalve van Mur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |