Anders kan ze er niet bij om je te zoenen, kleinequote:Op woensdag 7 maart 2012 10:05 schreef Intronic het volgende:
Ik herkende C_A omdat ze meteen op haar knieën ging voor mij.
Welnee johquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hihi, dat zag er voor andere raar uit denk ik
quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Anders kan ze er niet bij om je te zoenen, kleine
Net zoals die meid die aan de drugs zat en een hele show maakte van haar entree.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ze voorover bukte had ze teveel decolleté
Hey we hebben het niet over LLeeeLLL hehquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
wie wie wie wie???quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:37 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Net zoals die meid die aan de drugs zat en een hele show maakte van haar entree.
Toen die voorover boog hingen die tetters tot op de tafel
Dat was positief bedoeltquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:38 schreef So_Surreal het volgende:
En Charmed_Angel begroette mij met "Oja, jij bent dingetje"
Ik ken d'r niet, ze zei in d'r 'show' ook dat ze niet zo bekend was op het forumquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat was positief bedoelt
Ik herkende je wel...
Ik voelde me gekleineerd snapjequote:Op woensdag 7 maart 2012 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat was positief bedoelt
Ik herkende je wel...
Is dat die ene die aan de andere kant zat?? Op het rijtje bij stevenmac?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:42 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik ken d'r niet, ze zei in d'r 'show' ook dat ze niet zo bekend was op het forum
[..
Ik voelde me gekleineerd snapje
Zelfs Myr riep me bij mijn voornaam
Sorryquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:51 schreef SiIk het volgende:
Ik heb wel wat gemist.
De BMW van JaimyLee...
Volgende keer drinken we een biertjequote:Op woensdag 7 maart 2012 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is dat die ene die aan de andere kant zat?? Op het rijtje bij stevenmac?
Sorry kan ik het goed maken
Doen wequote:Op woensdag 7 maart 2012 10:46 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Volgende keer drinken we een biertje
Lulquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind het meevallen, ik had hakken aan, anders zijn we even grootquote:
Echt een condoommuts he.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:04 schreef twi het volgende:
Ik ook, ik geef heloefs condoommuts de schuld.
Weeniequote:
Jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:15 schreef twi het volgende:
Ik zit nu gewoon het fotoboek pas door te bladeren en kom er stukje bij beetje achter wie wie wasFOK!Autist die ik ben. Intronic had een groen shirt aan, ja?
Ik werd gelijk vol op de bek gepakt, moest nog moeite doen om die tong van haar buiten te houden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:38 schreef So_Surreal het volgende:
En Charmed_Angel begroette mij met "Oja, jij bent dingetje"
ik heb 800 miljoen kusjes van dr gehadquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik werd gelijk vol op de bek gepakt, moest nog moeite doen om die tong van haar buiten te houden.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik heb 800 miljoen kusjes van dr gehad![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |