ik moest lachenquote:Op woensdag 7 maart 2012 07:31 schreef So_Surreal het volgende:
Excuses nog voor de fipo die ik door de zaal schreeuwde aan het begin van de film
Die onkosten halen ze toch wel terug d.m.v. nog wat extra besparingen op de toiletten het toiletquote:Op woensdag 7 maart 2012 03:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar wat silk zei, volgende keer meenemen, deed ik de vorige keer ook inclusief bestek, peper en zout en stroop
Jou herkende ik ook meteen, had je wel eens gezien op tinychat ofzo kan dat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:39 schreef twi het volgende:
[..]
Die onkosten halen ze toch wel terug d.m.v. nog wat extra besparingen op de toiletten.
Dat hoop ik wel ja, anders ga ik me zorgen maken over het stalkgedrag van FOK!kers.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:39 schreef Patje1987 het volgende:
Jou herkende ik ook meteen, had je wel eens gezien op tinychat ofzo kan dat?
Oh, die zijn me niet opgevallen. Sorry, Patje. Ik zal de volgende keer beter kijken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:42 schreef Murdera het volgende:
Ik herken patje altijd aan zijn zwoele lippen.
Achterkant van zijn hoofd, die haartjesquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:50 schreef twi het volgende:
Hij had toch wel wat gel in z'n haar, of hebben jullie het over hele andere haartjes?
Als ze voorover bukte had ze teveel decolletéquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:05 schreef Intronic het volgende:
Ik herkende C_A omdat ze meteen op haar knieën ging voor mij.
Teveel decolleté? Bestaat dat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ze voorover bukte had ze teveel decolleté
Teveel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat bestaat heul niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hihi, dat zag er voor andere raar uit denk ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:05 schreef Intronic het volgende:
Zoveel heb ik niet gebuktquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Anders kan ze er niet bij om je te zoenen, kleinequote:Op woensdag 7 maart 2012 10:05 schreef Intronic het volgende:
Welnee johquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hihi, dat zag er voor andere raar uit denk ik
quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Anders kan ze er niet bij om je te zoenen, kleine
Net zoals die meid die aan de drugs zat en een hele show maakte van haar entree.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey we hebben het niet over LLeeeLLL hehquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
wie wie wie wie???quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:37 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Net zoals die meid die aan de drugs zat en een hele show maakte van haar entree.
Toen die voorover boog hingen die tetters tot op de tafel
Dat was positief bedoeltquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:38 schreef So_Surreal het volgende:
En Charmed_Angel begroette mij met "Oja, jij bent dingetje"
Ik ken d'r niet, ze zei in d'r 'show' ook dat ze niet zo bekend was op het forumquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat was positief bedoelt
Ik herkende je wel...
Ik voelde me gekleineerd snapjequote:Op woensdag 7 maart 2012 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat was positief bedoelt
Ik herkende je wel...
Is dat die ene die aan de andere kant zat?? Op het rijtje bij stevenmac?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:42 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik ken d'r niet, ze zei in d'r 'show' ook dat ze niet zo bekend was op het forum
[..
Ik voelde me gekleineerd snapje
Zelfs Myr riep me bij mijn voornaam
Sorryquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:51 schreef SiIk het volgende:
Ik heb wel wat gemist.
De BMW van JaimyLee...
Volgende keer drinken we een biertjequote:Op woensdag 7 maart 2012 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is dat die ene die aan de andere kant zat?? Op het rijtje bij stevenmac?
Sorry kan ik het goed maken
Doen wequote:Op woensdag 7 maart 2012 10:46 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Volgende keer drinken we een biertje
Lulquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind het meevallen, ik had hakken aan, anders zijn we even grootquote:
Echt een condoommuts he.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:04 schreef twi het volgende:
Ik ook, ik geef heloefs condoommuts de schuld.
Weeniequote:
Jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:15 schreef twi het volgende:
Ik zit nu gewoon het fotoboek pas door te bladeren en kom er stukje bij beetje achter wie wie wasFOK!Autist die ik ben. Intronic had een groen shirt aan, ja?
Ik werd gelijk vol op de bek gepakt, moest nog moeite doen om die tong van haar buiten te houden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:38 schreef So_Surreal het volgende:
En Charmed_Angel begroette mij met "Oja, jij bent dingetje"
ik heb 800 miljoen kusjes van dr gehadquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik werd gelijk vol op de bek gepakt, moest nog moeite doen om die tong van haar buiten te houden.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik heb 800 miljoen kusjes van dr gehad![]()
![]()
Je zag er trouwens goed uitquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:23 schreef twi het volgende:
Ik zes, dat vond ik al een aardige score. De vorige meet 3, dus de volgende keer verwacht ik er 12.
Ben nog steeds benieuwd wie dat waren..quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:16 schreef Myraela het volgende:
Ik kwam er trouwens pas heel laat achter dat die 3 mensen die als laatste aan kwamen lopen en een beetje buiten bleven staan ook FOK!kers waren.Ze keken zo verdwaald.
Ik geloof het wel.quote:
Dat is niet zo moeilijk.quote:
Ze kwam me wel enigszins bekend voor, maar ik weet niet waarvan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:27 schreef Joysa het volgende:
Ik ben benieuwd wie die vervelende vrouw was die achter ons in de rij stond en allemaal maar over zolder autisten kon praten.
Leuke jongen was dat wel ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben nog steeds benieuwd wie dat waren..
Net als die jongen achter jullie met die blauwe trui met witte letters en lieve ogen en neus
ik ook nietquote:
ik heb wel sterke verhalen van je gehadquote:
Jij wilde nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:28 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja ik heb ook geen tong gevoeld godverdomme
Toen had ik dezelfde hakken aan. Hihi.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof het wel.
Maar ik weet alleen nog tijdens de Roycomeet dat ik de perfecte hoogte had om jou op de tafel te nemen.
[..]
Dat is niet zo moeilijk.
Zelfs mijn spiegelbeeld is mooier dan ik.
[..]
Ze kwam me wel enigszins bekend voor, maar ik weet niet waarvan.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij wilde niet
We gingen nog wel samen naar de wc
Had wel het gevoel dat heel de zaal keek toen
Je deed anders heul niet verlegen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:29 schreef Myraela het volgende:
Wij wilde eigenlijk aan de andere kant van dat huisje gaan zitten. Beetje verlegen.
Dan zullen we wel even lang zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toen had ik dezelfde hakken aan. Hihi.
Okquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:30 schreef Intronic het volgende:
[..]ik moet al zo veel vrouwen onderhouden, volgende keer oke
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb wel veel kusjes van iedereen gehad, behalve van Mur
Ja idd wie was datquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Vraag mij nou nog steeds af wie die chick met die dikke tetten was die zich kwam voorstellen tijdens de meet, leek net of ze aan de speed zat of wat dan ook
Die kwam met HeatWave mee toch? Geen idee wie dat was.quote:
idd ze was met hem meequote:Op woensdag 7 maart 2012 11:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die kwam met HeatWave mee toch? Geen idee wie dat was.
je hebt wat gemist, vraag mij nog steeds af wat ze nou precies zei, waarom en wie het isquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:33 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij was ik er toen nog niet, heb geen opvallende tieten gezien of rare voorstelronde.
Wat?quote:
Snarf?quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:35 schreef Intronic het volgende:
[..]
niet eens in de buurt kut, nee C_A en andere dame
Ahhhhhw, wel schattig dat je hem begeleidequote:Op woensdag 7 maart 2012 11:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat?
Ik zat naast koeshie koeshie leeell
Oeh, player dezequote:Op woensdag 7 maart 2012 11:35 schreef Intronic het volgende:
[..]
Mono heeft tietenquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:35 schreef Intronic het volgende:
[..]
Anders mocht ie niet naar binnen, hij kreeg ook al geen bier meequote:Op woensdag 7 maart 2012 11:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ahhhhhw, wel schattig dat je hem begeleide
[..]
Oeh, player deze
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Anders mocht ie niet naar binnen, hij kreeg ook al geen bier mee
Snarf heeft geen fobo waar iets instaat. Dus hoax.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:37 schreef Intronic het volgende:
Wat is fobo van snarf, krijg een of andere vent
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Anders mocht ie niet naar binnen, hij kreeg ook al geen bier mee
Marbasnarf is het.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:37 schreef Intronic het volgende:
Wat is fobo van snarf, krijg een of andere vent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |