Ze was met heatwave mee volgens mijquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:30 schreef LompeHork het volgende:
Dat dus. Die met die tetten, wie was dat?
Met een streepjestruitje en lang donker haar, kan dat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:30 schreef LompeHork het volgende:
Dat dus. Die met die tetten, wie was dat?
Kan mij alleen borsten nog bedenkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Met een streepjestruitje en lang donker haar, kan dat?
hij stond vooraan maar het ging niet doorquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:31 schreef Murdera het volgende:
En waarom ging Mono zijn gedicht niet door?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Met een streepjestruitje en lang donker haar, kan dat?
Dit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan mij alleen borsten nog bedenken
Ja idd, ik dacht dat hij de mic nog zou krijgen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hij stond vooraan maar het ging niet door
Hij droeg het voor aan FOK!TV, dat zien we wel terug denk ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hij stond vooraan maar het ging niet door
Goed excuus!quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan mij alleen borsten nog bedenken
quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Goed excuus!![]()
Maar heb wel leukere meiden gezien vanavond hoor..
Ik ook, alleen niet leukere borstenquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Goed excuus!![]()
Maar heb wel leukere meiden gezien vanavond hoor..
Who the F are you ?quote:
Ik kon geen rolstoel vindenquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:38 schreef LompeHork het volgende:
Ingenieus idee: We hadden dat vlaggetje op een rolstoel moeten vastmaken en daarmee de Pathe moeten binnenrijden
En toppie ook al! Wat is iedereen snel.quote:
Murdera niet kennen.quote:
Hey man.. was gezellig!quote:
Ben eigenlijk ook wel benieuwd wie dat nou uiteindelijk was. Gewoon zomaar overigens..quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ook, alleen niet leukere borsten
Vorige keer vond ik er ook toevallig 1quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zonde wel, volgende keer preventief meenemen die handel
Ons station staat vlak bij een ziekenhuis, komt wel goed dus.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vorige keer vond ik er ook toevallig 1
Idd, wie?quote:
quote:
Ik ga tukkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wie heeft het over slapen? Ik ben voorlopig nog niet vertrokken hoor
Drive ook niet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:48 schreef charmed_angel het volgende:
Thuis.....
Waarom zijn die stomme McDonald's niet tot 2 uur open
Inderdaad. We zijn maar bij een tankstation gestopt.. Nu nog half uurtje rijdenquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:48 schreef charmed_angel het volgende:
Thuis.....
Waarom zijn die stomme McDonald's niet tot 2 uur open
Waar kom jij in godsnaam helemaal vandaan joh? Of ben je zo laat pas weggegaan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Inderdaad. We zijn maar bij een tankstation gestopt.. Nu nog half uurtje rijden
Limburgquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Waar kom jij in godsnaam helemaal vandaan joh? Of ben je zo laat pas weggegaan?
Leuk je even ontmoet te hebben ook
Mijn god zeg..quote:
Je hebt 300 mensen wel gesproken?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:57 schreef charmed_angel het volgende:
Maar was gezellig... Ook al heb in de helft niet gesproken
C_A kennende zal dat inderdaad best mogelijk zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt 300 mensen wel gesproken?
Dankje!quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mijn god zeg..
Nouja, goeie reis dan nog maar even. Dacht dat ik met een uurtje een eind moest rijden. Maargoed, het was rustig, dus het ging in 3 kwartier, ondanks stukje omleiding.
Dat dus..quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Bier sloeg wel elke keer snel dood in die toko
Halve liters waren 5euroquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat dus..
Maar wel goedkoop, al met al.
Dacht dat die pilsjes 5,= kosten, maar toen ik er 2 had besteld bleef dat grietje maar wisselgeld teruggeven.. Méér, méérrr!!
Gratis met de trein was ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja goed, vond het iig meevallen.
Maarja, moest nog rijden helaas
Op de premeet lieve schatquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt 300 mensen wel gesproken?
Moet je ook niet helemaal in het hoekje kruipen hè..quote:
Ik ging warm bij de verwarming zittenquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Moet je ook niet helemaal in het hoekje kruipen hè..
Nou weet ik trouwens nog niet wie Myraela is.. volgens mij heb ik haar niet gesproken.
Ik weet inmiddels wel wat een wie Snarf is
Myraela was die reuzin die de hele tijd haar best deed om niet bij mij in de buurt te staan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Moet je ook niet helemaal in het hoekje kruipen hè..
Nou weet ik trouwens nog niet wie Myraela is.. volgens mij heb ik haar niet gesproken.
Ik weet inmiddels wel wat een wie Snarf is
Zeker! Leuke spontane meid..quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ging warm bij de verwarming zitten
Snarf
Ja, maar jou heb ik ook amper gezien/gesproken, alleen heel even buiten toen bijna iedereen al naar de bios was. Of was zij dat met een streepjestruitje en hele grote lange haren?quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:16 schreef twi het volgende:
[..]
Myraela was die reuzin die de hele tijd haar best deed om niet bij mij in de buurt te staan.
Uhuhquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, maar jou heb ik ook amper gezien/gesproken, alleen heel even buiten toen bijna iedereen al naar de bios was. Of was zij dat met een streepjestruitje en hele grote lange haren?
Aaaah, jammer nou.. Heb haar helemaal niet even de hand geschud.quote:
Ik ook niet, maar ik kende de helft dan ook al niet eens van usernamequote:Op woensdag 7 maart 2012 02:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Aaaah, jammer nou.. Heb haar helemaal niet even de hand geschud.
Nouja, pech gehad.. Gold overigens voor nog een aantal personen, heb niet iedereen gesproken..
Was jij er ook?quote:Op woensdag 7 maart 2012 02:51 schreef SiIk het volgende:
Ik heb wel wat gemist.
De BMW van Jaimy-Lee...
Nee. Ik durfde niet meer.quote:
en terechtquote:
Ja, ben je weer een nare jongen geweest?quote:
Dat ben ik nooitquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, ben je weer een nare jongen geweest?
Waarom dan terecht?quote:
Nou heeft je vriendje zijn voortanden nogquote:
Dit waardeer ik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 03:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou heeft je vriendje zijn voortanden nog
Weet ikquote:
Was geen reet aan hoorquote:
Overigens wel jammer dat ik je niet echt gesproken heb.quote:
Kon je gewoon meenemen toch? Dat mag bij die tent.quote:Op woensdag 7 maart 2012 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt want iedereen ging weg, zat ik dan met mijn wijn.
Moeten we volgende keer wel ff doen iddquote:Op woensdag 7 maart 2012 03:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Overigens wel jammer dat ik je niet echt gesproken heb.
Sloeg de wijn ook zo snel dood als bij het bierquote:Op woensdag 7 maart 2012 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt want iedereen ging weg, zat ik dan met mijn wijn.
Oh. Ik heb hem achterover gegooid.quote:Op woensdag 7 maart 2012 03:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kon je gewoon meenemen toch? Dat mag bij die tent.
Geloof me als ik zeg dat als dat al zou kunnen het daar geen tijd voor had.quote:Op woensdag 7 maart 2012 03:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sloeg de wijn ook zo snel dood als bij het bier
Maar wat silk zei, volgende keer meenemen, deed ik de vorige keer ook inclusief bestek, peper en zout en stroopquote:Op woensdag 7 maart 2012 03:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geloof me als ik zeg dat als dat al zou kunnen het daar geen tijd voor had.
Dat weet ik. En een rolstoel om de hele boel te kunnen dragen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 03:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar wat silk zei, volgende keer meenemen, deed ik de vorige keer ook inclusief bestek, peper en zout en stroop
Nee die kwam pas laterquote:Op woensdag 7 maart 2012 03:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik. En een rolstoel om de hele boel te kunnen dragen.
Goed punt, dat was echt niet chill.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Bier sloeg wel elke keer snel dood in die toko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |