quote:
wie was die chick die met je mee wasquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Leuke meet, kutplek om na te borrelen helaas, had nog best ff biertje willen doen na de film....
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wie was die chick die met je mee was
Ja het was net iets te krap allemaalquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Leuke meet, kutplek om na te borrelen helaas, had nog best ff biertje willen doen na de film....
Ik durfde niet.... ik was bang voor dat schattige meisje... omdat ik dacht dat ze je vriendinnetje wasquote:
Ze heeft zich netjes voorgesteld hoor, Rebubbledquote:
ja ik volgde dat niet hoor, iets was mij aan het afleiden toen ze dat deedquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze heeft zich netjes voorgesteld hoor, Rebubbled.
Zelfs toen ik naar de wc ging werd er een foto van mij gemaakt, niet plassend hoor maar dat er naar toe liepquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:03 schreef Patje1987 het volgende:
Er zijn trouwens wel 1000 foto's van mij gemaakt volgens mij.
Kanovinnie
Kanovinnie was die die naast Heatwave ergens aan die tafel zat he?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:03 schreef Patje1987 het volgende:
Er zijn trouwens wel 1000 foto's van mij gemaakt volgens mij.
Kanovinnie
Niet van mijquote:
Idem. Alles was al dichtquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Ja ik kende die via aboquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kanovinnie was die die naast Heatwave ergens aan die tafel zat he?
Dat groepje herkende ik niet, behalve heatwave.
ken dat niet, en hoezo danquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:06 schreef Intronic het volgende:
[..]
Haha jij bent trouwens die kale uit Californication, precies
Zei ik laatste niet nog tegen jou dat Danny wat abonnementen weg moest geven zodat mensen automatisch zouden gaan verlengen?quote:
Geen idee ik luister nooit wanneer je tegen me praat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zei ik laatste niet nog tegen jou dat Danny wat abonnementen weg moest geven zodat mensen automatisch zouden gaan verlengen?
Klootzak.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geen idee ik luister nooit wanneer je tegen me praat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |