quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef De_kromme het volgende:
Holy fuck, wat gaat het hard hier.![]()
Kutajacieden, zoek een leven.
Ik zie dat je de draad gelijk weer op pakt? Ach...jij bent een van de weinigen bij wie ik het liefst zie dat je zo vaak en zo ver mogelijk gaat. Des te sneller zijn we van paupertjes zoals jou af.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
In de haven maakt het niet uit nee. Dat is toch het soort werk voor het afvoerputje van de samenleving, waarom niet gewoon meteen vol scherm?
[..]
Gast, ga gezond eten. Zo raak je je vetkwabjes nooit kwijt.
Er is hier werkelijk niemand op Fok! te vinden die gek genoeg is om met een randfiguur vreemde vogel zoals jij te meeten natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wanneer gaan we meeten dan. Sowieso in Den Haag.
Matten met havenslaven en joden.
Ik eet doorgaans behoorlijk gezond hoor. Alleen een pizzatje op z'n tijd moet kunnen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Gast, ga gezond eten. Zo raak je je vetkwabjes nooit kwijt.
Niet weer beginnen héquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef De_kromme het volgende:
Holy fuck, wat gaat het hard hier.
Kutajacieden, zoek een leven.
Wat is deze? Waarom zo haten, zie PI's man. Ik ben trouwens wel eens bij een pokermeet geweest, viel me alles mee; over het algemeen chille studenten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat je de draad gelijk weer op pakt? Ach...jij bent een van de weinigen bij wie ik het liefst zie dat je zo vaak en zo ver mogelijk gaat. Des te sneller zijn we van paupertjes zoals jou af.
[..]
Er is hier werkelijk niemand op Fok! te vinden die gek genoeg is om met een randfiguur vreemde vogel zoals jij te meeten natuurlijk.
Ajacied422quote:
Oh ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is eng man. Ajacieden en Feyenoorders die lievvv tegen elkaar doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2012 20:31:22 ]
True that. Wel bij af en toe laten he.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik eet doorgaans behoorlijk gezond hoor. Alleen een pizzatje op z'n tijd moet kunnen.
Wat denk je zelf.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
True that. Wel bij af en toe laten he.
Hebben jullie me gemist?
Leuk dat ik er ook bij sta, dankje.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ajacied422![]()
inZanity![]()
Littlerabbit![]()
GGMM
Nee, ga maar weer weg..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
True that. Wel bij af en toe laten he.
Hebben jullie me gemist?
Deze.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:28 schreef napoleonfour het volgende:
welke debiel zei vanmiddag nou dat hier altijd een goeie sfeer hing
Die jongen leert t nooit joh. Gewoon negeren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat je de draad gelijk weer op pakt? Ach...jij bent een van de weinigen bij wie ik het liefst zie dat je zo vaak en zo ver mogelijk gaat. Des te sneller zijn we van paupertjes zoals jou af.
[..]
Er is hier werkelijk niemand op Fok! te vinden die gek genoeg is om met een randfiguur vreemde vogel zoals jij te meeten natuurlijk.
Ahquote:
Edit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leuk dat ik er ook bij sta, dankje.
Wie ben jij?quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ajacied422![]()
inZanity![]()
Littlerabbit![]()
GGMM
Ajacied4lf
[..]
Oh ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.not on THE list.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
Oh ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog wel omdat ik teveel offtopic ging volgens jouquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Ik heb deze SC gesticht jongen, beetje respect voor de oudere generaties. Oh jeej, HMF post hier tegenwoordig ook?![]()
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Ik heb deze SC gesticht jongen, beetje respect voor de oudere generaties. Oh jeej, HMF post hier tegenwoordig ook?![]()
Ik hoorde dat je weer een gedicht van 10 kantjes had gestuurd voor yvonne om Stokstaart te unbannen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog wel omdat ik teveel offtopic ging volgens jou![]()
Onze vetes leidden tot dit prachtproduct.
Ik heb je nog nooit zien posten in VBL, en ik loop hier toch al aardig lang rond. Dus het zal wel aan jou liggen. Volgens mij heb ik je wel eens in WOS gespot, kan kloppen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Respect moet je verdienen.
JIj hebt helemaal niks gesticht man appel. Je was er niet eens bij toen we dat idee opvatten met een paar users.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Jij lag al in bed man. Lees maar eens terug.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JIj hebt helemaal niks gesticht man appel. Je was er niet eens bij toen we dat idee opvatten met een paar users.
Hagenaars/Hagenezen he, de politiek zit niet voor niks daar.quote:
Ik zie 't net, maar lag niet in bed. Desalniettemin is dit geen product van jou, maar van normale users.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij lag al in bed man. Lees maar eens terug.
Respecht verdienen op een internetforum? ...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Respect moet je verdienen.
Wat een haat. Gaat het wel goed verder?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie 't net, maar lag niet in bed. Desalniettemin is dit geen product van jou, maar van normale users.
Prima, jouw SC jongen. Net zo geloofwaardig als ADO die dit jaar Europees gaat spelen, een 2e ring op het stadion of Toornstra die in de belangstelling van Europese topclubs staat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een haat. Gaat het wel goed verder?
Mijn SC.
Zoiets.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:38 schreef eight het volgende:
ADO zal na dit weekend wel op een degradatieplaats staan..
Dat deed stok dus ook over jou. Is een ramp die gast, likt zich bij iedereen in. Ramptoerist. Maar hell ik vind m grappig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je weer een gedicht van 10 kantjes had gestuurd voor yvonne om Stokstaart te unbannen?
Moet er wel even bijzeggen dat hij constant zat te kankeren op je via DM.
[..]
Ik heb je nog nooit zien posten in VBL, en ik loop hier toch al aardig lang rond. Dus het zal wel aan jou liggen. Volgens mij heb ik je wel eens in WOS gespot, kan kloppen?
Het gaat er weer gezellig aan toequote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima, jouw SC jongen. Net zo geloofwaardig als ADO die dit jaar Europees gaat spelen, een 2e ring op het stadion of Toornstra die in de belangstelling van Europese topclubs staat.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind je wel grappig hoor Kromme al trap je wel vaak in je eigen provocaties![]()
Neem elkaar nou eens niet zo serieus of negeer elkaar. Tot zover mijn volwassen momentje mede mogelijk gemaakt door verschillende reclameblokken.
Laat je niet zo kennen man.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima, jouw SC jongen. Net zo geloofwaardig als ADO die dit jaar Europees gaat spelen, een 2e ring op het stadion of Toornstra die in de belangstelling van Europese topclubs staat.
Dat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind je wel grappig hoor Kromme al trap je wel vaak in je eigen provocaties![]()
Neem elkaar nou eens niet zo serieus of negeer elkaar. Tot zover mijn volwassen momentje mede mogelijk gemaakt door verschillende reclameblokken.
Of neem een abonnement en blok een user!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Klopt, geweldig dat alles behalve voetbal.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:44 schreef De_kromme het volgende:
Laat dat ADO nou eens los jongens. Het gaat hier toch over alles behalve voetbal?
Nou... Het is een VBL slowvhat. Af en toe VBL bespreken kan best.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:44 schreef De_kromme het volgende:
Laat dat ADO nou eens los jongens. Het gaat hier toch over alles behalve voetbal?
Daarom hebben we het ook over ADOquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:44 schreef De_kromme het volgende:
Hoezo zendt de NOS dit niet uit dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]maar nu echt tijd voor asssenahl
Mogen maar beperkt aantal wedstrijden, is veranderd.. nu pakken ze alleen barca om op te fappen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo zendt de NOS dit niet uit dan?
Mogen maar 2 wedstrijden uitzenden. Ze zenden de wedstrijden van volgende week uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo zendt de NOS dit niet uit dan?
quote:
hoezo eigenlijk? geld op?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mogen maar 2 wedstrijden uitzenden. Ze zenden de wedstrijden van volgende week uit.
ik zie iets van opgelicht oidquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
Pauper NOS.
Wie zou die vourw van Radar doen btw op NL 1?
Waarom stel je een vraag om hem vervolgens direct te beantwoorden?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die obsessie voor Den Haag? Ik snap het wel hoor, schitterende stad, schitterende club.
Je kent haar toch wel...die presentatrice. Hoe heet ze ook alweer. Wacht maar even dan zie je haar wel.quote:
ik hoor nu het huilie huilie verhaal van thaliteit oid.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kent haar toch wel...die presentatrice. Hoe heet ze ook alweer. Wacht maar even dan zie je haar wel.
Misschien moeten ze sparen om de samenvattingen vd eredivisie te kunnen behoudenquote:
Ik geef mijn visie alvast op een kwestie, zodat er een mogelijkheid tot discussieren ontstaat, dat is het doel van een forum.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom stel je een vraag om hem vervolgens direct te beantwoorden?
gast dit is opgelicht :p.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kent haar toch wel...die presentatrice. Hoe heet ze ook alweer. Wacht maar even dan zie je haar wel.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Geo waarom zijn Psvers verheugd met een mogelijke terugkomst van Van Bommel?
dunno, ja kweenie man. zal wel een rijpe pruim hebben.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, anyway het is dezelfde vrouw toch die presentatrice?
Omdat die gast kensergoed is??quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dunno, ja kweenie man. zal wel een rijpe pruim hebben.
Als bepaalde mensen wegblijven is dat ook gewoon zo.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:28 schreef napoleonfour het volgende:
welke debiel zei vanmiddag nou dat hier altijd een goeie sfeer hing
Naja het is iig een persoonlijkheid..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Zoals? Namen en rugnummers svp.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als bepaalde mensen wegblijven is dat ook gewoon zo.
Niks zo leuk als je kapot ergeren aan die proletenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou jou vragen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:00 schreef Stokstaart het volgende:
Ze vraagt haar vader als getuige voor haar huwelijk
Ik stel me liever niet bloot aan al die buisvervuiling;lquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niks zo leuk als je kapot ergeren aan die proleten
nee,quote:
Allemaal van die De_Kromme figuren manquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stel me liever niet bloot aan al die buisvervuiling;l
de_Kromme-figuren, daar krijg ik de neiging van om me in een wc op te sluitenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Allemaal van die De_Kromme figuren man
Zou de Kromme ook in zo'n pauperwoningkje in Scheveningen wonen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Allemaal van die De_Kromme figuren man
Hij melkt sowieso duiven. En een eckte Hagenees is het ook niet, want die heulen niet met ajaciedenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou de Kromme ook in zo'n pauperwoningkje in Scheveningen wonen?
Hagenaar is het dan, zon elite debiel die rollt met neusjes alsof het dagelijkse kost is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij melkt sowieso duiven. En een eckte Hagenees is het ook niet, want die heulen niet met ajacieden
Jij woonde toch in Groningen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoetermeer woon ik dichtbij, Kromme. als je nog langs Leiden rijdt. geef even een toetertje.
Stevenshof.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:05 schreef napoleonfour het volgende:
woon je in leiden centje of gewoon buitenwijk a422?
Nja...wat het meeste in de buurt komt en bekend is zijn Boef en de Gelogeerde Aap. Dat is live wel vet trouwens als je genoeg gedronken hebt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:08 schreef napoleonfour het volgende:
hebben wij rappers hier in tilly kapitein?
Zou kunnen maar dat doet er toch niet hoe het met mij geestelijk gesteld is, als ik mis zat zeg je toch gewoon nee. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat jij in Groningen woonde.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan ook dat er op jouw spoorwegen werkzaamheden zijn
Kom je wel eens in 013? is echt focking nice daar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nja...wat het meeste in de buurt komt en bekend is zijn Boef en de Gelogeerde Aap. Dat is live wel vet trouwens als je genoeg gedronken hebt.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kom je wel eens in 013? is echt focking nice daar.
Ik was er in oktober ofzo voor het laatst. Enter Shikariquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, vaak genoeg. Sowieso regelmatig Studentsounds, af en toe een concertje (zou laatst naar Thin Lizzy gaan maar was ziek) en met oud en nieuw ook 2 jaar op rij geweest.
2-0 btw voor Arsenal!
0118-4. Die hebben een rapper die heet Neger R. de Vriesquote:
Enter Shikariquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik was er in oktober ofzo voor het laatst. Enter Shikari
nee dat zijn dolfijnen manquote:
die showquote:
Dit dus. Ben er nu drie keer geweest en daar gaan er nog veel bijkomen. Gaat zo gruwelijk los altijd hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die showdie muziek
alles klopt.
Ja man, zijn ook altijd leuke mensen bij die concerten. Ze zijn er binnenkort weer geloof ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit dus. Ben er nu drie keer geweest en daar gaan er nog veel bijkomen. Gaat zo gruwelijk los altijd he
Zaterdag in MElkwegquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja man, zijn ook altijd leuke mensen bij die concerten. Ze zijn er binnenkort weer geloof ik.
It's fun while it lasts.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
Arsenal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach man, alsof Milan niet door gaat.
Ach joh. Ik heb een bazen UI. Dus wees blij dat ik win.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wedden van niet?
Oh nee we hebben al gewed. Je gaat er aan mannetje
We zullen zien. Ik geef je op dit moment 10 % kans.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach joh. Ik heb een bazen UI. Dus wees blij dat ik win.
Als je er zo verzekerd van ben, wees dan ook een man, en doe er een weddenschap bij.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik geef je op dit moment 10 % kans.
Doe 't zelfquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je er zo verzekerd van ben, wees dan ook een man, en doe er een weddenschap bij.
Sweet Lake City. Daar wil je echt niet dood gevonden worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoetermeer woon ik dichtbij, Kromme. als je nog langs Leiden rijdt. geef even een toetertje.
Leiden is een beste stapstad hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Sweet Lake City. Daar wil je echt niet dood gevonden worden.
Leiden is wel een mooie stad opzich, beetje hetzelfde als Delft. Alleen jammer dat er geen fuck te beleven is.
Nee man. Je hebt er twee studentenkroegen en dat is het wel zon beetje. Oja, en de Hifi ofzo. Dat is wel lachen opzich.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Leiden is een beste stapstad hoor
Ben je weleens in Leiden geweest?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee man. Je hebt er twee studentenkroegen en dat is het wel zon beetje. Oja, en de Hifi ofzo. Dat is wel lachen opzich.
Als je tegen balletjes kan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Leiden is een beste stapstad hoor
Zo vaak. Ben jij wel eens buiten Rotjeknor geweest? Wat is er volgens jou nog meer te beleven in Leiden?quote:
Dat valt tegen ja. Wassenaarse mokkeltjes zijn wel erg lekkerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:54 schreef Roffamannetje het volgende:
Al die dikke wijven in leidenZodra ze bij een vereniging gaan is het over
Paar maten zitten bij Minerva. Die feesten daarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:54 schreef Roffamannetje het volgende:
Gast je bent 13. Ga met je vriendjes buiten voetballen ofzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat valt tegen ja. Wassenaarse mokkeltjes zijn wel erg lekker
Dat is altijd zoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:54 schreef Roffamannetje het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gast je bent 13. Ga met je vriendjes buiten voetballen ofzo.![]()
hij is korfballert he.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Paar maten zitten bij Minerva. Die feesten daar. Al die corps wijven zijn inderdaad na een paar maanden zo rond als een tonnetje.
[..]
Gast je bent 13. Ga met je vriendjes buiten voetballen ofzo.![]()
Als je fucking brede chicks wilt ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:58 schreef napoleonfour het volgende:
of gewoon zon roeiding kiezen, die zien er nog redelijk uit.
quote:
Dan moet je er snel bij zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Paar maten zitten bij Minerva. Die feesten daar. Al die corps wijven zijn inderdaad na een paar maanden zo rond als een tonnetje.
[..]
dat je niet buiten gaat voetballen maar korfballen spelen duh.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je twijfelt over je seksuele geaardheid.
Ik vind korfbal makkelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat je niet buiten gaat voetballen maar korfballen spelen duh.
Sowieso Leids ontzet. Voor de rest ben ik eigenlijk alleen in de studentenbarren geweest en dat was gewoon mega leuk tof goed te doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je fucking brede chicks wilt ja.
Maar ik ben nu wel benieuwd. Wat is volgens jullie te beleven in Leiden? Paar studentenbarren, LVC voor drugsfestijnen, HiFi voor corpshoeren en dan is het wel weer over hoor.
[..]. Dat meen je niet. Schaam je, ga eens gauw op voetbal, kwajongen.
Heroine?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je fucking brede chicks wilt ja.
Maar ik ben nu wel benieuwd. Wat is volgens jullie te beleven in Leiden? Paar studentenbarren, LVC voor drugsfestijnen, HiFi voor corpshoeren en dan is het wel weer over hoor.
jij gaat ook mbo doen met je vwo omdat het makkelijker is?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij gaat ook mbo doen met je vwo omdat het makkelijker is?
Studentenbars zijn inderdaad superleuk niet verkeerd en bijzonder goed te hachelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sowieso Leids ontzet. Voor de rest ben ik eigenlijk alleen in de studentenbarren geweest en dat was gewoon mega leuk tof goed te doen.
Leids ontzet is voor de paupers. Kermisvolk enzo toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sowieso Leids ontzet. Voor de rest ben ik eigenlijk alleen in de studentenbarren geweest en dat was gewoon mega leuk tof goed te doen.
Ben je gek, daar waag ik me niet aan. Hoewel ik het eigenlijk nog wel één keer geprobeerd wil hebben. Jij wel dan?quote:
Ok.quote:
Je moet het natuurlijk wel zelf leuk maken he :p.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Leids ontzet is voor de paupers. Kermisvolk enzo toch?
Maar die studentenbarren zijn inderdaad wel gezellig om een biertje te doen ja, maar om nou te zeggen dat het een party stad is? Nee..
[..]
Ben je gek, daar waag ik me niet aan. Hoewel ik het eigenlijk nog wel één keer geprobeerd wil hebben. Jij wel dan?
Ga altijd de taptoe lopen. Als ik dan terug naar het ziekenhuis loop om mn fiets te pakken word je gewoon op elkaar geplet van dronken lapzwansen. Je ziet genoeg mensen braken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Leids ontzet is voor de paupers. Kermisvolk enzo toch?
Maar die studentenbarren zijn inderdaad wel gezellig om een biertje te doen ja, maar om nou te zeggen dat het een party stad is? Nee..
Jij bent toch wel de baas van VBL gewordenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het is meer omdat het moet. Vind je me nu zielig?
Alles.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben je gek, daar waag ik me niet aan. Hoewel ik het eigenlijk nog wel één keer geprobeerd wil hebben. Jij wel dan?
mooi toch. is niet anders in de tikweek of tijdens de kermissen in mijn oude dorp.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga altijd de taptoe lopen. Als ik dan terug naar het ziekenhuis loop om mn fiets te pakken word je gewoon op elkaar geplet van dronken lapzwansen. Je ziet genoeg mensen braken.![]()
Een keer wel een leuk feestje gehad. 3 oktober ofzo? Gewoon huisfeest, 10 euro onbeperkt zuipen. Dan maak je het vanzelf wel leuk ja haha, maar dat volk wat er rondloopt wordt je niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk wel zelf leuk maken he :p.
Mooie zin. Is het een idee om hier een boek mee te beginnen?quote:
quote:Je ziet genoeg mensen braken, maar mij nooit. Sinds die ene donkere dag, nu bijna twee jaar geleden...
Bullshit. Wat vond je de beste drug dan? Wat gebruik je nu nog steeds? En reageerde je omdat je wel eens in LVC komt?quote:
Leids ontzetquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een keer wel een leuk feestje gehad. 3 oktober ofzo? Gewoon huisfeest, 10 euro onbeperkt zuipen. Dan maak je het vanzelf wel leuk ja haha, maar dat volk wat er rondloopt wordt je niet vrolijk van.
Prima stad hoor om gezellig een biertje te doen. Ook elke zomer een paar kaar varen met een maat zijn huisboot. Heerlijk, lam varen en zwemmen op die Plassen daar.
nah, mij nooit en dan over twee jaar geleden, da ka nie hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:10 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mooie zin. Is het een idee om hier een boek mee te beginnen?
[..]
Eng hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:12 schreef Caland het volgende:
Ik word altijd agressief van die corpsballetjes. Soms gewelddadig
LVC?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bullshit. Wat vond je de beste drug dan? Wat gebruik je nu nog steeds? En reageerde je omdat je wel eens in LVC komt?
Wie ben je eigenlijk.
Ben jij er net zo een als Stokstaart? Kale koppen, niet te stoppen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:12 schreef Caland het volgende:
Verhandeling? Ben gewoon benieuwd of er ook mede-Fok!kers aan de drugs zitten. Waar ben je mee begonnen, en wat doe je nog steeds? Mooie verhalen altijd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
LVC?![]()
En ik ben het: die ene gast, je weet: van op de hoekje en drie uur bij de hekje.![]()
En nu eis je dus een verhandeling over drugs? Waar wil je beginnen?
Staken de meesters en juffen morgen niet meer? Gewoon naar school dus?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, ik ga er weer eens vandoor. Tot morgen.
Je ziet genoeg mensen braken
Dat valt wel mee. Maar ik kan gewoon heel slecht tegen die typische studententypes. Raar volk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben jij er net zo een als Stokstaart? Kale koppen, niet te stoppen?
Corpsballen moet je geen aandacht aan besteden. En clubs vermijden waar ze uitgaan haha. Zie ze helaas ook steeds vaker op techno en deephouse feestjes rondlopen. Net als al die corpssletten die moeten laten zien hoe geweldig ze wel het niet naar hun zin hebben aan al hun vrienden. Aandachtshoeren.
Waarom doe je nou weer zo?quote:
Vroeger hadden ze allemaal een onderkin, nu zie ik er steeds meer met een baard. Sommigen weten alles over bier, bijvoorbeeld wie er wanneer een nieuwe brouwerij gaat bouwen en hoeveel vrachtwagens bier je in een binnenvaartschip kwijt kunt. Reuze vermakelijk en educatief.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:12 schreef Caland het volgende:
True that. Een 'nieuw leven op bouwen'. Geen vrienden op de middelbare, en al je contacten bij het corps hebben. Kan wel lachen om maten die erbij zitten, die nemen het gelukkig ook niet al te serieus allemaal. Maar je hebt er gasten bijzitten....quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Maar ik kan gewoon heel slecht tegen die typische studententypes. Raar volk.
Van die mensen die hun hele schoolcarriere gepest zijn en dan maar zich aansluiten bij zo'n vereniging om aldaar neerbuigend te praten over anderen. Blegh.
Ik meer dan een.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb ooit een blauwtje bij je opgelopen. Doet zeer hoor?
Het psychedilische spectrum is goed verkend. Ik kan niet tegen spuiten. Ben ooit een periode lang flink lekgestoken, dus nu niet meer - voor zover ik er iets over te vertellen heb.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Verhandeling? Ben gewoon benieuwd of er ook mede-Fok!kers aan de drugs zitten. Waar ben je mee begonnen, en wat doe je nog steeds? Mooie verhalen altijd.
ach. i dont carequote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben jij er net zo een als Stokstaart? Kale koppen, niet te stoppen?
Corpsballen moet je geen aandacht aan besteden. En clubs vermijden waar ze uitgaan haha. Zie ze helaas ook steeds vaker op techno en deephouse feestjes rondlopen. Net als al die corpssletten die moeten laten zien hoe geweldig ze wel het niet naar hun zin hebben aan al hun vrienden. Aandachtshoeren.
En zich wederom te láten pesten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Maar ik kan gewoon heel slecht tegen die typische studententypes. Raar volk.
Van die mensen die hun hele schoolcarriere gepest zijn en dan maar zich aansluiten bij zo'n vereniging om aldaar neerbuigend te praten over anderen. Blegh.
Nee, ook helemaal geen behoefte aan die troep. 'Lekker man coke, vooral als je lekker dronken bent!111!1.' Wellicht probeer ik het een keer als ik het aangereikt krijg, maar ik heb er hele lage verwachtingen van na alle verhalen van maten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het psychedilische spectrum is goed verkend. Ik kan niet tegen spuiten. Ben ooit een periode lang flink lekgestoken, dus nu niet meer - voor zover ik er iets over te vertellen heb.![]()
Heb jij weleens cocaine gebruikt?
O, ben je weer in zo'n bui? Ga er eens snel iets aan doen, schiet op!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ze hebben beide alle ledematen wel, maar delen samen 1 lul.
Nee nee.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ze hebben beide alle ledematen wel, maar delen samen 1 lul.
Het was grappig bedoeldquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O, ben je weer in zo'n bui? Ga er eens snel iets aan doen, schiet op!
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:30 schreef Muto het volgende:
Ik vond het anders helemaal niet grappig. Een beetje smaad zelfs. We zien elkaar voor de rechter.
Combinatie drank-coke is een killer. Dat hoef ik niet te doen om het te weten. Ik moet zo ver mogelijk bij coke wegblijven: één keer en ik ben weg. Daar ken ik mezelf gelukkig goed genoeg voor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, ook helemaal geen behoefte aan die troep. 'Lekker man coke, vooral als je lekker dronken bent!111!1.' Wellicht probeer ik het een keer als ik het aangereikt krijg, maar ik heb er hele lage verwachtingen van na alle verhalen van maten.
Ik ben ook meer van de psychedelische hoek; paddo's, truffels, LSD, salvia. Daarnaast zo af en toe MDMA en speed op feestjes. Doe je tegenwoordig nog wat? Of helemaal afgekickt?
Doe ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als het niet overkomt moet je je conclusies trekken.
zal die toga haar staan?quote:
Maar ik denk inderdaad dat een mannelijke siameze tweeling het met één penis moet doen.quote:
MDMA geen ervaring mee? Dat is echt de meest toegankelijke drug die er is tegenwoordig. Heerlijk euforisch love-gevoel wat veel energie met zich meebrengt. Zeker een aanrader, als je serieus bent tenminste. Kan me niet voorstellen dat je nog nooit X gebruikt hebt als je zoveel ervaring hebt met drugs.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Combinatie drank-coke is een killer. Dat hoef ik niet te doen om het te weten. Ik moet zo ver mogelijk bij coke wegblijven: één keer en ik ben weg. Daar ken ik mezelf gelukkig goed genoeg voor.
Heroine lijkt me heerlijk, maar ook een beetje teveel van het goede. Leuk om te doen in latere jaren als je toch niets meer wilt of moet. En als het tegen die tijd zonder spuiten kan...
Meest indrukwekkend zijn toch wel paddo's en LSD. Veel dingen gezien, ook in grote groepen gedaan: zelfs een keer twee mensen één zien worden. Achteraf hadden ze zelf ook een identieke trip ervaren...
Ja, da's nog wat anders dan een snuif op de plee in je buurtkroeg.![]()
MDMA heb ik geen ervaring mee, hoe was dat?
MDMA is toch ook pil / poeder? Nee, geen XTC: ik ben nogal "groen" en "onbespoten" wat psychelica betereft.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
MDMA geen ervaring mee? Dat is echt de meest toegankelijke drug die er is tegenwoordig. Heerlijk euforisch love-gevoel wat veel energie met zich meebrengt. Zeker een aanrader, als je serieus bent tenminste. Kan me niet voorstellen dat je nog nooit X gebruikt hebt als je zoveel ervaring hebt met drugs.
Truffels heb ik wel hele intense trips op meegemaakt, richting bad gaan aan. Gelukkig nooit echt over het randje gegaan voor mijn gevoel. Heb nog vier pakjes Hollandia in de vriezer liggen, op een mooie lentedag maar weer eens met een paar maten naar het bos verkassen.
Geen haat. En geen speed. Hooguit een beetje sarcasme. Ik voel me juist onweestaanbaar aangetrokken tot coke, en wie niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:37 schreef Caland het volgende:
Haten op sos terwijl je zelf wel speed gebruikt
MDMA heb je in pilvorm, maar ook in poedervorm ja. XTC-pil is natuurlijk de meest voorkomende vorm. Heel makkelijk aan te komen. Aanrader, voor iedereen hier trouwens.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
MDMA is toch ook pil / poeder? Nee, geen XTC: ik ben nogal "groen" en "onbespoten" wat psychelica betereft.
Heb jij weleens paddo's gehad - hawaaiaanse, andere gedroogde? Hoe vond je die smaken?
Moest vandaag weer bij jou in de buurt zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Is er nog gevochten? Ik heb net 2 hele biertjes op en mijn stoere blik geoefend dus ik ben er klaar voor
Tja, speed probeer ik ook tot een minimum te beperken hoor. Dat is inderdaad echt de kanker onder de drugs samen met coke. Maar speed heeft tenminste nog een functie, je kan echt urenlang door, waarbij coke snel is uitgewerkt en volgens velen 'alleen' lekker is met veel alcohol. Kutspul dus.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:37 schreef Caland het volgende:
Haten op sos terwijl je zelf wel speed gebruikt
Gebruik je die paddos ook tijdens het koken?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
MDMA heb je in pilvorm, maar ook in poedervorm ja. XTC-pil is natuurlijk de meest voorkomende vorm. Heel makkelijk aan te komen. Aanrader, voor iedereen hier trouwens.
Haha, ik was vroeger ook zoals jou; als het maar natuurlijk is, probeer ik het wel. Volgens mij Mexicaanse en Hawaiaanse paddo's op. De smaak vond ik bij paddo's nog wel meevallen. Truffels krijg ik echt verschrikkelijke braakneigingen van, en een constant misselijk gevoel totdat het inslaat.
Bezoek anders UVT eens, veel goedlopende topics met heel veel informatie en een grote schaar users die op al je vragen antwoord hebben.
Ja ja dat is achteraf erg makkelijk om te stellen...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Moest vandaag weer bij jou in de buurt zijn.
Had je moeten komen, paar ketsen gegeven.
Waar woont die dwarrel in Delft? Ik kom hem binnenkort ook wel opzoeken. Jodentrap-dagje, altijd fijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Moest vandaag weer bij jou in de buurt zijn.
Had je moeten komen, paar ketsen gegeven.
Whatever floats your boat. Je gebruikt natuurlijk wel andere paddenstoelen tijdens het koken, kijk maar uit, dalijk heb je ineens een paddo te pakken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gebruik je die paddos ook tijdens het koken?
?quote:
Speed is imo ook alleen lekker met alcohol.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Tja, speed probeer ik ook tot een minimum te beperken hoor. Dat is inderdaad echt de kanker onder de drugs samen met coke. Maar speed heeft tenminste nog een functie, je kan echt urenlang door, waarbij coke snel is uitgewerkt en volgens velen 'alleen' lekker is met veel alcohol. Kutspul dus.
Ik weet niet wat UVT is, maar ik ben weleens op de drugsvleugel van Fok! geweest, dat zal het wezen. Ik heb eigenlijk alleen vragen over cocaine. Zijn er coke-experts daar?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
MDMA heb je in pilvorm, maar ook in poedervorm ja. XTC-pil is natuurlijk de meest voorkomende vorm. Heel makkelijk aan te komen. Aanrader, voor iedereen hier trouwens.
Haha, ik was vroeger ook zoals jou; als het maar natuurlijk is, probeer ik het wel. Volgens mij Mexicaanse en Hawaiaanse paddo's op. De smaak vond ik bij paddo's nog wel meevallen. Truffels krijg ik echt verschrikkelijke braakneigingen van, en een constant misselijk gevoel totdat het inslaat.
Bezoek anders UVT eens, veel goedlopende topics met heel veel informatie en een grote schaar users die op al je vragen antwoord hebben.
Dat weet niemand sowieso heb ik een extra slot op mijn zolderkamer.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar woont die dwarrel in Delft? Ik kom hem binnenkort ook wel opzoeken. Jodentrap-dagje, altijd fijn.
arsenalquote:
Ach nu Chelsea nog en het is geweldigquote:
Speed kom ik veel tegen onder kunstenaars/krakers. Drie dagen vol gas, veertig schilderijen af: allemaal rommel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Tja, speed probeer ik ook tot een minimum te beperken hoor. Dat is inderdaad echt de kanker onder de drugs samen met coke. Maar speed heeft tenminste nog een functie, je kan echt urenlang door, waarbij coke snel is uitgewerkt en volgens velen 'alleen' lekker is met veel alcohol. Kutspul dus.
Geen zin om MDMA een keer te proberen? Leuk spul hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik weet niet wat UVT is, maar ik ben weleens op de drugsvleugel van Fok! geweest, dat zal het wezen. Ik heb eigenlijk alleen vragen over cocaine. Zijn er coke-experts daar?
Wat wil je weten. niet dat ik dat ooit heb gedaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik weet niet wat UVT is, maar ik ben weleens op de drugsvleugel van Fok! geweest, dat zal het wezen. Ik heb eigenlijk alleen vragen over cocaine. Zijn er coke-experts daar?
uvt = universiteit van Tilburg, maar ik denk niet dat ie dat bedoeldquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Speed kan je veel langer op door. Coke moet je elk half uur bijnemen, dan ben je zo 200 euro op een avond kwijt man. Speed is echt perfect voor afters, goedkoop en je kan gewoon doorhalen. Toch probeer ik er niet tevaak van te snoepen, de katers..... Fuck.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Speed is imo ook alleen lekker met alcohol.
Met goede coke kan je trouwens ook wel urenlang door, maar dan zonder de vervelende bijwerkingen van speed. Maargoed, daar betaal je dan ook voor.
Uitgaan & Vrije Tijd. Voor al uw drugsvragen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
uvt = universiteit van Tilburg, maar ik denk niet dat ie dat bedoeld
Probleem met coke vind ik dat je er (tijdelijk) impotent van wordt verder inderdaad prima met drankquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Speed is imo ook alleen lekker met alcohol.
Met goede coke kan je trouwens ook wel urenlang door, maar dan zonder de vervelende bijwerkingen van speed. Maargoed, daar betaal je dan ook voor.
Eens even kijken. Dankie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Geen zin om MDMA een keer te proberen? Leuk spul hoor.
Cocaïne Vragen en Antwoorden # 25: Snuiven tijdens de wedstrijd.
Veel coke-experts ja, veel users lopen al jaren mee.
Is het lekker? En: hoe voelt het?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat wil je weten. niet dat ik dat ooit heb gedaan natuurlijk.
[VBL Slowchat] #85: Matten met havenslaven en jodenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:54 schreef napoleonfour het volgende:
Maar de Kromme, kan je ook koken met paddo's?
ik zag dat antwoord van je nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[VBL Slowchat] #85: Matten met havenslaven en joden
Wat wil je nog meer weten? Of hoe bedoel je het.
Lekker is een ruim begrip.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Is het lekker? En: hoe voelt het?
Wees jij maar blij met je pauperwoningkje in een of andere haagse achterbuurt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Sweet Lake City. Daar wil je echt niet dood gevonden worden.
Leiden is wel een mooie stad opzich, beetje hetzelfde als Delft. Alleen jammer dat er geen fuck te beleven is.
Toevallig ook aan het doen. Blijft een verademing vergeleken met studio sport.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:18 schreef GGMM het volgende:
Gewoon ff 90 minutes terugkijken, is toch heerlijk man.
Eerste keer dat ik het kijk, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig ook aan het doen. Blijft een verademing vergeleken met studio sport.
Veel meer relevante wedstrijdmomenten vergeleken met SS. Ook niet zo raar natuurlijk als je meer tijd hebt, maar toch. Programma zelf zit ook goed in elkaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het kijk, ben benieuwd.
Al is studio sport ook gewoon heel slecht.
Davy.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Hebben we hier iemand die gifs kan maken![]()
Mooi, dan wordt dit vaste prik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel meer relevante wedstrijdmomenten vergeleken met SS. Ook niet zo raar natuurlijk als je meer tijd hebt, maar toch. Programma zelf zit ook goed in elkaar.
Mijn god, dat ik ooit nog om een grap van Littlerabbit zou lachen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Is er nog gevochten? Ik heb net 2 hele biertjes op en mijn stoere blik geoefend dus ik ben er klaar voor
Ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Hebben we hier iemand die gifs kan maken![]()
OOk aan 't kijken. Met van die nep-maffiosi.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
Inside: The Mob's Bloody .... iets Nat Geo
Ik zie soms weleens (per ongeluk, echt waar) Chiel Beelen op vrijdagnacht met zijn radio op de tv. Hij en die Gerard Ekdom zitten constant aan hun neus. Is coke een goede drug voor op de radio?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker is een ruim begrip.
Maar het voelt gewoon letterlijk als een oppeppertje. Je bent veel scherper dan normaal, actief, vooral in combinatie met alcohol is dat wel prettig. Een hele heldere bezopenheid. Grote voordeel tov van speed is dat je er opzich wel van kan slapen als je er genoeg bij zuipt en je er niet als een complete malloot van uit gaat zien. Heel toegankelijk dus.
Die combinatie maakt het wel gelijk weer heel verslavend. En het is flink prijzig natuurlijk.
Die narrator zijn stem is irritant man..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OOk aan 't kijken. Met van die nep-maffiosi.
Ik heb geen idee wat je zegt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:28 schreef Smoofie het volgende:
Vond de wedstrijd van net wel fatoe. wel faya voor Arsenal.
Idd. Discovery en NatGeo beginnen echt van die pauperzenders te worden man. Ik hoef geen constant laag-bij-de-gronds entertainment stelletje apen!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die narrator zijn stem is irritant man..
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik zie soms weleens (per ongeluk, echt waar) Chiel Beelen op vrijdagnacht met zijn radio op de tv. Hij en die Gerard Ekdom zitten constant aan hun neus. Is coke een goede drug voor op de radio?
Inderdaad, whats up met al die pawn shop series en soort gelijke pauper shows..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Discovery en NatGeo beginnen echt van die pauperzenders te worden man. Ik hoef geen constant laag-bij-de-gronds entertainment stelletje apen!Ik wil gewoon m'n oude Discovery Channel en NG terug gvd! Waar ik (en dat meen ik) bijna 50% van m'n algemene kennis vandaan heb gehaald.
Precies man. Fuck die MTV-achtige shows. Ik wil gewoon überserieuze natuurdocumentaires en filosofische, politieke en wetenschappelijke onderwerpen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad, whats up met al die pawn shop series en soort gelijke pauper shows..
Gelukkig is er nog History Channelquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Discovery en NatGeo beginnen echt van die pauperzenders te worden man. Ik hoef geen constant laag-bij-de-gronds entertainment stelletje apen!![]()
Ik wil gewoon m'n oude Discovery Channel en NG terug gvd! Waar ik (en dat meen ik) bijna 50% van m'n algemene kennis vandaan heb gehaald.
Een paar dingen mogen wel zoals Sons of guns en American chopper, maar deze zooi kan echt nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies man. Fuck die MTV-achtige shows. Ik wil gewoon überserieuze natuurdocumentaires en filosofische, politieke en wetenschappelijke onderwerpen.
Geen digitale tv.quote:
Voor de afwisseling idd. Vind zelf Whale Wars wel leuk om te kijken voordat ik ga slapen 's nachts.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een paar dingen mogen wel zoals Sons of guns en American chopper, maar deze zooi kan echt niet
Die ben ik kwijt.. sinds mijn provider is overgestapt op een nieuwe frequentie heb ik boven niet meer die extra zenders.. (oud kastje, beneden met nieuw heb je wel alles)quote:
Klotezooi man. Sowieso hebben ze bij m'n ouders alle leuke zenders van het standaardabonnement afgehaald.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die ben ik kwijt.. sinds mijn provider is overgestapt op een nieuwe frequentie heb ik boven niet meer die extra zenders.. (oud kastje, beneden met nieuw heb je wel alles)
Valt ook tegen hoor. Discovery science heeft bijna het gehele jaar door reruns.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen digitale tv.Ik zou echt al die extra zenders van DC en NG nemen en dat soort zenders. Hele dagen aan de buis gekluisterd. Oh ja...én 24 Kitchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |