Stevenshof.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:05 schreef napoleonfour het volgende:
woon je in leiden centje of gewoon buitenwijk a422?
Nja...wat het meeste in de buurt komt en bekend is zijn Boef en de Gelogeerde Aap. Dat is live wel vet trouwens als je genoeg gedronken hebt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:08 schreef napoleonfour het volgende:
hebben wij rappers hier in tilly kapitein?
Zou kunnen maar dat doet er toch niet hoe het met mij geestelijk gesteld is, als ik mis zat zeg je toch gewoon nee. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat jij in Groningen woonde.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan ook dat er op jouw spoorwegen werkzaamheden zijn
Kom je wel eens in 013? is echt focking nice daar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nja...wat het meeste in de buurt komt en bekend is zijn Boef en de Gelogeerde Aap. Dat is live wel vet trouwens als je genoeg gedronken hebt.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kom je wel eens in 013? is echt focking nice daar.
Ik was er in oktober ofzo voor het laatst. Enter Shikariquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, vaak genoeg. Sowieso regelmatig Studentsounds, af en toe een concertje (zou laatst naar Thin Lizzy gaan maar was ziek) en met oud en nieuw ook 2 jaar op rij geweest.
2-0 btw voor Arsenal!
0118-4. Die hebben een rapper die heet Neger R. de Vriesquote:
Enter Shikariquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik was er in oktober ofzo voor het laatst. Enter Shikari
nee dat zijn dolfijnen manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |