Je was ook niet uitgenodigd, dus maakt niet uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Grapje.
Maar ik ben er niet bij, sorry.
Mooi.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je was ook niet uitgenodigd, dus maakt niet uit.
Haha.quote:
Gezellie. Ik verwacht dat er nu wel allemaal vunzige tong-types op deze meet afkomen nu de eerste vrouw zich heeft aangemeld.quote:
Je moet ze gewoon de rambam neuken, dan komen ze wel tot leven.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:11 schreef zoekeenleven het volgende:
Sorry, ben bang voor computernerdjes
Ik neuk geen jongetjesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon de rambam neuken, dan komen ze wel tot leven.
Zuiderpark.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Of we organiseren een winterse barbecue in het Zuiderparkmaar dan wel enkel varkenslapjes in de hoop dat er genoeg moslims lopen.
Jaja soms is het jammer dat ik niet van Ajax kan afstappen maar eens supporter altijd. (niet bepaald maar had wel dichterbij geweestquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zuiderpark.
Maar we kunnen denk ik beter gewoon gaan zuipen in een random café.
Weet je nu zeker wat je wil zeggen, of ga je nog een vierde keer editten?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaja soms is het jammer dat ik niet van Ajax kan afstappen maar eens supporter altijd. (niet bepaald maar had wel dichterbij geweest) Het Zuiderpark had eerlijk waar 35 minuten fietsen geweest. Mijn neef was als kind niet Feyenoord genoeg en die zit ondertussen onder de Ado tattoo's
Al is dit wel enigszins offtopic.
Ben tamelijk gaar en dan lees ik geen post meer maar druk ik gewoon op enter om vervolgens na te lezen en te denken tja... was dit nou wel correct. Nu ook overigens weer dus ik ga maar stoppen met internet en shit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je nu zeker wat je wil zeggen, of ga je nog een vierde keer editten?
Waar?quote:
In de coffeeshop denk ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |