Jij bent toch wel de baas van VBL gewordenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het is meer omdat het moet. Vind je me nu zielig?
Alles.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben je gek, daar waag ik me niet aan. Hoewel ik het eigenlijk nog wel één keer geprobeerd wil hebben. Jij wel dan?
mooi toch. is niet anders in de tikweek of tijdens de kermissen in mijn oude dorp.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga altijd de taptoe lopen. Als ik dan terug naar het ziekenhuis loop om mn fiets te pakken word je gewoon op elkaar geplet van dronken lapzwansen. Je ziet genoeg mensen braken.![]()
Een keer wel een leuk feestje gehad. 3 oktober ofzo? Gewoon huisfeest, 10 euro onbeperkt zuipen. Dan maak je het vanzelf wel leuk ja haha, maar dat volk wat er rondloopt wordt je niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk wel zelf leuk maken he :p.
Mooie zin. Is het een idee om hier een boek mee te beginnen?quote:
quote:Je ziet genoeg mensen braken, maar mij nooit. Sinds die ene donkere dag, nu bijna twee jaar geleden...
Bullshit. Wat vond je de beste drug dan? Wat gebruik je nu nog steeds? En reageerde je omdat je wel eens in LVC komt?quote:
Leids ontzetquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een keer wel een leuk feestje gehad. 3 oktober ofzo? Gewoon huisfeest, 10 euro onbeperkt zuipen. Dan maak je het vanzelf wel leuk ja haha, maar dat volk wat er rondloopt wordt je niet vrolijk van.
Prima stad hoor om gezellig een biertje te doen. Ook elke zomer een paar kaar varen met een maat zijn huisboot. Heerlijk, lam varen en zwemmen op die Plassen daar.
nah, mij nooit en dan over twee jaar geleden, da ka nie hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:10 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mooie zin. Is het een idee om hier een boek mee te beginnen?
[..]
Eng hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:12 schreef Caland het volgende:
Ik word altijd agressief van die corpsballetjes. Soms gewelddadig
LVC?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bullshit. Wat vond je de beste drug dan? Wat gebruik je nu nog steeds? En reageerde je omdat je wel eens in LVC komt?
Wie ben je eigenlijk.
Ben jij er net zo een als Stokstaart? Kale koppen, niet te stoppen?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:12 schreef Caland het volgende:
Ik word altijd agressief van die corpsballetjes. Soms gewelddadig
Verhandeling? Ben gewoon benieuwd of er ook mede-Fok!kers aan de drugs zitten. Waar ben je mee begonnen, en wat doe je nog steeds? Mooie verhalen altijd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
LVC?![]()
En ik ben het: die ene gast, je weet: van op de hoekje en drie uur bij de hekje.![]()
En nu eis je dus een verhandeling over drugs? Waar wil je beginnen?
Staken de meesters en juffen morgen niet meer? Gewoon naar school dus?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, ik ga er weer eens vandoor. Tot morgen.
Je ziet genoeg mensen braken
Dat valt wel mee. Maar ik kan gewoon heel slecht tegen die typische studententypes. Raar volk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben jij er net zo een als Stokstaart? Kale koppen, niet te stoppen?
Corpsballen moet je geen aandacht aan besteden. En clubs vermijden waar ze uitgaan haha. Zie ze helaas ook steeds vaker op techno en deephouse feestjes rondlopen. Net als al die corpssletten die moeten laten zien hoe geweldig ze wel het niet naar hun zin hebben aan al hun vrienden. Aandachtshoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |