Waarom doe je nou weer zo?quote:
Vroeger hadden ze allemaal een onderkin, nu zie ik er steeds meer met een baard. Sommigen weten alles over bier, bijvoorbeeld wie er wanneer een nieuwe brouwerij gaat bouwen en hoeveel vrachtwagens bier je in een binnenvaartschip kwijt kunt. Reuze vermakelijk en educatief.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:12 schreef Caland het volgende:
Ik word altijd agressief van die corpsballetjes. Soms gewelddadig
True that. Een 'nieuw leven op bouwen'. Geen vrienden op de middelbare, en al je contacten bij het corps hebben. Kan wel lachen om maten die erbij zitten, die nemen het gelukkig ook niet al te serieus allemaal. Maar je hebt er gasten bijzitten....quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Maar ik kan gewoon heel slecht tegen die typische studententypes. Raar volk.
Van die mensen die hun hele schoolcarriere gepest zijn en dan maar zich aansluiten bij zo'n vereniging om aldaar neerbuigend te praten over anderen. Blegh.
Ik meer dan een.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb ooit een blauwtje bij je opgelopen. Doet zeer hoor?
Het psychedilische spectrum is goed verkend. Ik kan niet tegen spuiten. Ben ooit een periode lang flink lekgestoken, dus nu niet meer - voor zover ik er iets over te vertellen heb.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Verhandeling? Ben gewoon benieuwd of er ook mede-Fok!kers aan de drugs zitten. Waar ben je mee begonnen, en wat doe je nog steeds? Mooie verhalen altijd.
ach. i dont carequote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben jij er net zo een als Stokstaart? Kale koppen, niet te stoppen?
Corpsballen moet je geen aandacht aan besteden. En clubs vermijden waar ze uitgaan haha. Zie ze helaas ook steeds vaker op techno en deephouse feestjes rondlopen. Net als al die corpssletten die moeten laten zien hoe geweldig ze wel het niet naar hun zin hebben aan al hun vrienden. Aandachtshoeren.
En zich wederom te láten pesten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Maar ik kan gewoon heel slecht tegen die typische studententypes. Raar volk.
Van die mensen die hun hele schoolcarriere gepest zijn en dan maar zich aansluiten bij zo'n vereniging om aldaar neerbuigend te praten over anderen. Blegh.
Nee, ook helemaal geen behoefte aan die troep. 'Lekker man coke, vooral als je lekker dronken bent!111!1.' Wellicht probeer ik het een keer als ik het aangereikt krijg, maar ik heb er hele lage verwachtingen van na alle verhalen van maten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het psychedilische spectrum is goed verkend. Ik kan niet tegen spuiten. Ben ooit een periode lang flink lekgestoken, dus nu niet meer - voor zover ik er iets over te vertellen heb.![]()
Heb jij weleens cocaine gebruikt?
O, ben je weer in zo'n bui? Ga er eens snel iets aan doen, schiet op!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ze hebben beide alle ledematen wel, maar delen samen 1 lul.
Nee nee.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ze hebben beide alle ledematen wel, maar delen samen 1 lul.
Het was grappig bedoeldquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
O, ben je weer in zo'n bui? Ga er eens snel iets aan doen, schiet op!
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:30 schreef Muto het volgende:
Ik vond het anders helemaal niet grappig. Een beetje smaad zelfs. We zien elkaar voor de rechter.
Combinatie drank-coke is een killer. Dat hoef ik niet te doen om het te weten. Ik moet zo ver mogelijk bij coke wegblijven: één keer en ik ben weg. Daar ken ik mezelf gelukkig goed genoeg voor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, ook helemaal geen behoefte aan die troep. 'Lekker man coke, vooral als je lekker dronken bent!111!1.' Wellicht probeer ik het een keer als ik het aangereikt krijg, maar ik heb er hele lage verwachtingen van na alle verhalen van maten.
Ik ben ook meer van de psychedelische hoek; paddo's, truffels, LSD, salvia. Daarnaast zo af en toe MDMA en speed op feestjes. Doe je tegenwoordig nog wat? Of helemaal afgekickt?
Doe ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als het niet overkomt moet je je conclusies trekken.
zal die toga haar staan?quote:
Maar ik denk inderdaad dat een mannelijke siameze tweeling het met één penis moet doen.quote:
MDMA geen ervaring mee? Dat is echt de meest toegankelijke drug die er is tegenwoordig. Heerlijk euforisch love-gevoel wat veel energie met zich meebrengt. Zeker een aanrader, als je serieus bent tenminste. Kan me niet voorstellen dat je nog nooit X gebruikt hebt als je zoveel ervaring hebt met drugs.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Combinatie drank-coke is een killer. Dat hoef ik niet te doen om het te weten. Ik moet zo ver mogelijk bij coke wegblijven: één keer en ik ben weg. Daar ken ik mezelf gelukkig goed genoeg voor.
Heroine lijkt me heerlijk, maar ook een beetje teveel van het goede. Leuk om te doen in latere jaren als je toch niets meer wilt of moet. En als het tegen die tijd zonder spuiten kan...
Meest indrukwekkend zijn toch wel paddo's en LSD. Veel dingen gezien, ook in grote groepen gedaan: zelfs een keer twee mensen één zien worden. Achteraf hadden ze zelf ook een identieke trip ervaren...
Ja, da's nog wat anders dan een snuif op de plee in je buurtkroeg.![]()
MDMA heb ik geen ervaring mee, hoe was dat?
MDMA is toch ook pil / poeder? Nee, geen XTC: ik ben nogal "groen" en "onbespoten" wat psychelica betereft.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
MDMA geen ervaring mee? Dat is echt de meest toegankelijke drug die er is tegenwoordig. Heerlijk euforisch love-gevoel wat veel energie met zich meebrengt. Zeker een aanrader, als je serieus bent tenminste. Kan me niet voorstellen dat je nog nooit X gebruikt hebt als je zoveel ervaring hebt met drugs.
Truffels heb ik wel hele intense trips op meegemaakt, richting bad gaan aan. Gelukkig nooit echt over het randje gegaan voor mijn gevoel. Heb nog vier pakjes Hollandia in de vriezer liggen, op een mooie lentedag maar weer eens met een paar maten naar het bos verkassen.
Geen haat. En geen speed. Hooguit een beetje sarcasme. Ik voel me juist onweestaanbaar aangetrokken tot coke, en wie niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:37 schreef Caland het volgende:
Haten op sos terwijl je zelf wel speed gebruikt
MDMA heb je in pilvorm, maar ook in poedervorm ja. XTC-pil is natuurlijk de meest voorkomende vorm. Heel makkelijk aan te komen. Aanrader, voor iedereen hier trouwens.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
MDMA is toch ook pil / poeder? Nee, geen XTC: ik ben nogal "groen" en "onbespoten" wat psychelica betereft.
Heb jij weleens paddo's gehad - hawaaiaanse, andere gedroogde? Hoe vond je die smaken?
Moest vandaag weer bij jou in de buurt zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Is er nog gevochten? Ik heb net 2 hele biertjes op en mijn stoere blik geoefend dus ik ben er klaar voor
Tja, speed probeer ik ook tot een minimum te beperken hoor. Dat is inderdaad echt de kanker onder de drugs samen met coke. Maar speed heeft tenminste nog een functie, je kan echt urenlang door, waarbij coke snel is uitgewerkt en volgens velen 'alleen' lekker is met veel alcohol. Kutspul dus.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:37 schreef Caland het volgende:
Haten op sos terwijl je zelf wel speed gebruikt
Gebruik je die paddos ook tijdens het koken?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
MDMA heb je in pilvorm, maar ook in poedervorm ja. XTC-pil is natuurlijk de meest voorkomende vorm. Heel makkelijk aan te komen. Aanrader, voor iedereen hier trouwens.
Haha, ik was vroeger ook zoals jou; als het maar natuurlijk is, probeer ik het wel. Volgens mij Mexicaanse en Hawaiaanse paddo's op. De smaak vond ik bij paddo's nog wel meevallen. Truffels krijg ik echt verschrikkelijke braakneigingen van, en een constant misselijk gevoel totdat het inslaat.
Bezoek anders UVT eens, veel goedlopende topics met heel veel informatie en een grote schaar users die op al je vragen antwoord hebben.
Ja ja dat is achteraf erg makkelijk om te stellen...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Moest vandaag weer bij jou in de buurt zijn.
Had je moeten komen, paar ketsen gegeven.
Waar woont die dwarrel in Delft? Ik kom hem binnenkort ook wel opzoeken. Jodentrap-dagje, altijd fijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Moest vandaag weer bij jou in de buurt zijn.
Had je moeten komen, paar ketsen gegeven.
Whatever floats your boat. Je gebruikt natuurlijk wel andere paddenstoelen tijdens het koken, kijk maar uit, dalijk heb je ineens een paddo te pakken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gebruik je die paddos ook tijdens het koken?
?quote:
Speed is imo ook alleen lekker met alcohol.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Tja, speed probeer ik ook tot een minimum te beperken hoor. Dat is inderdaad echt de kanker onder de drugs samen met coke. Maar speed heeft tenminste nog een functie, je kan echt urenlang door, waarbij coke snel is uitgewerkt en volgens velen 'alleen' lekker is met veel alcohol. Kutspul dus.
Ik weet niet wat UVT is, maar ik ben weleens op de drugsvleugel van Fok! geweest, dat zal het wezen. Ik heb eigenlijk alleen vragen over cocaine. Zijn er coke-experts daar?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
MDMA heb je in pilvorm, maar ook in poedervorm ja. XTC-pil is natuurlijk de meest voorkomende vorm. Heel makkelijk aan te komen. Aanrader, voor iedereen hier trouwens.
Haha, ik was vroeger ook zoals jou; als het maar natuurlijk is, probeer ik het wel. Volgens mij Mexicaanse en Hawaiaanse paddo's op. De smaak vond ik bij paddo's nog wel meevallen. Truffels krijg ik echt verschrikkelijke braakneigingen van, en een constant misselijk gevoel totdat het inslaat.
Bezoek anders UVT eens, veel goedlopende topics met heel veel informatie en een grote schaar users die op al je vragen antwoord hebben.
Dat weet niemand sowieso heb ik een extra slot op mijn zolderkamer.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar woont die dwarrel in Delft? Ik kom hem binnenkort ook wel opzoeken. Jodentrap-dagje, altijd fijn.
arsenalquote:
Ach nu Chelsea nog en het is geweldigquote:
Speed kom ik veel tegen onder kunstenaars/krakers. Drie dagen vol gas, veertig schilderijen af: allemaal rommel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Tja, speed probeer ik ook tot een minimum te beperken hoor. Dat is inderdaad echt de kanker onder de drugs samen met coke. Maar speed heeft tenminste nog een functie, je kan echt urenlang door, waarbij coke snel is uitgewerkt en volgens velen 'alleen' lekker is met veel alcohol. Kutspul dus.
Geen zin om MDMA een keer te proberen? Leuk spul hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik weet niet wat UVT is, maar ik ben weleens op de drugsvleugel van Fok! geweest, dat zal het wezen. Ik heb eigenlijk alleen vragen over cocaine. Zijn er coke-experts daar?
Wat wil je weten. niet dat ik dat ooit heb gedaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik weet niet wat UVT is, maar ik ben weleens op de drugsvleugel van Fok! geweest, dat zal het wezen. Ik heb eigenlijk alleen vragen over cocaine. Zijn er coke-experts daar?
uvt = universiteit van Tilburg, maar ik denk niet dat ie dat bedoeldquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Speed kan je veel langer op door. Coke moet je elk half uur bijnemen, dan ben je zo 200 euro op een avond kwijt man. Speed is echt perfect voor afters, goedkoop en je kan gewoon doorhalen. Toch probeer ik er niet tevaak van te snoepen, de katers..... Fuck.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Speed is imo ook alleen lekker met alcohol.
Met goede coke kan je trouwens ook wel urenlang door, maar dan zonder de vervelende bijwerkingen van speed. Maargoed, daar betaal je dan ook voor.
Uitgaan & Vrije Tijd. Voor al uw drugsvragen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
uvt = universiteit van Tilburg, maar ik denk niet dat ie dat bedoeld
Probleem met coke vind ik dat je er (tijdelijk) impotent van wordt verder inderdaad prima met drankquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Speed is imo ook alleen lekker met alcohol.
Met goede coke kan je trouwens ook wel urenlang door, maar dan zonder de vervelende bijwerkingen van speed. Maargoed, daar betaal je dan ook voor.
Eens even kijken. Dankie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Geen zin om MDMA een keer te proberen? Leuk spul hoor.
Cocaïne Vragen en Antwoorden # 25: Snuiven tijdens de wedstrijd.
Veel coke-experts ja, veel users lopen al jaren mee.
Is het lekker? En: hoe voelt het?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat wil je weten. niet dat ik dat ooit heb gedaan natuurlijk.
[VBL Slowchat] #85: Matten met havenslaven en jodenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:54 schreef napoleonfour het volgende:
Maar de Kromme, kan je ook koken met paddo's?
ik zag dat antwoord van je nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[VBL Slowchat] #85: Matten met havenslaven en joden
Wat wil je nog meer weten? Of hoe bedoel je het.
Lekker is een ruim begrip.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Is het lekker? En: hoe voelt het?
Wees jij maar blij met je pauperwoningkje in een of andere haagse achterbuurt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Sweet Lake City. Daar wil je echt niet dood gevonden worden.
Leiden is wel een mooie stad opzich, beetje hetzelfde als Delft. Alleen jammer dat er geen fuck te beleven is.
Toevallig ook aan het doen. Blijft een verademing vergeleken met studio sport.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:18 schreef GGMM het volgende:
Gewoon ff 90 minutes terugkijken, is toch heerlijk man.
Eerste keer dat ik het kijk, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig ook aan het doen. Blijft een verademing vergeleken met studio sport.
Veel meer relevante wedstrijdmomenten vergeleken met SS. Ook niet zo raar natuurlijk als je meer tijd hebt, maar toch. Programma zelf zit ook goed in elkaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het kijk, ben benieuwd.
Al is studio sport ook gewoon heel slecht.
Davy.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Hebben we hier iemand die gifs kan maken![]()
Mooi, dan wordt dit vaste prik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel meer relevante wedstrijdmomenten vergeleken met SS. Ook niet zo raar natuurlijk als je meer tijd hebt, maar toch. Programma zelf zit ook goed in elkaar.
Mijn god, dat ik ooit nog om een grap van Littlerabbit zou lachen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Is er nog gevochten? Ik heb net 2 hele biertjes op en mijn stoere blik geoefend dus ik ben er klaar voor
Ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Hebben we hier iemand die gifs kan maken![]()
OOk aan 't kijken. Met van die nep-maffiosi.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
Inside: The Mob's Bloody .... iets Nat Geo
Ik zie soms weleens (per ongeluk, echt waar) Chiel Beelen op vrijdagnacht met zijn radio op de tv. Hij en die Gerard Ekdom zitten constant aan hun neus. Is coke een goede drug voor op de radio?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker is een ruim begrip.
Maar het voelt gewoon letterlijk als een oppeppertje. Je bent veel scherper dan normaal, actief, vooral in combinatie met alcohol is dat wel prettig. Een hele heldere bezopenheid. Grote voordeel tov van speed is dat je er opzich wel van kan slapen als je er genoeg bij zuipt en je er niet als een complete malloot van uit gaat zien. Heel toegankelijk dus.
Die combinatie maakt het wel gelijk weer heel verslavend. En het is flink prijzig natuurlijk.
Die narrator zijn stem is irritant man..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OOk aan 't kijken. Met van die nep-maffiosi.
Ik heb geen idee wat je zegt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:28 schreef Smoofie het volgende:
Vond de wedstrijd van net wel fatoe. wel faya voor Arsenal.
Idd. Discovery en NatGeo beginnen echt van die pauperzenders te worden man. Ik hoef geen constant laag-bij-de-gronds entertainment stelletje apen!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die narrator zijn stem is irritant man..
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik zie soms weleens (per ongeluk, echt waar) Chiel Beelen op vrijdagnacht met zijn radio op de tv. Hij en die Gerard Ekdom zitten constant aan hun neus. Is coke een goede drug voor op de radio?
Inderdaad, whats up met al die pawn shop series en soort gelijke pauper shows..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Discovery en NatGeo beginnen echt van die pauperzenders te worden man. Ik hoef geen constant laag-bij-de-gronds entertainment stelletje apen!Ik wil gewoon m'n oude Discovery Channel en NG terug gvd! Waar ik (en dat meen ik) bijna 50% van m'n algemene kennis vandaan heb gehaald.
Precies man. Fuck die MTV-achtige shows. Ik wil gewoon überserieuze natuurdocumentaires en filosofische, politieke en wetenschappelijke onderwerpen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad, whats up met al die pawn shop series en soort gelijke pauper shows..
Gelukkig is er nog History Channelquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Discovery en NatGeo beginnen echt van die pauperzenders te worden man. Ik hoef geen constant laag-bij-de-gronds entertainment stelletje apen!![]()
Ik wil gewoon m'n oude Discovery Channel en NG terug gvd! Waar ik (en dat meen ik) bijna 50% van m'n algemene kennis vandaan heb gehaald.
Een paar dingen mogen wel zoals Sons of guns en American chopper, maar deze zooi kan echt nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies man. Fuck die MTV-achtige shows. Ik wil gewoon überserieuze natuurdocumentaires en filosofische, politieke en wetenschappelijke onderwerpen.
Geen digitale tv.quote:
Voor de afwisseling idd. Vind zelf Whale Wars wel leuk om te kijken voordat ik ga slapen 's nachts.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een paar dingen mogen wel zoals Sons of guns en American chopper, maar deze zooi kan echt niet
Die ben ik kwijt.. sinds mijn provider is overgestapt op een nieuwe frequentie heb ik boven niet meer die extra zenders.. (oud kastje, beneden met nieuw heb je wel alles)quote:
Klotezooi man. Sowieso hebben ze bij m'n ouders alle leuke zenders van het standaardabonnement afgehaald.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die ben ik kwijt.. sinds mijn provider is overgestapt op een nieuwe frequentie heb ik boven niet meer die extra zenders.. (oud kastje, beneden met nieuw heb je wel alles)
Valt ook tegen hoor. Discovery science heeft bijna het gehele jaar door reruns.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen digitale tv.Ik zou echt al die extra zenders van DC en NG nemen en dat soort zenders. Hele dagen aan de buis gekluisterd. Oh ja...én 24 Kitchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |