Mijn god, dat ik ooit nog om een grap van Littlerabbit zou lachen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Is er nog gevochten? Ik heb net 2 hele biertjes op en mijn stoere blik geoefend dus ik ben er klaar voor
Ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Hebben we hier iemand die gifs kan maken![]()
OOk aan 't kijken. Met van die nep-maffiosi.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
Inside: The Mob's Bloody .... iets Nat Geo
Ik zie soms weleens (per ongeluk, echt waar) Chiel Beelen op vrijdagnacht met zijn radio op de tv. Hij en die Gerard Ekdom zitten constant aan hun neus. Is coke een goede drug voor op de radio?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker is een ruim begrip.
Maar het voelt gewoon letterlijk als een oppeppertje. Je bent veel scherper dan normaal, actief, vooral in combinatie met alcohol is dat wel prettig. Een hele heldere bezopenheid. Grote voordeel tov van speed is dat je er opzich wel van kan slapen als je er genoeg bij zuipt en je er niet als een complete malloot van uit gaat zien. Heel toegankelijk dus.
Die combinatie maakt het wel gelijk weer heel verslavend. En het is flink prijzig natuurlijk.
Die narrator zijn stem is irritant man..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OOk aan 't kijken. Met van die nep-maffiosi.
Ik heb geen idee wat je zegt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:28 schreef Smoofie het volgende:
Vond de wedstrijd van net wel fatoe. wel faya voor Arsenal.
Idd. Discovery en NatGeo beginnen echt van die pauperzenders te worden man. Ik hoef geen constant laag-bij-de-gronds entertainment stelletje apen!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die narrator zijn stem is irritant man..
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik zie soms weleens (per ongeluk, echt waar) Chiel Beelen op vrijdagnacht met zijn radio op de tv. Hij en die Gerard Ekdom zitten constant aan hun neus. Is coke een goede drug voor op de radio?
Inderdaad, whats up met al die pawn shop series en soort gelijke pauper shows..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Discovery en NatGeo beginnen echt van die pauperzenders te worden man. Ik hoef geen constant laag-bij-de-gronds entertainment stelletje apen!Ik wil gewoon m'n oude Discovery Channel en NG terug gvd! Waar ik (en dat meen ik) bijna 50% van m'n algemene kennis vandaan heb gehaald.
Precies man. Fuck die MTV-achtige shows. Ik wil gewoon überserieuze natuurdocumentaires en filosofische, politieke en wetenschappelijke onderwerpen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad, whats up met al die pawn shop series en soort gelijke pauper shows..
Gelukkig is er nog History Channelquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Discovery en NatGeo beginnen echt van die pauperzenders te worden man. Ik hoef geen constant laag-bij-de-gronds entertainment stelletje apen!![]()
Ik wil gewoon m'n oude Discovery Channel en NG terug gvd! Waar ik (en dat meen ik) bijna 50% van m'n algemene kennis vandaan heb gehaald.
Een paar dingen mogen wel zoals Sons of guns en American chopper, maar deze zooi kan echt nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies man. Fuck die MTV-achtige shows. Ik wil gewoon überserieuze natuurdocumentaires en filosofische, politieke en wetenschappelijke onderwerpen.
Geen digitale tv.quote:
Voor de afwisseling idd. Vind zelf Whale Wars wel leuk om te kijken voordat ik ga slapen 's nachts.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een paar dingen mogen wel zoals Sons of guns en American chopper, maar deze zooi kan echt niet
Die ben ik kwijt.. sinds mijn provider is overgestapt op een nieuwe frequentie heb ik boven niet meer die extra zenders.. (oud kastje, beneden met nieuw heb je wel alles)quote:
Klotezooi man. Sowieso hebben ze bij m'n ouders alle leuke zenders van het standaardabonnement afgehaald.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die ben ik kwijt.. sinds mijn provider is overgestapt op een nieuwe frequentie heb ik boven niet meer die extra zenders.. (oud kastje, beneden met nieuw heb je wel alles)
Valt ook tegen hoor. Discovery science heeft bijna het gehele jaar door reruns.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen digitale tv.Ik zou echt al die extra zenders van DC en NG nemen en dat soort zenders. Hele dagen aan de buis gekluisterd. Oh ja...én 24 Kitchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |