MDMA geen ervaring mee? Dat is echt de meest toegankelijke drug die er is tegenwoordig. Heerlijk euforisch love-gevoel wat veel energie met zich meebrengt. Zeker een aanrader, als je serieus bent tenminste. Kan me niet voorstellen dat je nog nooit X gebruikt hebt als je zoveel ervaring hebt met drugs.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Combinatie drank-coke is een killer. Dat hoef ik niet te doen om het te weten. Ik moet zo ver mogelijk bij coke wegblijven: één keer en ik ben weg. Daar ken ik mezelf gelukkig goed genoeg voor.
Heroine lijkt me heerlijk, maar ook een beetje teveel van het goede. Leuk om te doen in latere jaren als je toch niets meer wilt of moet. En als het tegen die tijd zonder spuiten kan...
Meest indrukwekkend zijn toch wel paddo's en LSD. Veel dingen gezien, ook in grote groepen gedaan: zelfs een keer twee mensen één zien worden. Achteraf hadden ze zelf ook een identieke trip ervaren...
Ja, da's nog wat anders dan een snuif op de plee in je buurtkroeg.![]()
MDMA heb ik geen ervaring mee, hoe was dat?
MDMA is toch ook pil / poeder? Nee, geen XTC: ik ben nogal "groen" en "onbespoten" wat psychelica betereft.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
MDMA geen ervaring mee? Dat is echt de meest toegankelijke drug die er is tegenwoordig. Heerlijk euforisch love-gevoel wat veel energie met zich meebrengt. Zeker een aanrader, als je serieus bent tenminste. Kan me niet voorstellen dat je nog nooit X gebruikt hebt als je zoveel ervaring hebt met drugs.
Truffels heb ik wel hele intense trips op meegemaakt, richting bad gaan aan. Gelukkig nooit echt over het randje gegaan voor mijn gevoel. Heb nog vier pakjes Hollandia in de vriezer liggen, op een mooie lentedag maar weer eens met een paar maten naar het bos verkassen.
Geen haat. En geen speed. Hooguit een beetje sarcasme. Ik voel me juist onweestaanbaar aangetrokken tot coke, en wie niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:37 schreef Caland het volgende:
Haten op sos terwijl je zelf wel speed gebruikt
MDMA heb je in pilvorm, maar ook in poedervorm ja. XTC-pil is natuurlijk de meest voorkomende vorm. Heel makkelijk aan te komen. Aanrader, voor iedereen hier trouwens.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
MDMA is toch ook pil / poeder? Nee, geen XTC: ik ben nogal "groen" en "onbespoten" wat psychelica betereft.
Heb jij weleens paddo's gehad - hawaaiaanse, andere gedroogde? Hoe vond je die smaken?
Moest vandaag weer bij jou in de buurt zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Is er nog gevochten? Ik heb net 2 hele biertjes op en mijn stoere blik geoefend dus ik ben er klaar voor
Tja, speed probeer ik ook tot een minimum te beperken hoor. Dat is inderdaad echt de kanker onder de drugs samen met coke. Maar speed heeft tenminste nog een functie, je kan echt urenlang door, waarbij coke snel is uitgewerkt en volgens velen 'alleen' lekker is met veel alcohol. Kutspul dus.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:37 schreef Caland het volgende:
Haten op sos terwijl je zelf wel speed gebruikt
Gebruik je die paddos ook tijdens het koken?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
MDMA heb je in pilvorm, maar ook in poedervorm ja. XTC-pil is natuurlijk de meest voorkomende vorm. Heel makkelijk aan te komen. Aanrader, voor iedereen hier trouwens.
Haha, ik was vroeger ook zoals jou; als het maar natuurlijk is, probeer ik het wel. Volgens mij Mexicaanse en Hawaiaanse paddo's op. De smaak vond ik bij paddo's nog wel meevallen. Truffels krijg ik echt verschrikkelijke braakneigingen van, en een constant misselijk gevoel totdat het inslaat.
Bezoek anders UVT eens, veel goedlopende topics met heel veel informatie en een grote schaar users die op al je vragen antwoord hebben.
Ja ja dat is achteraf erg makkelijk om te stellen...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Moest vandaag weer bij jou in de buurt zijn.
Had je moeten komen, paar ketsen gegeven.
Waar woont die dwarrel in Delft? Ik kom hem binnenkort ook wel opzoeken. Jodentrap-dagje, altijd fijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Moest vandaag weer bij jou in de buurt zijn.
Had je moeten komen, paar ketsen gegeven.
Whatever floats your boat. Je gebruikt natuurlijk wel andere paddenstoelen tijdens het koken, kijk maar uit, dalijk heb je ineens een paddo te pakken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gebruik je die paddos ook tijdens het koken?
?quote:
Speed is imo ook alleen lekker met alcohol.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Tja, speed probeer ik ook tot een minimum te beperken hoor. Dat is inderdaad echt de kanker onder de drugs samen met coke. Maar speed heeft tenminste nog een functie, je kan echt urenlang door, waarbij coke snel is uitgewerkt en volgens velen 'alleen' lekker is met veel alcohol. Kutspul dus.
Ik weet niet wat UVT is, maar ik ben weleens op de drugsvleugel van Fok! geweest, dat zal het wezen. Ik heb eigenlijk alleen vragen over cocaine. Zijn er coke-experts daar?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
MDMA heb je in pilvorm, maar ook in poedervorm ja. XTC-pil is natuurlijk de meest voorkomende vorm. Heel makkelijk aan te komen. Aanrader, voor iedereen hier trouwens.
Haha, ik was vroeger ook zoals jou; als het maar natuurlijk is, probeer ik het wel. Volgens mij Mexicaanse en Hawaiaanse paddo's op. De smaak vond ik bij paddo's nog wel meevallen. Truffels krijg ik echt verschrikkelijke braakneigingen van, en een constant misselijk gevoel totdat het inslaat.
Bezoek anders UVT eens, veel goedlopende topics met heel veel informatie en een grote schaar users die op al je vragen antwoord hebben.
Dat weet niemand sowieso heb ik een extra slot op mijn zolderkamer.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar woont die dwarrel in Delft? Ik kom hem binnenkort ook wel opzoeken. Jodentrap-dagje, altijd fijn.
arsenalquote:
Ach nu Chelsea nog en het is geweldigquote:
Speed kom ik veel tegen onder kunstenaars/krakers. Drie dagen vol gas, veertig schilderijen af: allemaal rommel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Tja, speed probeer ik ook tot een minimum te beperken hoor. Dat is inderdaad echt de kanker onder de drugs samen met coke. Maar speed heeft tenminste nog een functie, je kan echt urenlang door, waarbij coke snel is uitgewerkt en volgens velen 'alleen' lekker is met veel alcohol. Kutspul dus.
Geen zin om MDMA een keer te proberen? Leuk spul hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik weet niet wat UVT is, maar ik ben weleens op de drugsvleugel van Fok! geweest, dat zal het wezen. Ik heb eigenlijk alleen vragen over cocaine. Zijn er coke-experts daar?
Wat wil je weten. niet dat ik dat ooit heb gedaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik weet niet wat UVT is, maar ik ben weleens op de drugsvleugel van Fok! geweest, dat zal het wezen. Ik heb eigenlijk alleen vragen over cocaine. Zijn er coke-experts daar?
uvt = universiteit van Tilburg, maar ik denk niet dat ie dat bedoeldquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |