Dit dus. Ben er nu drie keer geweest en daar gaan er nog veel bijkomen. Gaat zo gruwelijk los altijd hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die showdie muziek
alles klopt.
Ja man, zijn ook altijd leuke mensen bij die concerten. Ze zijn er binnenkort weer geloof ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit dus. Ben er nu drie keer geweest en daar gaan er nog veel bijkomen. Gaat zo gruwelijk los altijd he
Zaterdag in MElkwegquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja man, zijn ook altijd leuke mensen bij die concerten. Ze zijn er binnenkort weer geloof ik.
It's fun while it lasts.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
Arsenal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach man, alsof Milan niet door gaat.
Ach joh. Ik heb een bazen UI. Dus wees blij dat ik win.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wedden van niet?
Oh nee we hebben al gewed. Je gaat er aan mannetje
We zullen zien. Ik geef je op dit moment 10 % kans.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach joh. Ik heb een bazen UI. Dus wees blij dat ik win.
Als je er zo verzekerd van ben, wees dan ook een man, en doe er een weddenschap bij.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik geef je op dit moment 10 % kans.
Doe 't zelfquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je er zo verzekerd van ben, wees dan ook een man, en doe er een weddenschap bij.
Sweet Lake City. Daar wil je echt niet dood gevonden worden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoetermeer woon ik dichtbij, Kromme. als je nog langs Leiden rijdt. geef even een toetertje.
Leiden is een beste stapstad hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Sweet Lake City. Daar wil je echt niet dood gevonden worden.
Leiden is wel een mooie stad opzich, beetje hetzelfde als Delft. Alleen jammer dat er geen fuck te beleven is.
Nee man. Je hebt er twee studentenkroegen en dat is het wel zon beetje. Oja, en de Hifi ofzo. Dat is wel lachen opzich.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Leiden is een beste stapstad hoor
Ben je weleens in Leiden geweest?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee man. Je hebt er twee studentenkroegen en dat is het wel zon beetje. Oja, en de Hifi ofzo. Dat is wel lachen opzich.
Als je tegen balletjes kan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Leiden is een beste stapstad hoor
Zo vaak. Ben jij wel eens buiten Rotjeknor geweest? Wat is er volgens jou nog meer te beleven in Leiden?quote:
Dat valt tegen ja. Wassenaarse mokkeltjes zijn wel erg lekkerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:54 schreef Roffamannetje het volgende:
Al die dikke wijven in leidenZodra ze bij een vereniging gaan is het over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |