Die wat slaperig kijkt?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:44 schreef Snowsquall het volgende:
Dat blondje op de achtergrond heeft wel een lief snoetje
mijn laatste was Jurrasic Park 1, volgens mij in '94, met m'n verjaardagsfeestjequote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben de laatste 8 jaar 1 x naar de bios geweest.
Geript?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:47 schreef Karina het volgende:
Die film heb ik opgezet en na een half uur weer afgezet, geen moer aan.
Ik moet hard nadenken, maar ik denk dat ik ook niet meer dan 1 of 2 keer haal.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben de laatste 8 jaar 1 x naar de bios geweest.
We zaten al op 5 toch?quote:
Ik wil ook weer een nieuwe, die ik nu heb is nog maar 17 maanden oudquote:
De bril is kek maar zijn hoofd niet.quote:
Oeh zijn die er?? Snel tvpenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]Moest ik ook meteen aan denken. Die zijn leuk.
Heeft iedereen opeens een bril?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Jullie hebben zeker allemaal zulke soort suffe montuurtjes
[ afbeelding ]
Ik heb geen bril maar kekke ogen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Jullie hebben zeker allemaal zulke soort suffe montuurtjes
[ afbeelding ]
pberends zal uit rancune een stukje schrijven op FP.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
mensen die deze foto's hebben gemaakt zullen dit leuk vinden
Waar schrijft pberends geen stukje over?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:54 schreef Tem het volgende:
[..]
pberends zal uit rancune een stukje schrijven op FP.
Die vond ik best leuk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
Het is net iets van Escher, die met die zwart/wit strepen.
Zekers, daarvoor ging ik ook kijken vanavond.quote:
Zeker weten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zou Genee ook zo'n boeddha bij de bedstee hebben hangen?
Maar het was wel echt.quote:
quote:
En omdat ze zo hysterisch wegrent.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:01 schreef alors het volgende:
Ik geloof het ook niet omdat ze het niet omhoogtrekt...
Wat maakt het hoerig dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:01 schreef Tegan het volgende:
Idd, waarom moet dat als hoer onder die jurk!
Plus dat rare lege zaaltje.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En omdat ze zo hysterisch wegrent.
Ja idd, gewoon mooie bruidslingerie, het moet toch uitgepakt worden door degene waarvoor het bestemd is...quote:
Ik vind Gijp vaak zinvoller dan Derksen.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heel dat grachtengordel publiek achter Mathijs zo:
![]()
Ik ook!quote:
Hij heeft in ieder geval een arrogante smoel, dus hij zal wel iets kunnen.quote:
Wat is dat precies, of heb ik dat net gemist?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
De Wet van Blokker. Daar voldoe ik ook aan.
Is het niet gewoon omdat hij Benny heet en omdat hij zingt?quote:
Overal 2 van kopen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat is dat precies, of heb ik dat net gemist?.
het is wel duidelijk waarom hij in het voorprogramma staat en niet andersomquote:
Denk het, maar ik vond het wel grappig gevonden, gewoon simpelquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is het niet gewoon omdat hij Benny heet en omdat hij zingt?
Nee hij heet Bertrand en hij is administratieconsulent bij Delta Lloydquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is het niet gewoon omdat hij Benny heet en omdat hij zingt?
ah, jullie zijn collega's?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee hij heet Bertrand en hij is administratieconsulent bij Delta Lloyd
Daar zit nog een beetje pit in.quote:
Er is geen CL morgenquote:
Je bent net op tijd voor het eten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is er wat aan?
Scheelt weer een uitzending gemist kijken!
Drie keer niks, gewoon doorlopenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is er wat aan?
Scheelt weer een uitzending gemist kijken!
Ja, die was 1 seizoen origineel met z'n "Ik mis een zoetje". Daarna zat-ie klem in clichés.quote:
Nare man, ook niet aardig voor bejaarden schat ik zo in.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, die was 1 seizoen origineel met z'n "Ik mis een zoetje". Daarna zat-ie klem in clichés.
Het is toch niet hun geldquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:12 schreef Elusive het volgende:
scumbag NOS, koopt championsleague TV rechten a 200miljoen, zenden ze het niet uit...
volgende weekquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:12 schreef Elusive het volgende:
scumbag NOS, koopt championsleague TV rechten a 200miljoen, zenden ze het niet uit...
ja behoorlijke fail idd om de beslissende returns niet uit te zendenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:12 schreef Elusive het volgende:
Ze hebben voor vanavond niet de rechten...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:12 schreef Elusive het volgende:
Jaaa! Daar mag je me voor wakker maken!quote:
Oudere mensen eten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jaaa! Daar mag je me voor wakker maken!
Volgend jaar probleem voorbij.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben voor vanavond niet de rechten...
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:16 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
soort van braadstomen
[ afbeelding ]
En hij zei: "Kip en vrouwen eet je met de handen", volgens mij heeft hij niet door dat MM een homo is.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
En hij zei: "Kip en vrouwen eet je met de handen", volgens mij heeft hij niet door dat MM een homo is.
Zeg maar smurrie.quote:
Het zou niet netjes zijn als ze het zouden uitspugenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je weet gewoon dat ze hmmhmhmhm gaan doen.
Jammer dat Julius er niet bij is, die is daar dol op.quote:
1 topic omlaag in de Topchef reeksquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
Waar is dat gifje van die dikke dan?
GEEF ME SAUS!
Maar hij moet wel eerlijk zijn, nu weten de kijkers thuis nog niet of het echt lekker isquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zou niet netjes zijn als ze het zouden uitspugen
twitter:cornaldm twitterde op dinsdag 06-03-2012 om 20:19:10Eten op tv en praten over eten op tv is zooooooo godvergeten saai #dunnespriet #geenrechtvanspreken reageer retweet
Je hebt toevallig wel al twee posts achter elkaar kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat gaan jullie snel met topic's van DWDD!
Als DWDD begint zit ik niet achter de pc of laptopquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:37 schreef Tem het volgende:
Je hebt toevallig wel al twee posts achter elkaar kunnen plaatsen.
Amateurquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Als DWDD begint zit ik niet achter de pc of laptop
Telefoon?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Niet zeuren eendjequote:Op woensdag 7 maart 2012 03:43 schreef rubbereend het volgende:
Aha het Funda topic nu in DWDD maar dan met mindere voorbeelden
Dan sta je achter het aanrecht?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
quote:
Yvonquote:Vanavond in De Wereld Draait Door:
- Journalist, presentator en voormalig correspondent in de Verenigde Staten Twan Huys komt praten over Super Tuesday. Op deze dag zijn er in tien staten tegelijk voorverkiezingen voor het Amerikaanse presidentschap.
- Giel Beelen is na zijn succesvolle zoektocht naar de Nederlandse Birdy nu weer op zoek. Hij probeert de 'Grijze Dakduif' van Nederland te vinden en dat ben je niet zomaar. Een Grijze Dakduif is een bejaarde (blues)rock zanger of zangeres die nog steeds een en al Rock 'n Roll is. Vanavond in de studio rockende 65+'ers die kansmaken om dé 'Grijze Dakduif' te worden. Een voor een laten ze hun rock 'n roll sound horen.
- Muziek is er van singer/songwriter Kim Janssen. Op 9 maart verschijnt zijn nieuwe soloalbum Ancient Crime.
- Tafeldame is Yvon Jaspers.
Een koreaan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:37 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
[..]
Yvon![]()
Kim Janssenwie noemt zijn zoon nou Kim
![]()
Hij is ook van The Black Atlantic, mocht iemand dat wel kennen. En ik heb altijd geleerd dat Kim een onzijdige naam isquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:57 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Hij ziet er niet echt Koreaans uit, vind ik dan.
[ afbeelding ]
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)BUM_KIM-JANSSEN.htmlquote:Mijn ouders werkten in mijn jeugd in Azië en ik zat in die jaren op de Britisch School in Kathmandu in Nepal. Ik zocht een achtergrond waarop ik de kerkliederen, koren en klassieke muziek, die op deze plaat terugkomen, kon projecteren. Mijn ervaringen van de Britse kostschool in Azië leende zich daar uitstekend voor. Het album vertelt over een wereld van Britten en Couperin, van treinen, silver birch bomen, valleien, kachels, tapijten, donkere bossen, het strand in het westen en de bergen in het noorden. Een wereld van ambitie, eenzaamheid, disconnectie, verlangen en vriendschap."
Yvon, Gielquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:37 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
[..]
Yvon![]()
Kim Janssenwie noemt zijn zoon nou Kim
![]()
Hij is volgens mij hoogzwanger van hun liefdesbaby.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:53 schreef Cynix ® het volgende:
Matige onderwerpen, maar gelukkig heb ik, net als jullie, niks nuttigers te doen en kijken we dus weer gewoon.
Tot straks!
Doe eens niet zo zuur, is toch best grappig. Er komen vaak zat belegener momenten bij de tvddquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:30 schreef Cynix ® het volgende:
Ivan Heylen is toch die van: "Hey, schon wijveken"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |