Flo heeft er een handje van bovenop de rugleuning haar nagels te trekkenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:08 schreef Claudia_x het volgende:
Jammer. Anders had ik 'em wel willen overnemen.
Tja, ik houd er wel van! Het maakt een interieur minder oppervlakkig, als je begrijpt wat ik bedoel. Helaas denkt mijn lief er anders over.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hou op schei uit hoorIk roep juist dat het niet past bij het moderne wat we nu aanschaffen. Het is mijn enige argument om het eruit te krijgen.
Tuincentrum misschien? Voeg ik zelf meestal toe aan zo'n lijstje. Niet alleen voor plantjes, maar ook voor onverwachte accessoires. Persoonlijk vind ik Tuincentrum Osdorp de leukste binnen Amsterdam, maar is misschien teveel uit de richting vanuit Noord.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb donderdag de kinderen elders ondergebracht en ga in m'n uppie een dagje op speurtocht!Op het programma staan:
- Ikea
- Neef Louis
- kringloopwinkel
Kom maar door met suggesties in Amsterdam.
Ik vind het kastje ook erg leuk. Zou hem misschien zwart laten verven!quote:Op maandag 5 maart 2012 23:19 schreef Claudia_x het volgende:
Klinkt goed!
Al zou ik het kastje juist houden. Juist met iets moderns erboven lijkt het me wel tof, bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik kan me ook wel voorstellen dat je ervan af wilt.
Dat is vloeken in de kerk hoor bij Mr.DML. Dan nog liever eruitquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:53 schreef loeszie het volgende:
[..]
Ik vind het kastje ook erg leuk. Zou hem misschien zwart laten verven!
Ik vind het nog vreselijker zo en Mr.DML houdt ook niet van zwart en vindt hem zo prachtig. Het ding is handgemaakt. Er overheen schilderen is echt the horror voor hem.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:55 schreef loeszie het volgende:
Waarom? De bovenkant is al zwart toch? Dan krijg je een beetje dit idee
[ afbeelding ]
Dat wordt het sowieso want ik denk niet dat we een vervanging hebben binnen twee weken dus ik was al van plan het aan te kijken. Maar ik vind hem eigenlijk te breed.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ook voor mij, trouwens! Dat doe je gewoon niet.
Anders wacht je de komst van de bank en het behang af en kijk je hoe het kastje dan staat? Het is toch ook niet zo gek om hem iets te laten houden?![]()
Die hebben wij in de orinele kleurquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:55 schreef loeszie het volgende:
Waarom? De bovenkant is al zwart toch? Dan krijg je een beetje dit idee
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |