abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 4 maart 2012 @ 14:55:22 #203
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108696643
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

haar van publiek geld betaalde column is verschrikkelijk ja. en het gaat over de absurde reactie van d'r man, niet over die van haar en ook niet over of rutger thuis mag langskomen met draaiende camera.
ik vond deze column wel redelijk en de reactie van dr man begrijpelijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_108696659
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:09 schreef sp3c het volgende:

maar wil je dat op het binnenhof?
Doe eens normaal, man...

Effe dimmen...

Even twee uitspraken die mij te binnen schieten van de (toenmalige) fractievoorzitters van de polarisatiepartijen... Zullen we de illusie dat op het binnenhof het fatsoen nog hoog in het vaandel staat laten varen?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_108696683
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:50 schreef moussie het volgende:

[..]

Lol, en dat is dan ook heel uitzonderlijk in een column. Hoe zou je het vinden als iemand uit een moskee in Amsterdam even persoonlijk verhaal gaat halen bij de diverse columnisten, met draaiende camera uiteraard, als freelance journalist, dat mag van de wet ..
O het gaat om mensen uit de moskee, aha, zeg dat dan meteen. :{
pi_108696722
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:55 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik vond deze column wel redelijk en de reactie van dr man begrijpelijk
die man moet zich gewoon buiten haar columns houden. wat denkt die klapjostie wel niet door in haar naam te reageren :(
  Moderator zondag 4 maart 2012 @ 14:58:42 #207
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108696744
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:55 schreef DS4 het volgende:

[..]

Doe eens normaal, man...

Effe dimmen...

Even twee uitspraken die mij te binnen schieten van de (toenmalige) fractievoorzitters van de polarisatiepartijen... Zullen we de illusie dat op het binnenhof het fatsoen nog hoog in het vaandel staat laten varen?
maar die uitspraken wil ik ook niet op het binnenhof

ik snap dat het niet kan maar wmb bannen ze Wilders tot hij zich kan gedragen want we staan gewoon voor lul met zijn allen
pi_108696778
quote:
Eng dat zo iemand mag doceren...
pi_108696814
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:58 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik snap dat het niet kan maar wmb bannen ze Wilders tot hij zich kan gedragen want we staan gewoon voor lul met zijn allen
de eu is een mislukking en dat is goeddeels te danken aan links / wim kok, welke beiden een belangrijke rol hebben gespeeld in de totstandkoming van dat gedrocht. daarmee vergeleken is wilders beschaafd, open en democratisch.
  Moderator zondag 4 maart 2012 @ 15:01:24 #210
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108696843
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

de eu is een mislukking en dat is goeddeels te danken aan links / wim kok, welke beiden een belangrijke rol hebben gespeeld in de totstandkoming van dat gedrocht. daarmee vergeleken is wilders beschaafd, open en democratisch.
ok?
pi_108696887
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

haar van publiek geld betaalde column is verschrikkelijk ja. en het gaat over de absurde reactie van d'r man, niet over die van haar en ook niet over of rutger thuis mag langskomen met draaiende camera.
Leuk geprobeert, maar daar gaat het dus niet over, dat is wat Rutger/powned/geenstijl ervan probeert te maken.
In het begin lukte dat aardig, met wat creatief knippen en plakken in zowel video alsook audio leek daar heel wat aan de hand te zijn, maar als je het geheel ziet (waarbij nog maar de vraag is of dat echt het ruwe materiaal is gezien de tijd dat het duurde om dat online te zetten) blijft daar dus weinig van over.
pleased to meet you
pi_108696946
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:02 schreef moussie het volgende:

[..]

Leuk geprobeert, maar daar gaat het dus niet over, dat is wat Rutger/powned/geenstijl ervan probeert te maken.
In het begin lukte dat aardig, met wat creatief knippen en plakken in zowel video alsook audio leek daar heel wat aan de hand te zijn, maar als je het geheel ziet (waarbij nog maar de vraag is of dat echt het ruwe materiaal is gezien de tijd dat het duurde om dat online te zetten) blijft daar dus weinig van over.
zie de topic titel liefje.
  zondag 4 maart 2012 @ 15:04:19 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108696970
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

Oh ja. Die is zo leidend dat er enkel daarover mag worden gesproken. Oorzaak en gevolg, anyone?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_108697002
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:58 schreef sp3c het volgende:

Mijn punt is dat het daar wel begint. En niet met rutgertje.
pi_108697007
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

die man moet zich gewoon buiten haar columns houden. wat denkt die klapjostie wel niet door in haar naam te reageren :(
Waar reageert hij uit haar naam en over haar column? Hij verteld een journalist die bij hem aan de deur komt met draaiende camera dat die van te voren moet bellen om een afspraak te maken .. meer niet ..
pleased to meet you
pi_108697010
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh ja. Die is zo leidend dat er enkel daarover mag worden gesproken. Oorzaak en gevolg, anyone?
ja jij vindt dat aanbellen met rollende camera handtastelijkheden en dreigementen wel rechtvaardigen in dezen? :')
pi_108697029
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

de eu is een mislukking
Dat is kletskoek.

quote:
en dat is goeddeels te danken aan links / wim kok, welke beiden een belangrijke rol hebben gespeeld in de totstandkoming van dat gedrocht. daarmee vergeleken is wilders beschaafd, open en democratisch.
Dit is niet opletten bij geschiedenis. Terug naar school!
  zondag 4 maart 2012 @ 15:06:19 #218
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108697037
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

ja jij vindt dat aanbellen met rollende camera handtastelijkheden en dreigementen wel rechtvaardigen in dezen? :')
Ik had het erover dat jij het onderwerp van gesprek wilde beperken tot de TT ...
pi_108697053
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:05 schreef moussie het volgende:

[..]

Waar reageert hij uit haar naam en over haar column? Hij verteld een journalist die bij hem aan de deur komt met draaiende camera dat die van te voren moet bellen om een afspraak te maken .. meer niet ..
rutger komt voor zijn vrouw. hij heeft daar verder niets mee van doen, hij doet alsof hij mede eigenaar is van haar uitspraken / ideeën. hij had zich er gewoon buiten moeten houden. het is een onprofessionele galbak.
  Moderator zondag 4 maart 2012 @ 15:06:56 #220
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108697060
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:05 schreef DS4 het volgende:

[..]

Mijn punt is dat het daar wel begint. En niet met rutgertje.
ben ik het wel mee eens ja
  zondag 4 maart 2012 @ 15:08:29 #221
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108697106
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:23 schreef moussie het volgende:
Maar over dat soort normvervaging mag je het blijkbaar niet hebben in een column.
Wie zegt dat het niet mag?
Life is what you make it.
pi_108697162
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Precies, dat probeert Rutger ervan te maken .. maar heeft die überhaupt aan zijn keel gezeten? Ik zie eerst een hand op de camera en eentje aan de microfoon, en meteen daarna zijn twee handen die aan de microfoon trekken en draaien, het is juist de cameraman die aan Kinneking's arm begint te trekken .. dus wie heeft wie nou aangevallen?
pleased to meet you
pi_108697318
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

rutger komt voor zijn vrouw. hij heeft daar verder niets mee van doen, hij doet alsof hij mede eigenaar is van haar uitspraken / ideeën. hij had zich er gewoon buiten moeten houden. het is een onprofessionele galbak.
Hij beschermt zijn 8 maanden zwangere vrouw die op dat moment moet rusten...
Rutger weigert op te rotten en lokt dus de agressie uit.
Maar jij ziet de hufterigheid van Rutger wel zitten .?
pi_108697411
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

moslims die een open discussie opzoeken, goede zaak! enfin, ook daar gaat het hier niet over. man dreigt en gebruikt geweld tegen een journalist daar waar hij ook gewoon de deur had dicht kunnen doen :r
Dat had gekund maar ik vind het verschrikkelijk dat de persoon die wordt lastiggevallen altijd de verstandigste moet zijn.

Ik heb al vele draadjes eerer gevraagd aan personen als jij hoe iemand zich moet verweren als een figuur als Rutger van Castricum een begrafenis gaat verstoren. Of het Sinterklaasfeest gaat verpesten. Of keihard amok gaat maken in de trein. Expres aan een noodrem gaan trekken in de trein?

Ik zou het in die gevallen zeer moeilijk vinden om mijn handjes thuis te laten.
pi_108697481
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:13 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Rutger weigert op te rotten en lokt dus de agressie uit.
Maar jij ziet de hufterigheid van Rutger wel zitten .?
hij had gewoon de deur dicht moeten doen, klaar. hij is rechtsfilosoof, het lijkt wel een stront vmbo-ertje.
  zondag 4 maart 2012 @ 15:28:19 #226
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_108697961
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:23 schreef moussie het volgende:

[..]

Het gaat om vragen als 'nog geneukt van de week', vragen die je niet verwacht op het Binnenhof en van een politieke verslaggever, vragen die je eerder tegenkomt in een roddelkrant. Maar over dat soort normvervaging mag je het blijkbaar niet hebben in een column.
Heb het dan over de normvervaging, en misbruik je morele hoge paard niet om het specifiek over Rutger te hebben. Het probleem is al veel eerder begonnen, bijvoorbeeld met Marcel van Dam die Pim Fortuyn vergeleek met Eichman.
Ga nu niet doen alsof Powned begonnen is met poep gooien, of de enige zijn die dat doen. In vergelijking met Rutger is hij ook zeker niet de ergste.
Er werd door haar een huilie huilie verhaal gedaan over Job Cohen, maar laten we eerlijk zijn, die man is een prutser geweest als "leider van de oppositie"
Zelfs uit eigen kring en traditionele achterban werd ie in zijn nek gezeken.

quote:
Nee, het is zelfs een goed excuus om iemand in zijn privésfeer te overvallen met draaiende camera. En als dat als intimiderend wordt ervaren houden mensen dus hun mond maar, of gaan de politiek verlaten, of er helemaal niet aan beginnen, precies datgene waarvoor Tahir waarschuwt in haar column.
Nee, ze bedrijft politiek in haar column door te doen alsof powned en rutger de schuldigen of exces zijn hierin. De waarheid is dat er al sinds de jaren 80 een mores is om mensen wiens mening je niet aanstaan met alle middelen monddood te maken. En het is niet eerlijk dat Job Cohen te kakken werd gezet? Laten we even niet vergeten dat een aantal mensen die voor Cohen werkten toen hij nog burgermeester van amsterdam was in de verkiezingstijd kwamen met het "moeder van Mark" filmpje waar Rutte werd weggezet als moederskindje en kasthomo.

quote:
Dat gebeurt dus nu al, dat mensen hun mond houden, in hun vrijheid van meningsuiting beperkt worden door de te verwachten reactie .. en dat zit jij dan te verdedigen met de fictieve stelling dat het weren van zulke onfatsoenlijke journalistiek op het Binnenhof zou uitmonden in het weren van kritische vragen ..
Ik verdedig geen fictieve stelling, ik zeg dat dit al decennia lang gebeurd vanuit een bepaalde hoek van de politiek en dat Powned slechts een reactie is van de andere kant van het journalistieke en politieke spectrum.

En zoals ik al eerder in de reeks zei, ja, er is een verhuftering in de Media en in de politiek. Maar dit is niet de schuld van Rutger of Powned, die zijn een gevolg ervan.

Powned zoekt zeker de grenzen op, maar wat deze dame deed was iets veel ergers, ze speelt met het inkorten van de persvrijheid.
De geesten die ik riep noem je zoiets.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_108698050
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:13 schreef Bluesdude het volgende:

Door ipv de deur dicht te doen de deur wijd open te zetten?

Rare fratsen als bescherming van je vrouw het doel is.
  zondag 4 maart 2012 @ 15:31:52 #228
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_108698105
Het blijft gelul om te rechtvaardigen Rutger klop te geven.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_108698113
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

hij had gewoon de deur dicht moeten doen, klaar. hij is rechtsfilosoof, het lijkt wel een stront vmbo-ertje.
Tja, zo weet je ook dat je colporteurs die aan je deur komen nog niet eens antwoord moet geven zodra zij zich bekend hebben gemaakt, anders haken ze zelfs op je afwijzing in om een gesprek uit te lokken. Maar hoeveel mensen lukt dat echt, helemaal niets zeggen en de deur dicht doen? Je hebt immers geleerd om de ander eerst vriendelijk antwoord te geven 'nee bedankt, ik ben niet geïnteresseerd', dat noemen we over het algemeen gewoon fatsoen, je knalt niet zomaar de deur dicht in iemands gezicht, dat is onbeleefd.
pleased to meet you
pi_108698169
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:32 schreef moussie het volgende:

[..]

Tja, zo weet je ook dat je colporteurs die aan je deur komen nog niet eens antwoord moet geven zodra zij zich bekend hebben gemaakt, anders haken ze zelfs op je afwijzing in om een gesprek uit te lokken. Maar hoeveel mensen lukt dat echt, helemaal niets zeggen en de deur dicht doen? Je hebt immers geleerd om de ander eerst vriendelijk antwoord te geven 'nee bedankt, ik ben niet geïnteresseerd', dat noemen we over het algemeen gewoon fatsoen, je knalt niet zomaar de deur dicht in iemands gezicht, dat is onbeleefd.
die man die zag eruit alsof ie blij was eindelijk eens vet tegen rutger te kunnen zeggen wat hij er wel niet van vond. hij moet gewoon lekker straf krijgen. klaar. slotje.
  zondag 4 maart 2012 @ 15:33:47 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108698194
Straf krijgen? In de hoek van de Pownedstudio gaan staan?
pi_108698197
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:30 schreef DS4 het volgende:

[..]

In zijn visie wel. Beter was het om de deur dicht te doen en de politie te bellen.
Maar Rutger moet niet janken. Hij weet dat hij al jarenlang onbeschoft is en vroeg of laat kom je iemand tegen die hem de agressie geeft die hij zit uit te lokken.
  Moderator zondag 4 maart 2012 @ 15:34:44 #233
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108698235
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:30 schreef DS4 het volgende:

[..]

nou hij schrikt in eerste instantie van de camera maar daarna geeft hij gewoon een showtje weg

niets nobels aan verder
pi_108698236
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:33 schreef Copycat het volgende:
Straf krijgen? In de hoek van de Pownedstudio gaan staan?
nee gewoon rechtsvervolging. hij heeft met zijn handjes van rutger (en elk ander persoon) af te blijven als daar niet om gevraagd is.
pi_108698244
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:32 schreef moussie het volgende:

[..]

bedreigen niet.... _O- _O-
pi_108698255
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Het blijft gelul om te rechtvaardigen Rutger klop te geven.
zeker... Rutger verdedigen in deze kwestie is ook gelul
al 8 topics lang.
maar heeft die lul dan klop gehad ?
daar weet ik niks van....
  zondag 4 maart 2012 @ 15:35:38 #237
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108698267
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

nee gewoon rechtsvervolging. hij heeft met zijn handjes van rutger (en elk ander persoon) af te blijven als daar niet om gevraagd is.
Hoe zie jij dat voor je? Met welk bewijs?
Ik denk dat elke rechter je weglacht.
pi_108698293
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:33 schreef Bluesdude het volgende:

In zijn visie wel.
Je bent een hele rare kwast als je gaat escaleren als je je vrouw wil beschermen...

quote:
Maar Rutger moet niet janken. Hij weet dat hij al jarenlang onbeschoft is en vroeg of laat kom je iemand tegen die hem de agressie geeft die hij zit uit te lokken.
Hij heeft minder te klagen dan iemand die zich zelf altijd netjes gedraagt, maar het maakt het gedrag van die kale harry niet goed.
pi_108698298
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe zie jij dat voor je? Met welk bewijs?
Ik denk dat elke rechter je weglacht.
ik denk het niet.
  zondag 4 maart 2012 @ 15:37:04 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108698313
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

ik denk het niet.
Vertel dan eens: welk bewijs denk je te kunnen leveren?
pi_108698325
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

niet volgens Rutte.. die zegt dat je een inbreker een paar ferme tikken mag geven.
Rutger was eigenlijk ook met huisvredebreuk bezig door de ruimte bij de voordeur bezet te houden en weigeren te vertrekken van iemands terrein.
Enge stalkerd
pi_108698345
quote:
5s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vertel dan eens: welk bewijs denk je te kunnen leveren?
bedreiging lijkt me wel erg duidelijk. om maar eens wat te noemen.
  Moderator zondag 4 maart 2012 @ 15:38:01 #243
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108698350
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

niet volgens Rutte.. die zegt dat je een inbreker een paar ferme tikken mag geven.
Rutger was eigenlijk ook met huisvredebreuk bezig door de ruimte bij de voordeur bezet te houden en weigeren te vertrekken van iemands terrein.
Enge stalkerd
dat lijkt me ook wat overdreven :D
pi_108698374
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Enge stalkerd
dit was hoe je het ook draait geen huisvredebreuk.
  Moderator zondag 4 maart 2012 @ 15:39:35 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108698409
op zijn hoogst kun je klagen dat er beelden van de man en zijn voordeur zijn uitgezonden terwijl hij toch vrij nadrukkelijk aangeeft er niet aan mee te willen werken
  zondag 4 maart 2012 @ 15:39:39 #246
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108698411
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

bedreiging lijkt me wel erg duidelijk. om maar eens wat te noemen.
De volgende keer gooi ik je in de plomp oid?
Ja, ze zien je inderdaad aankomen.

Noem nog eens wat!
pi_108698456
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Noem nog eens wat!
kijk het filmpje nog eens terug voor je die mislukte hoogleraar verdedigt :{w
pi_108698473
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:36 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je bent een hele rare kwast als je gaat escaleren als je je vrouw wil beschermen...
Gewone veelvoorkomende menselijk dramneigingen... vooral bij rechtse lieden met een grote mond veel aanwezig. Zo raar is dat niet
Dat jij achteraf gelijk hebt is wat anders.
Ik zou ook de deur hebben dichtgooid, en ik zou zeker niet zo lullig mensen lastig vallen omdat zij een mening hebben die mij niet aanstaat. Dat is de verbale terreur van Rutger&co,
pi_108698474
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Noem nog eens wat!
Als je dit uitzendt weet ik je te vinden....
  zondag 4 maart 2012 @ 15:42:10 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108698519
quote:
99s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Als je dit uitzend weet ik je te vinden....
Ja ... en?
Daar kan de rechterlijke macht echt niks mee. ik ook niet trouwens. Voor hetzelfde geld weet hij hem te vinden voor een bloemetje. Of om het zoals gezegd in de plomp te werpen.
pi_108698567
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

dit was hoe je het ook draait geen huisvredebreuk.
natuurlijk wel.
De huiselijke vrede is ernstig verstoord door die stalkerds met camera en microfoon
Maar jij bent een aanhanger van hufterigheid ?
pi_108698594
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:43 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

natuurlijk wel.
De huiselijke vrede is ernstig verstoord door die stalkerds met camera en microfoon
Je kunt ook overdrijven.
pi_108698642
quote:
99s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Als je dit uitzendt weet ik je te vinden....
Nou en?
Rutger weet zijn adres ook te vinden.?
Hij ging daar ongevraagd heen met een bedreigende camera en microfoon.
pi_108698697
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je kunt ook overdrijven.
dat kan ... je kunt ook de onbeschoftheid goed praten..
bel iemand gewoon op als je eerlijke bedoelingen hebt.
en als iemand zegt : nee
dan
is
het
NEE.
pi_108698712
quote:

[..]

natuurlijk wel.
jouw mening boeit me geen lor. en leg me geen woorden in de mond. daarbij steun ik pownieuws van harte. powned heeft de meest toegevoegde waarde aan het publieke bestel geleverd van de afgelopen 10 jaar, als je daar alleen de negatieve kanten van wilt zien is dat jouw probleem.
pi_108698795
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

jouw mening boeit me geen lor. en leg me geen woorden in de mond. daarbij steun ik pownieuws van harte. powned heeft de meest toegevoegde waarde aan het publieke bestel geleverd van de afgelopen 10 jaar, als je daar alleen de negatieve kanten van wilt zien is dat jouw probleem.
ik leg je geen woorden in de mond...
waar dan ?
en je geeft nu wel antwoord
je bent een aanhanger van een hufterige organisatie.
ga eens denken over begrippen als 'beleefdheid', mensen in hun waarde laten,
fatsoenlijke journalistiek,
pi_108698842
quote:
Tahir en Kinneging: duo uit de jaren '50
Geschreven door op 03-03-2012 @ 19:00

Lachwekkende tv bij Pauw en Witteman. Als gasten: twee pratende pamfletten uit de jaren '50. Te weten, Naema Tahir en haar bodyguard, vriend Andreas Kinneging. Als de Stasi nog zou recruteren zouden die twee na de uitzending onmiddellijk door een zwart, geblindeerd busje zijn opgehaald. Hahaha, wat een prachttelevisie. Zelden twee mensen zichzelf zo in alle ernst voor schut zien zetten. Oh, u kent ze niet. U heeft haar vast wel eens gezien. Tahir is dat superserieuze meisje met dat eeuwige ernstige hoofd die via het tv-programma Buitenhof allerlei dwaze ideetjes de huiskamer in mag slingeren.
http://frontpage.fok.nl/c(...)uit-de-jaren-50.html
pi_108698845
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:48 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ik leg je geen woorden in de mond...
waar dan ?
en je geeft nu wel antwoord
je bent een aanhanger van een hufterige organisatie.
ga eens denken over begrippen als 'beleefdheid', mensen in hun waarde laten,
fatsoenlijke journalistiek,
je begrijpt geen kloot van wat het doel van goede journalistiek is. ga met je barbiepoppen spelen ofzo. :{w
  zondag 4 maart 2012 @ 15:50:22 #259
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108698867
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

je begrijpt geen kloot van wat het doel van goede journalistiek is. ga met je barbiepoppen spelen ofzo. :{w
Ik denk dat jij er nog minder van snapt.
pi_108698893
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk dat jij er nog minder van snapt.
fijn voor je.
pi_108699115
Treiteren kan ook journalistiek zijn om zo iets uit te lokken wat misschien wel weer relevant is.
pi_108699203
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:56 schreef Ziba het volgende:
Treiteren kan ook journalistiek zijn om zo iets uit te lokken wat misschien wel weer relevant is.
mja ik vond het nogal een zeik stukje. pownews heeft 25% toppers, 25% zo-zo, 25% wel grappig en 25% regelrechte vuilnisbakitems imo.
  zondag 4 maart 2012 @ 15:59:21 #263
80382 manny
30 is best veel
pi_108699261
Rutgertje huilie huilie. Iedereen lopen zieken en dan moeilijk lopen doen als iemand een keer een tikkie uitdeelt / je even vastpakt.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_108699291
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:59 schreef manny het volgende:
Rutgertje huilie huilie. Iedereen lopen zieken en dan moeilijk lopen doen als iemand een keer een tikkie uitdeelt / je even vastpakt.
groot gelijk. je moet met je tengels van ander(en)(mans spullen) afblijven.
pi_108699400
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Dat is nou de hufterigheid die geenstijl/powned promoot: mensen beledigen en afzeiken...
Dat is jouw idee van goede journalistiek. ...
Dan krijg je wel dat mensen agressief terugbijten.
  zondag 4 maart 2012 @ 16:16:00 #266
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_108699934
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

groot gelijk. je moet met je tengels van ander(en)(mans spullen) afblijven.
Het is inderdaad heel simpel. Opbokken als iemand zegt dat ie niet van je camera gediend is. Wie niet luisteren wil, moet voelen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_108700013
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:03 schreef Bluesdude het volgende:

Dan krijg je wel dat mensen agressief terugbijten.
Op woorden reageer je niet met vuisten. Hoe moeilijk is dat nu?
pi_108700019
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:56 schreef Ziba het volgende:
Aha, die marokkanen die vrouwen voor hoer uitmaken zijn eigenlijk journalistiek bezig.
pi_108700063
Heeft RC al aangifte gedaan?
  zondag 4 maart 2012 @ 16:18:26 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108700069
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:17 schreef DS4 het volgende:
Op woorden reageer je niet met vuisten. Hoe moeilijk is dat nu?
Werd er met vuisten gereageerd?
pi_108700225
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:16 schreef Ringo het volgende:

[..]

Het is inderdaad heel simpel. Opbokken als iemand zegt dat ie niet van je camera gediend is. Wie niet luisteren wil, moet voelen.
je mag gewoon filmen op straat en aanbellen is ook niet verboden. hij had gewoon de wijste moeten zijn en de deur dichtdoen ipv even laten merken hoe politiek correct hij wel niet denkt over journalistiek en dit duidelijk te maken met dreigementen en geweld.
pi_108700263
quote:
11s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Werd er met vuisten gereageerd?
er werd in ieder geval een camera hardhandig vastgehouden. die handjes hadden daar niets te zoeken.
  zondag 4 maart 2012 @ 16:23:21 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108700322
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

er werd in ieder geval een camera hardhandig vastgehouden. die handjes hadden daar niets te zoeken.
Die arme camera, die zou me daar een trauma aan hebben overgehouden.
pi_108700343
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

je mag gewoon filmen op straat en aanbellen is ook niet verboden. hij had gewoon de wijste moeten zijn en de deur dichtdoen ipv even laten merken hoe politiek correct hij wel niet denkt over journalistiek en dit duidelijk te maken met dreigementen en geweld.
het was niet op straat, het was in een portiek.
pi_108700367
quote:
9s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die arme camera, die zou me daar een trauma aan hebben overgehouden.
fijn dat jij aan andermans spullen zitten en dreigen als normaal en acceptabel beschouwt. niet mijn normen en waarden though en ook niet die van de wet.
pi_108700422
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:23 schreef lutser.com het volgende:

[..]

het was niet op straat, het was in een portiek.
het was voor zijn huis ja. so? het is niet alsof rutger zich door het keukenraam naar binnen had gewerkt en niet weg wilde. hij had gewoon van de camera af te blijven en dreigen is sowieso kansloos.
  zondag 4 maart 2012 @ 16:25:47 #277
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108700437
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

fijn dat jij aan andermans spullen zitten en dreigen als normaal en acceptabel beschouwt. niet mijn normen en waarden though en ook niet die van de wet.
Context, mijn waarde, context.
pi_108700468
quote:
3s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Context, mijn waarde, context.
ok context. een hoogleraar fucking rechtsfilosofie die niet voor woorden kiest, niet voor negeren, maar voor handtastelijkheden en dreigementen.
  zondag 4 maart 2012 @ 16:26:49 #279
354343 sorcees
ouwe gamer
pi_108700485
Aflevering 8 alweer, waar de kampen toch niet tot elkander komen.

Met als finale conclusie, de prof komt er niet echt goed af maar dat is voor niemand van enig belang en Rutger zakt door het ijs, nu kent heel Nederland zijn bangige aard en dat is heel vervelend voor hem en zijn werkgever.

Wel vermakelijk topic verder, zo voor de zondagmiddag tussen schaatsen en voetbal.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
  zondag 4 maart 2012 @ 16:27:25 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108700519
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:26 schreef sorcees het volgende:

Wel vermakelijk topic verder, zo voor de zondagmiddag tussen schaatsen en voetbal.
En tijdens het schrijven van een rationale.
  zondag 4 maart 2012 @ 16:29:04 #281
354343 sorcees
ouwe gamer
pi_108700590
quote:
14s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

En tijdens het schrijven van een rationale.
Nog aan het werk?
pi_108700621
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef sorcees het volgende:

[..]

Nog aan het werk?
blijkbaar kunnen vrouwen toch geen 2 dingen tegelijk - werken en nadenken lijkt bijzonder lastig te gaan bij schrijfstertje.
  zondag 4 maart 2012 @ 16:30:52 #283
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108700667
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef sorcees het volgende:

Nog aan het werk?
Deadline einde morgenochtend. Maar ik vind het bijna goed voor vandaag. Nog een dingetje op papier zetten en dan is het morgenochtend negen uur weer een nieuwe eigen baaswerkdag! .
  zondag 4 maart 2012 @ 16:31:22 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108700685
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

blijkbaar kunnen vrouwen toch geen 2 dingen tegelijk - werken en nadenken lijkt bijzonder lastig te gaan bij schrijfstertje.
Ach gosh. Het knulletje is op zijn pikkie getrapt?
  zondag 4 maart 2012 @ 16:31:31 #285
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_108700691
quote:

[..]

natuurlijk wel.
Lees je aub in voortaan. Nee geen huisvredebreuk.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 4 maart 2012 @ 16:31:54 #286
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108700714
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

nah die man toch net wat meer. omdat kansloos, en zich heeft laten verleiden tot een reactie. beter had ie gewoon gezegd, nee niet aan mijn huisdeur, doei. deur dicht. klaar.
Ja daar waren we al. En Kinneging zelf ook.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Moderator zondag 4 maart 2012 @ 16:32:01 #287
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108700719
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

dat duurde nog lang

laatste deel zeker?
pi_108700725
quote:
9s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

ehm.. nee? :')
  zondag 4 maart 2012 @ 16:32:05 #289
354343 sorcees
ouwe gamer
pi_108700728
quote:
9s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zal moeilijk worden bij zo'n kleintje!
  zondag 4 maart 2012 @ 16:33:05 #290
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_108700785
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef sorcees het volgende:
Zal moeilijk worden bij zo'n kleintje!
Vandaar!

Oh well, verder laat ik het persoonlijk worden graag aan de Rutger-wannabe's over.
pi_108700813
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef sp3c het volgende:
dat duurde nog lang

laatste deel zeker?
ja. waar de conclusie wordt getrokken dat de verspochte linkse hoek haar eigen normen en waarden van vrijheid en integriteit verloochend om goed te kunnen praten wat fout ging.
pi_108700838
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ehm.. nee? :')
Doe nou maar rustig aan, het komt wel goed, we zien wel wat de toekomst brengt en wat de consequenties voor Kinneging zijn. O+
pi_108700840
quote:
11s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vandaar!

Oh well, verder laat ik het persoonlijk worden graag aan de Rutger-wannabe's over.
ik wil wel ff langskomen dan mag je voelen?
  Moderator zondag 4 maart 2012 @ 16:35:33 #294
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108700906
terug ontopic!
  zondag 4 maart 2012 @ 16:38:36 #295
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108701051
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ze kraamt allerlei enge dingen uit op kosten van de belasting betaler en verwacht dat daar geen vragen over komen? [..]
Ze verwacht vast wel een reactie. Maar dat hoeft toch niet onaangekondigd met draaiende camera aan de voordeur?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_108701129
Rutger _O-
Gore kwal
pi_108701133
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:38 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ze verwacht vast wel een reactie. Maar dat hoeft toch niet onaangekondigd met draaiende camera aan de voordeur?
nee niet perse. maar dat is de vrijheid die we in nederland kennen bij journalistiek.
  zondag 4 maart 2012 @ 16:41:15 #298
354343 sorcees
ouwe gamer
pi_108701196
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

nee niet perse. maar dat is de vrijheid die we in nederland kennen bij journalistiek.
journalistiek, kent u de betekenis van dit woord?
  zondag 4 maart 2012 @ 16:42:23 #299
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108701257
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:47 schreef moussie het volgende:
Zo vreemd is het toch niet dat je op het Binnenhof van een politieke verslaggever vragen wil hebben die over de politiek gaan en niet over je seksleven?
Laat Rutger gewoon rondlopen op het Binnenhof, laat wie met hem wil praten met hem praten en laat wie niet met hem wil praten hem negeren. Als hij mensen lastigvalt die niet met hem willen praten is er altijd nog politie die surveilleert op het Binnenhof.
pi_108701285
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:41 schreef sorcees het volgende:

[..]

journalistiek, kent u de betekenis van dit woord?
beter dan die linkse sukkels hier in dit topic die niet verder kijken dan hun eigen neus lang is.
  zondag 4 maart 2012 @ 16:43:05 #301
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_108701297
Deze is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')