SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de Mol? - Aflevering 9
Anne-Marie
Hadewych
Liesbeth
Tussenstand:
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.
FOK! op het spoor van De Mol 2012 - Aflevering 9
[ Bericht 5% gewijzigd door jcdragon op 03-03-2012 18:27:39 ]Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
AM zou ik geen beste mol vinden, want dat zou betekenen dan alle kandidaten van de laatste 5 afleveringen haar allang zagen als de mol (want de afvallers vlogen er uit ondanks dat ze op haar hadden gestemd). Enkel de regie heeft het spelletje dan nog weten te redden voor de kijker en niet zijzelf. Tevens heeft ze meer geld in de pot gebracht dan de andere 2 kandidaten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:35 schreef tochweerhenk het volgende:
Als AM of Hadewych de mol is, hebben we juist de beste mol sinds jaren.
Weinig verdacht, niet opvallend en de laagste pot ooit.
Als Liesbeth de mol is was ze wel erg obvious en heeft ze heeeeel slecht geacteerd.
Dat het de laagste pot ooit is ligt dan alleen niet aan de mol. Die heeft namelijk zelf geld binnengehaald op momenten dat het niet nodig was.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:35 schreef tochweerhenk het volgende:
Als AM of Hadewych de mol is, hebben we juist de beste mol sinds jaren.
Weinig verdacht, niet opvallend en de laagste pot ooit.
Als Liesbeth de mol is was ze wel erg obvious en heeft ze heeeeel slecht geacteerd.
Marit zat zelfs ook nog op AM, en Frits is de enige waarvan het niet bekend is..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:41 schreef Westsidee het volgende:
[..]
AM zou ik geen beste mol vinden, want dat zou betekenen dan alle kandidaten van de laatste 5 afleveringen haar allang zagen als de mol (want de afvallers vlogen er uit ondanks dat ze op haar hadden gestemd). Enkel de regie heeft het spelletje dan nog weten te redden voor de kijker en niet zijzelf. Tevens heeft ze meer geld in de pot gebracht dan de andere 2 kandidaten.
Dat boogschieten weet je niet zeker, aangezien ze ook gewoon zou kunnen roepen dat het haar pijl was om zich minder verdacht te maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:04 schreef Felagund het volgende:
O.a. boogschieten 2500 Euro. En ze zorgt voor de beslissende hint bij de laatste opdracht, weer 2500 euro. Dat is bijna de helft van de huidige pot.
Andere kandidaten hebben bevestigd dat zij het was, geloof ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:59 schreef remcoP het volgende:
[..]
Dat boogschieten weet je niet zeker, aangezien ze ook gewoon zou kunnen roepen dat het haar pijl was om zich minder verdacht te maken.
Ik dacht dat het Hadewych was. Dan zou het logisch zijn als ze mee gaat in de verdenking naar AM.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:01 schreef searchanddestroy het volgende:
[..]
Andere kandidaten hebben bevestigd dat zij het was, geloof ik.
Ligt eraan wat slecht is he... Als je weinig binnenhaalt (wat Liesbeth gedaan heeft) of als je niet opvalt (wat Hade gedaan heeft)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:59 schreef roos94 het volgende:
Liesbeth zou echt een slechte mol zijn. Hadewych is de mol
Dit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:59 schreef roos94 het volgende:
Liesbeth zou echt een slechte mol zijn. Hadewych is de mol
Ik vond Liesbieth in de preview bij de laatste aflevering ook opvallend spontaan lachen aan tafel alsof er een last van der schouders was. In andere afleveringen vind ik haar juist geforceerd en kil overkomen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:05 schreef jcdragon het volgende:
Promo aflevering 10
http://www.nederland1.nl/programma/wie-is-de-mol
[ afbeelding ]
Iedereen kijkt ernstig, maar Liesbeth glimlacht. Zou zij dan toch de mol zijn?
Lijkt mij duidelijk, Tim is hetquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:05 schreef jcdragon het volgende:
Promo aflevering 10
http://www.nederland1.nl/programma/wie-is-de-mol
[ afbeelding ]
Iedereen kijkt ernstig, maar Liesbeth glimlacht. Zou zij dan toch de mol zijn?
In mijn ogen hoort een mol te mollen, onzichtbaar is slechts een 2e doel. Onzichtbaar zijn zonder te mollen is namelijk geen kunst. Onzichtbaar zijn, veel geld binnen halen, en dan 1 of 2 keer 'toevallig' eens wat verkeerd doen is in mijn ogen gewoon een slechte mol. Dan liever Liesbeth, weinig geld binnen halen, en een finale-uitzending waarin niemand van de medekandidaten haar verdenkt. Beter kan niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:22 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ligt eraan wat slecht is he... Als je weinig binnenhaalt (wat Liesbeth gedaan heeft) of als je niet opvalt (wat Hade gedaan heeft)
Ohja. Maar goed, 1 verdenking is prima score. Op die manier zou Anne-Marie het geweldig gespeeld en gewonnen hebben. Denk dat dat de ontknoping is waar ik het meest vrede mee zou kunnen hebben.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:33 schreef Jabberwocky het volgende:
Anne-Marie verdenkt Liesbeth. Het is Hadewych die niet wordt verdacht.
Dan hoop ik maar dat je goed kunt omgaan met teleurstelling.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:00 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ohja. Maar goed, 1 verdenking is prima score. Op die manier zou Anne-Marie het geweldig gespeeld en gewonnen hebben. Denk dat dat de ontknoping is waar ik het meest vrede mee zou kunnen hebben.
Hij is kandidatenbegeleider...quote:Op maandag 5 maart 2012 12:38 schreef TheGOAT het volgende:
Het is Hadewiych, petje af voor hoe ze het gedaan heeft. Beetje dom komt ze over altijd, maar sneaky.
Ooh, en JP van Lingo schijnt ook mee te doen aan wie is de mol, dus als je hem ooit eens ziet bij Lingo moet je hem eventjes de waarheid vertellen over de slechte montage
Dat je dus met de montage niks te maken hebt.quote:
Eh moet dat serieus uitgelegd worden?quote:
Nou hij begeleidt kandidaten, maar vertelt hij ze dan wat de oprdacht is, of zorgt hij voor hotelletjes, zorgt hij dat kandidaten op tijd bij de make-up zijn, etc. etc....quote:Op maandag 5 maart 2012 14:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh moet dat serieus uitgelegd worden?
En hoe is Hadewych dan in de finale gekomen als ze al die tijd al op de verkeerde zit?? Het lijkt mij aaannemelijker dat AM (twee stemmen) of Hadewych (helemaal niet verdacht) de mol is.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:00 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ohja. Maar goed, 1 verdenking is prima score. Op die manier zou Anne-Marie het geweldig gespeeld en gewonnen hebben. Denk dat dat de ontknoping is waar ik het meest vrede mee zou kunnen hebben.
En William en Tim zeiden voor de test dat Hadewych de mol niet was en ze vielen beiden af.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:14 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
En hoe is Hadewych dan in de finale gekomen als ze al die tijd al op de verkeerde zit?? Het lijkt mij aaannemelijker dat AM (twee stemmen) of Hadewych (helemaal niet verdacht) de mol is.
Bijna alle afvallers zaten op AM, dus zij is of een hele slechte mol, of Hadewych een hele goede.
Nou knap... Ik denk dat het eerder te maken heeft met die gigantische boete die daar aan gekoppeld is...quote:
Mja, dan alsnog zou het via-via uit kunnen lekken natuurlijk... De bron van het lek zal als het een beetje handig wordt gedaan NOOIT te achterhalen zijn (anoniem bellen naar een krant met vervormde stem om maar een extreme zijweg te noemenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou knap... Ik denk dat het eerder te maken heeft met die gigantische boete die daar aan gekoppeld is...
Dat vond ik ook. Heel erg. En ik heb drie tunnelsquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:34 schreef Zocalo het volgende:
Ik vind in het promofilmpje voor donderdag Liesbeth wel erg met een 'eens kijken naar de reacties van hoe ik Mol ben' lach kijken. Maar dat kan ook mijn tunnel zijn.
Maar daar schiet niemand iets mee op. De boete is 300,000 euro, da's niet geringquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, dan alsnog zou het via-via uit kunnen lekken natuurlijk... De bron van het lek zal als het een beetje handig wordt gedaan NOOIT te achterhalen zijn (anoniem bellen naar een krant met vervormde stem om maar een extreme zijweg te noemen).
Het is een vooraf opgenomen programma toch? En ik neem aan dat de deelnemers tijdens het Spel de montage niet te zien krijgen, voor wat mij betreft kan de Regie per aflevering die Mol gewoon wisselen al naar gelang de uitkomst van de opdrachten en de te verwachten reacties veel later op TV, het voordeel en gelijk het nadeel van een niet-rls...quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:58 schreef Grumpey het volgende:
Inmiddels zit ik op Hadewych. Ik heb het idee dat ze dit jaar de montage zo hebben aangepakt, dat je haar het minst verdenkt. Daarnaast verdenkt geen enkele kandidaat haar, en daardoor kan het rare afval-gedrag van kandidaten ook verklaard worden (er zijn namelijk al meerdere kandidaten uit spel verdwenen die op Liesbeth of op Anne-Marie zaten).
Het enige wat haar nog rest om een legendarische mol te worden is te laten zien hoe ze actief die pot omlaag heeft gebracht, zonder dat het "recht lullen wat krom is"-acties betreft.
Dat dus; als Liesbeth de mol is dan hebben we niet alleen geen leuke mol, maar ook een hele flauwe montage...quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:54 schreef Redefine het volgende:
Liesbeth is het hele seizoen al vrij verdacht gemaakt door de montage. Wat als ze de mol is door de makers juist weer bewust is gedaan om ons op het verkeerde been te zetten.
Dat ze gauw riep dat ze de pijl in die hooibaal had geschoten, maar niet uit de beelden was op te maken dat zij het ook daadwerkelijk had geraakt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:10 schreef texelonia het volgende:
Ik vond AnneMarie ook verdacht omdat de kandidaten haar al snel verdacht vonden en wij daar niks van te zien kregen. Maar ze heeft wel veel geld verdient, dus als zij de Mol is mag daar wel een hele goede verklaring voor komen...
Hadewych viel ook niet op in de montage en heeft stuk minder geld verdiend. Dus ik denkhoop dat zij de Mol is.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:30 schreef Jivis het volgende:
Ik zou het teleurstellend vinden als iemand anders dan Hadewych de mol is. Als het Liesbeth is hebben ze het echt door een aap laten monteren.
Eens.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:30 schreef Jivis het volgende:
Ik zou het teleurstellend vinden als iemand anders dan Hadewych de mol is. Als het Liesbeth is hebben ze het echt door een aap laten monteren.
Hoe ging die theorie ook al weer?quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:39 schreef tochweerhenk het volgende:
Hopen dat mijn ''The good the bad the ugly'' theorie iets van waarheid bevatte. Dat zou dan de meest ondergewaardeerde theorie ooit zijn.![]()
Dat is balenquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:14 schreef Eva4Evah het volgende:
Jeuj vanavond eindelijk de ontknoping. Kan het helaas niet zien, dus hoop niet dat ik vanavond laat/morgen achter de uitslag kom zonder het gezien te hebben.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:14 schreef Eva4Evah het volgende:
Jeuj vanavond eindelijk de ontknoping. Kan het helaas niet zien, dus hoop niet dat ik vanavond laat/morgen achter de uitslag kom zonder het gezien te hebben.
Goeie tip ja, dus niet als die ene klootzak die vrolijk een TT maken waaruit bleek dat Tim eruit ging. Wat een konthoofd is dat.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[info]Wel even voor iedereen opletten: GEEN SPOILER-TT's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/info]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:06 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hoe ging die theorie ook al weer?
Ik verheug me al erop om te roepen dat Hadewych toch de mol is.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:03 schreef TheGOAT het volgende:
Post hem voor de zekerheid nog een keer zodat we je er straks mee kunnen feliciteren
quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:03 schreef TheGOAT het volgende:
Post hem voor de zekerheid nog een keer zodat we je er straks mee kunnen feliciteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet op FOK! kunnen kijken zonder dat ik de uitslag al meteen weet; de reeks staat immers gewoon in mijn MyAt en dat houd ik ook graag zo. Het is dat ik er met koken rekening mee heb gehouden vandaag (quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:23 schreef Beaudelaire het volgende:
Geen spoilers in TT, maar in het topic wel hoor.
Daarnaast moet ik wel zeggen dat je best dom bent als je de uitslag niet wilt weten, maar wel op FB, Twitter of FOK! kijkt. Just sayin'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jíj móét?quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik moet op FOK! kunnen kijken zonder dat ik de uitslag al meteen weet; de reeks staat immers gewoon in mijn MyAt en dat houd ik ook graag zo. Het is dat ik er met koken rekening mee heb gehouden vandaag () maar normaal gesproken was ik zo laat terug van sporten dat ik eerst ging eten en daarna de uitzending op uitzendinggemist keek, dus moest even wachten tot die online stond of soms moest ik ook wel eens wachten door andere verplichtingen tot de andere dag. Dat betekent niet dat ik niet op FOK! kom in de tussentijd, dus dan de uitslag in de TT zien staan was nogal jammer.
Mooi, nou ja het zal wel innerlijke schoonheid zijn dan!quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:54 schreef TheGOAT het volgende:
Er is sws iets met dat jongens, maar wat precies? Heeft één van de vrouwen alleen maar jongens als kinderen? Of alleen maar broers
?
EDIT; laatmaar, lees dat Anne-Marie Jung heet van der achternaam, dan zal zij wel de mooi zijn
Ik vind Hadewych mooier.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:54 schreef TheGOAT het volgende:
Anne-Marie Jung heet van der achternaam, dan zal zij wel de mooi zijn
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:00 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Mooi, nou ja het zal wel innerlijke schoonheid zijn dan!![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:50 schreef Beaudelaire het volgende:
Frits heeft al verklapt wie de Mol NIET is. Hij heeft het namelijk over twee hoofdverdachten van hem, waarvan één de Mol is.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/03_maart/entertainment/frits_huffnagel_heeft_mol_in_het_vizier.xml
Naam onder spoiler:Frits ligt eruit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Los hiervan mag ik niet hopen dat dit een laatste mind-fuck is om iedereen nog even lekker op het verkeerde been te zetten voor de Finale!![]()
Dit x 1000.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:29 schreef roos94 het volgende:
Iedereen kan een pagina op wikipedia aanpassen..
Veel mensen vonden George de grote verrassing, en ik had ook niet verwacht dat Dennis de mol was in plaats van Edo.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:35 schreef BobW het volgende:
We weten het bijna
Lijkt het maar zo of is het dit seizoen minder duidelijk dan anders wie de Mol is?
Ja dat is waar. Maar ik bedoelde vooral de laatste jaren, dan was vaak dé hint wel gevonden of was het overduidelijk. Nu ook wel vrij duidelijk dat het Anne-Marie is, maar het blijft spannend.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Veel mensen vonden George de grote verrassing, en ik had ook niet verwacht dat Dennis de mol was in plaats van Edo.
Vorig jaar vond ik het erg duidelijk inderdaad.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:38 schreef BobW het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar ik bedoelde vooral de laatste jaren, dan was vaak dé hint wel gevonden of was het overduidelijk. Nu ook wel vrij duidelijk dat het Anne-Marie is, maar het blijft spannend.
Zeg maar een half uurquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:06 schreef ejiraM het volgende:
Ik zou hem bijna al op Nederland 1 zetten zodat ik het begin niet misMaar het zal toch nog zeker 5 minuten duren, al dan niet een kwartier voordat ze de uitslag bekend maken
Eerst komt iedereen één voor één binnen om na te praten... en pas helemaal als laatste komen de verliezer/finalist/mol binnen inclusief presentator. Duurt wel even dus.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:06 schreef ejiraM het volgende:
Ik zou hem bijna al op Nederland 1 zetten zodat ik het begin niet misMaar het zal toch nog zeker 5 minuten duren, al dan niet een kwartier voordat ze de uitslag bekend maken
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:23 schreef QuarterBack het volgende:
Ik kan me niet langer inhouden, voor de liefhebber de spoiler dus NIET OPENEN!
Voor diegene die de laatste aflevering objectief willen bekijken met de oplossing bij de hand, kijk gerust!
Dat gaat toch nergens over? Iedereen kan wikipedia aanpassen... je zou zelfs kunnen aangeven dat Prins Willem-Alexander de mol is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Los hiervan mag ik niet hopen dat dit een laatste mind-fuck is om iedereen nog even lekker op het verkeerde been te zetten voor de Finale!Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Oke slotje jongensquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:15 schreef k_man het volgende:
Waarom wordt hier nog steeds gespeculeerd? Ik heb op de vorige pagina al verteld wie de Mol is en waarom. Einde discussie.
Helemaal waar, wel jammer dat Wikipedia dus niets waard is wat betreft naslagwerk, een collectieve leugenachtige database komt me wel wat vreemd over echter.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat gaat toch nergens over? Iedereen kan wikipedia aanpassen... je zou zelfs kunnen aangeven dat Prins Willem-Alexander de mol is...
"k_man had gelijk" zul je ook om de haverkalp horen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ben alvast one-liners aan het verzamelen voor de aflevering, iemand nog tips?
''Wat een kutmol''quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ben alvast one-liners aan het verzamelen voor de aflevering, iemand nog tips? Ik heb al:
"Wtf joh"
"Wat is dat dan weer?"
"Alsof iemand dat ziet!"
"Ah kom op man"
"En die andere dingen dan?"
"Waarom zou ik dat moeten zien?"
Vorig jaar faalde verschrikkelijk met de laatste 4 kandidaten die over waren (je vergat trouwens de fantastische Karin!).quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:07 schreef roos94 het volgende:
Ik vond het vorige seizoen met patrick art anna soundos enz veeeeeeeel leuker dan dit seizoen. Nu ze met de 3 meiden over zijn vind ik het wel leuk, maar william, maarten, tim enz vond ik gewoon niet leuk.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
''Wat een kutmol''
Elk jaar standaard.
"Wat een kutwijf die Anne-Marie!quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ben alvast one-liners aan het verzamelen voor de aflevering, iemand nog tips? Ik heb al:
"Wtf joh"
"Wat is dat dan weer?"
"Alsof iemand dat ziet!"
"Ah kom op man"
"En die andere dingen dan?"
"Waarom zou ik dat moeten zien?"
"Ik zei het vanaf het begin al!"quote:
"Volgend jaar weer met onbekende kandidaten graag!"quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
''Wat een kutmol''
Elk jaar standaard.
NO SHIT!quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:31 schreef Prospera het volgende:
Preview voor de reclame: Hadewych wordt omhelsd door Anne Marie en Liesbeth.
Hadewych de mol of de winnaar
Absoluut waar!quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:31 schreef Stickertje het volgende:
![]()
![]()
![]()
alleen is het jammer dat het na vanavond weer afgelopen is
Ja zo'n broodjequote:
Dat gevoel heb ik in 4 jaar niet meer gehad, dus hoop dat Hadewych t leuker heeft aangepakt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:32 schreef muzas het volgende:
Klaar voor de "OOOHH JAAA!! Dat ik dát niet zag" -aflevering.
Meer tijd voor hints dan vorig jaar dan, hopelijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:36 schreef Maartel het volgende:
Ah ze zitten er allemaal al. Dat scheelt tijd.
Dat binnendruppelen van kandidaten in voorgaande jaren was altijd zo ergerlijk inderdaad.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:36 schreef Maartel het volgende:
Ah ze zitten er allemaal al. Dat scheelt tijd.
ja dat is zo zuurquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:37 schreef Tegan het volgende:
Daarom moet ik ook nooit meedoen, lijkt me te kut als je als eerste afvalt.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat binnendruppelen van kandidaten in voorgaande jaren was altijd zo ergerlijk inderdaad.
Anne-Marie je span hou je overquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:37 schreef ejiraM het volgende:
Maar een in Spanje is een anagram! Met Anne-Marie erin.. Ik ga puzzelen, tot zo
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat binnendruppelen van kandidaten in voorgaande jaren was altijd zo ergerlijk inderdaad.
Mag je dan eigenlijk als kandidaat ook niet eens aan vrienden laten blijken dat je baalde of 't dacht te weten? Lijkt me haast nog lastiger dan mol zijn geheim te houden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:37 schreef Tegan het volgende:
Daarom moet ik ook nooit meedoen, lijkt me te kut als je als eerste afvalt.
Je mag geloof ik maar een iemand alles vertellen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:38 schreef Maartel het volgende:
[..]
[..]
Mag je dan eigenlijk als kandidaat ook niet eens aan vrienden laten blijken dat je baalde of 't dacht te weten? Lijkt me haast nog lastiger dan mol zijn geheim te houden.
Van `maar een in` kan je sowieso Anne-Marie maken inderdaad.. Nu Spanje nogquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:37 schreef ejiraM het volgende:
Maar een in Spanje is een anagram! Met Anne-Marie erin.. Ik ga puzzelen, tot zo
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:41 schreef franklop het volgende:
nou dat valt wel mee hoort, haalt het niet met WK finale, of ajax - twente dit jaar
Ik snap niet hoe je zou kunnen gaan twijfelen. Tenzij je hoogzwanger bent tijdens de opnames.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:40 schreef roos85 het volgende:
Maar als Hade dus de mol was, en niet was meegegaan.. hoe hadden ze het dan aangepakt?
Met de WK finale heb je gelijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:41 schreef franklop het volgende:
nou dat valt wel mee hoort, haalt het niet met WK finale, of ajax - twente dit jaar
De WK Finale was ongelooflijk, nooit zo in spanning gezeten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:41 schreef franklop het volgende:
De mol kan niet winnen hèquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
2 willen er winnen en Liesbeth niet?!
Je kan het ook als excuus gebruiken bij bepaalde opdrachten om niet goed mee te doen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je zou kunnen gaan twijfelen. Tenzij je hoogzwanger bent tijdens de opnames.
En nog nooit zo gevloekt bij voetbalquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:42 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
De WK Finale was ongelooflijk, nooit zo in spanning gezeten.
wk finale was idd niet goedquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:41 schreef franklop het volgende:
ik stopte gewoon met bier drinken tijdens de wedstrijdquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:42 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
De WK Finale was ongelooflijk, nooit zo in spanning gezeten.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:43 schreef ejiraM het volgende:
Lijkt me hilarisch als je nu weer "dat zie je volgende week" ziet
P-J kon dat veel beter......quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:43 schreef n0ir het volgende:
Ik vond die speech van Art echt slecht van toepassing op de kandidaten
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:43 schreef n0ir het volgende:
Ik vond die speech van Art echt slecht van toepassing op de kandidaten
Hans Textiel...?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:42 schreef franklop het volgende:
ik werk bij een modebedrijf, dus ik mag het zeggen. Die outfit van Liesbeth ;
mexxquote:
weer slechte montage geweestquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vorige week kon je het al vrij goed zien dat Hadewych won
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Weer een jaar dat ik het hele seizoen iemand verdenk die wel in de finale zit maar het niet is.
Ja, plusjes en kruisjes... alle hints leken naar Hadewych te wijzenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:45 schreef Maartel het volgende:
Kan iemand William een scheermesje geven?
Maar al dat verbaaste gedoe van Hadewych... en de plusjes...
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:46 schreef muzas het volgende:
Je ziet t aan dr hoofd.. liesbeth heeft verloren
Ik moest meteen aan jou denken toen bleek dat Hade niet de mol wasquote:
Ze heeft teveel geld binnengebracht voor een mol.quote:
Dat kan ook gewoon bullshit zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:46 schreef Guanabana het volgende:
Hoe kan het nou Liesbeth zijn als Hade op Annemarie zat en wint.
Als ze allebei op annemarie zaten kan dat wel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:46 schreef Guanabana het volgende:
Hoe kan het nou Liesbeth zijn als Hade op Annemarie zat en wint.
Ik rende gelijk naar dit topic.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan jou denken toen bleek dat Hade niet de mol was. "Omg, Liesje mag me uitlachen!"
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |