Meer tijd voor hints dan vorig jaar dan, hopelijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:36 schreef Maartel het volgende:
Ah ze zitten er allemaal al. Dat scheelt tijd.
Dat binnendruppelen van kandidaten in voorgaande jaren was altijd zo ergerlijk inderdaad.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:36 schreef Maartel het volgende:
Ah ze zitten er allemaal al. Dat scheelt tijd.
ja dat is zo zuurquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:37 schreef Tegan het volgende:
Daarom moet ik ook nooit meedoen, lijkt me te kut als je als eerste afvalt.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat binnendruppelen van kandidaten in voorgaande jaren was altijd zo ergerlijk inderdaad.
Anne-Marie je span hou je overquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:37 schreef ejiraM het volgende:
Maar een in Spanje is een anagram! Met Anne-Marie erin.. Ik ga puzzelen, tot zo
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat binnendruppelen van kandidaten in voorgaande jaren was altijd zo ergerlijk inderdaad.
Mag je dan eigenlijk als kandidaat ook niet eens aan vrienden laten blijken dat je baalde of 't dacht te weten? Lijkt me haast nog lastiger dan mol zijn geheim te houden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:37 schreef Tegan het volgende:
Daarom moet ik ook nooit meedoen, lijkt me te kut als je als eerste afvalt.
Je mag geloof ik maar een iemand alles vertellen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:38 schreef Maartel het volgende:
[..]
[..]
Mag je dan eigenlijk als kandidaat ook niet eens aan vrienden laten blijken dat je baalde of 't dacht te weten? Lijkt me haast nog lastiger dan mol zijn geheim te houden.
Van `maar een in` kan je sowieso Anne-Marie maken inderdaad.. Nu Spanje nogquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:37 schreef ejiraM het volgende:
Maar een in Spanje is een anagram! Met Anne-Marie erin.. Ik ga puzzelen, tot zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |