quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:41 schreef franklop het volgende:
nou dat valt wel mee hoort, haalt het niet met WK finale, of ajax - twente dit jaar
Ik snap niet hoe je zou kunnen gaan twijfelen. Tenzij je hoogzwanger bent tijdens de opnames.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:40 schreef roos85 het volgende:
Maar als Hade dus de mol was, en niet was meegegaan.. hoe hadden ze het dan aangepakt?
Met de WK finale heb je gelijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:41 schreef franklop het volgende:
nou dat valt wel mee hoort, haalt het niet met WK finale, of ajax - twente dit jaar
De WK Finale was ongelooflijk, nooit zo in spanning gezeten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:41 schreef franklop het volgende:
De mol kan niet winnen hèquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
2 willen er winnen en Liesbeth niet?!
Je kan het ook als excuus gebruiken bij bepaalde opdrachten om niet goed mee te doen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je zou kunnen gaan twijfelen. Tenzij je hoogzwanger bent tijdens de opnames.
En nog nooit zo gevloekt bij voetbalquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:42 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
De WK Finale was ongelooflijk, nooit zo in spanning gezeten.
wk finale was idd niet goedquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:41 schreef franklop het volgende:
ik stopte gewoon met bier drinken tijdens de wedstrijdquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:42 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
De WK Finale was ongelooflijk, nooit zo in spanning gezeten.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:43 schreef ejiraM het volgende:
Lijkt me hilarisch als je nu weer "dat zie je volgende week" ziet
P-J kon dat veel beter......quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:43 schreef n0ir het volgende:
Ik vond die speech van Art echt slecht van toepassing op de kandidaten
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:43 schreef n0ir het volgende:
Ik vond die speech van Art echt slecht van toepassing op de kandidaten
Hans Textiel...?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:42 schreef franklop het volgende:
ik werk bij een modebedrijf, dus ik mag het zeggen. Die outfit van Liesbeth ;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |