abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 maart 2012 @ 17:06:27 #76
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108868664
quote:
99s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:39 schreef tochweerhenk het volgende:
Hopen dat mijn ''The good the bad the ugly'' theorie iets van waarheid bevatte. Dat zou dan de meest ondergewaardeerde theorie ooit zijn. _O- :')
Hoe ging die theorie ook al weer?

Ik verheug me al erop om te roepen dat Hadewych toch de mol is.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  Miss 200.000.000! donderdag 8 maart 2012 @ 17:07:43 #77
367000 roos94
pi_108868705
Ik vond het vorige seizoen met patrick art anna soundos enz veeeeeeeel leuker dan dit seizoen. Nu ze met de 3 meiden over zijn vind ik het wel leuk, maar william, maarten, tim enz vond ik gewoon niet leuk.
  donderdag 8 maart 2012 @ 17:14:07 #78
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_108868950
Jeuj vanavond eindelijk de ontknoping. Kan het helaas niet zien, dus hoop niet dat ik vanavond laat/morgen achter de uitslag kom zonder het gezien te hebben.
pi_108869053
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:14 schreef Eva4Evah het volgende:
Jeuj vanavond eindelijk de ontknoping. Kan het helaas niet zien, dus hoop niet dat ik vanavond laat/morgen achter de uitslag kom zonder het gezien te hebben.
Dat is balen :P
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_108869096
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:14 schreef Eva4Evah het volgende:
Wel even voor iedereen opletten: GEEN SPOILER-TT's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja doei.
pi_108869151
quote:
4s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[info]Wel even voor iedereen opletten: GEEN SPOILER-TT's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/info]
Goeie tip ja, dus niet als die ene klootzak die vrolijk een TT maken waaruit bleek dat Tim eruit ging. Wat een konthoofd is dat.
  donderdag 8 maart 2012 @ 17:20:18 #82
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_108869211
Jaa idd, gaarne geen spoilers. Maar ik denk dat ik sowieso maar even social media/internet ontwijk voordat ik het heb gezien :') hoewel, ik moet daarvoor wel naar uitzendinggemist surfen, en dat is misschien een gevaarlijke tocht :P aangezien ik nu.nl als startpagina heb.
  donderdag 8 maart 2012 @ 17:20:22 #83
364324 Gnieperd
Knipperlichtje
pi_108869214
Is er ook ergens een topic waarin je wel spoilers mag posten? :D
I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed
pi_108869262
Dus, ene 'Steven184' mag lekker oprotten met zijn spoiler TT's, wat een lutser.
pi_108869345
Geen spoilers in TT, maar in het topic wel hoor. :P

Daarnaast moet ik wel zeggen dat je best dom bent als je de uitslag niet wilt weten, maar wel op FB, Twitter of FOK! kijkt. Just sayin'.
  donderdag 8 maart 2012 @ 17:25:09 #86
364324 Gnieperd
Knipperlichtje
pi_108869404
Ik denk dat Hadewych de mol is. Anne Marie de winnaar is en Liesbeth de verliezer :D
I knew all the rules but the rules did not know me
Guaranteed
  donderdag 8 maart 2012 @ 17:36:39 #87
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108869764
Ik denk dat Hadewych de mol is. Liesbeth de winnaar en Anne-Marie de verliezer.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  donderdag 8 maart 2012 @ 17:36:54 #88
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_108869773
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:06 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Hoe ging die theorie ook al weer?

Ik verheug me al erop om te roepen dat Hadewych toch de mol is.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:03 schreef TheGOAT het volgende:
Post hem voor de zekerheid nog een keer zodat we je er straks mee kunnen feliciteren :P
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:03 schreef TheGOAT het volgende:
Post hem voor de zekerheid nog een keer zodat we je er straks mee kunnen feliciteren :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 maart 2012 @ 17:50:10 #89
211083 Angelof9
I must go first
pi_108870205
Ik houd het ook op Hadewych als mol.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  donderdag 8 maart 2012 @ 17:56:18 #90
251975 kissaa
fka: kissa
pi_108870393
Ik denk dat Liesbeth de mol is, Hadewijch de winnaar en Annemarie de verliezer.
pi_108871673
Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand anders dan Liesbeth de Mol is. Zowel Hadewych als AM hebben dingen gedaan die een Mol nooit zou (moeten) doen.

Wat acties van AM waaruit (volgens mij) blijkt dat zij niet de Mol kan zijn;
* Tijdens de allereerste opdracht was ze als eerste bij het vliegtuig en ging toen de anderen roepen.
* Bij PimPamPet in een riverjet herkent ze twee van de drie borden en beschildert haar eigen bord zeer duidelijk.
* Bij de stadsrondleiding is ze er op tegen dat mensen toch de toren in willen gaan.
* Bij de opdracht met de tandem fietst Marit helemaal de verkeerde kant op met AM achterop. AM probeert steeds om Marit terug de goede kant op te krijgen.
* Ze beantwoordt de vraag goed die ze in het vliegtuig kreeg (en dat was best een lastige).
* In het westerndorp gaat ze in de finale tegen William twee keer voor het geld, voor William haar levens wegdrukt.
* Bij het boogschieten raakt ze het vlot en verdient zo veel geld.

Acties waardoor Hadewych waarschijnlijk de Mol niet is:
* Probeert actief mensen te verhinderen de toren in te gaan bij de stadswandeling.
* Ze heeft haar vraag uit het vliegtuig fout (een lastige), maar gaat al bewust voor in de rij staan, omdat ze weet dat het fout is.
* Ze verdient geld bij de drie bruggen. Terwijl de Mol hier natuurlijk precies wist of ze zelf wel of niet de opdracht zou doen.
* Bij de opdracht op het plein in Sevilla herkent ze weliswaar snel de anderen, maar vervolgens beantwoordt ze wel haar eigen vraag goed. Ze verdient hier dus geld, terwijl ze heel eenvoudig een verkeerd antwoord had kunnen geven.

Dan tenslotte waarom Liesbeth wel de Mol is:
* Te laat bij het vliegtuig.
* Vindt geen enkele koker op de gletsjer.
* Heeft bij de opdracht op de trap de porto in handen, blijft als laatste over en telt de stappen.
* Verdient geen geld bij de drie bruggen.
* Wordt gepakt in het labyrinth in de arena.

Wat betreft de arena. Tim ging daar als eerste, maar eigenlijk wilde Liesbeth als eerste gaan. Als eerste gaan had hier grote voordelen gehad voor de Mol. Ten eerste kun je dan de envelop met het meeste geld pakken (de Mol weet vast welke dat is) en je vervolgens laten pakken. Ten tweede kun je de volgende kandidaat in de val laten lopen, als je die begeleidt via het scherm.

Ik denk ook dat uit de onderhandelingen in het Höfdi huis blijkt dat Liesbeth de Mol is. Van tevoren kun je berederen dat de Mol het beste rood kan stemmen. Als er minimaal één iemand rood zou stemmen, zou er namelijk sowieso geen extra geld in de pot komen (dat was alleen bij unaniem groen). Andersom is het voor de Mol riskant om groen te stemmen (want dan is er kans op unaniem groen en dus extra geld in de pot).

De onderhandelingen begonnen met Lysbeth en Hadewych, die wilden gaan voor groen. Daarna AM en Tim, die ook groen wilden. Vervolgens een gesprek tussen Frits en Liesbeth. Hier geeft Frits aan dat het verstandiger is om rood te stemmen, aangezien er anders een grote kans is op een meerderheid voor groen (dus pot leeg). Nu weet Liesbeth (de Mol) dat er sowieso iemand rood zal stemmen. Vervolgens overtuigt Frits ook nog Tim om rood te stemmen. Hadewych en AM gaan echter nog steeds uit van de afspraak om te streven naar unaniem groen.

Aangezien Liesbeth op dit punt weet dat er sowieso één iemand rood zal stemmen, is het voor haar als Mol het beste om geen rood te stemmen, maar groen. Dat verhoogt immers de kans op een meerderheid voor groen (is pot leeg), terwijl er geen risico meer is op unaniem groen (extra geld), aangezien Frits rood stemt. Zodoende stemmen Frits en Tim rood, Hadewych en AM stemmen groen. En Liesbeth, de Mol, ook.
pi_108871681
Kan 'ie al? ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108871727
Als je niet wil weten wie het is moet je ook lekker op Fok in het topic over WIDM gaan kijken, of uberhaupt op Fok, FB, Hyves, Twitter of nieuwssites komen :')
Only the strong survive
pi_108871755
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:23 schreef Beaudelaire het volgende:
Geen spoilers in TT, maar in het topic wel hoor. :P

Daarnaast moet ik wel zeggen dat je best dom bent als je de uitslag niet wilt weten, maar wel op FB, Twitter of FOK! kijkt. Just sayin'.
Ik moet op FOK! kunnen kijken zonder dat ik de uitslag al meteen weet; de reeks staat immers gewoon in mijn MyAt en dat houd ik ook graag zo. Het is dat ik er met koken rekening mee heb gehouden vandaag ( :') ) maar normaal gesproken was ik zo laat terug van sporten dat ik eerst ging eten en daarna de uitzending op uitzendinggemist keek, dus moest even wachten tot die online stond of soms moest ik ook wel eens wachten door andere verplichtingen tot de andere dag. Dat betekent niet dat ik niet op FOK! kom in de tussentijd, dus dan de uitslag in de TT zien staan was nogal jammer.
Ja doei.
pi_108872192
Is deze hier al eens gepost ...?
pi_108872401
Frits heeft al verklapt wie de Mol NIET is. Hij heeft het namelijk over twee hoofdverdachten van hem, waarvan één de Mol is.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/03_maart/entertainment/frits_huffnagel_heeft_mol_in_het_vizier.xml

Naam onder spoiler:

SPOILER
pi_108872439
Heb er wel écht zin in *O* :D
Ja doei.
pi_108872459
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 18:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik moet op FOK! kunnen kijken zonder dat ik de uitslag al meteen weet; de reeks staat immers gewoon in mijn MyAt en dat houd ik ook graag zo. Het is dat ik er met koken rekening mee heb gehouden vandaag ( :') ) maar normaal gesproken was ik zo laat terug van sporten dat ik eerst ging eten en daarna de uitzending op uitzendinggemist keek, dus moest even wachten tot die online stond of soms moest ik ook wel eens wachten door andere verplichtingen tot de andere dag. Dat betekent niet dat ik niet op FOK! kom in de tussentijd, dus dan de uitslag in de TT zien staan was nogal jammer.
Jíj móét?
Kom op zeg...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_108872544
Er is sws iets met dat jongens, maar wat precies? Heeft één van de vrouwen alleen maar jongens als kinderen :P? Of alleen maar broers :P?

EDIT; laatmaar, lees dat Anne-Marie Jung heet van der achternaam, dan zal zij wel de mooi zijn :P
Only the strong survive
pi_108872739
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 18:54 schreef TheGOAT het volgende:
Er is sws iets met dat jongens, maar wat precies? Heeft één van de vrouwen alleen maar jongens als kinderen :P? Of alleen maar broers :P?

EDIT; laatmaar, lees dat Anne-Marie Jung heet van der achternaam, dan zal zij wel de mooi zijn :P
Mooi, nou ja het zal wel innerlijke schoonheid zijn dan! :Y

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')