Het is een vooraf opgenomen programma toch? En ik neem aan dat de deelnemers tijdens het Spel de montage niet te zien krijgen, voor wat mij betreft kan de Regie per aflevering die Mol gewoon wisselen al naar gelang de uitkomst van de opdrachten en de te verwachten reacties veel later op TV, het voordeel en gelijk het nadeel van een niet-rls...quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:58 schreef Grumpey het volgende:
Inmiddels zit ik op Hadewych. Ik heb het idee dat ze dit jaar de montage zo hebben aangepakt, dat je haar het minst verdenkt. Daarnaast verdenkt geen enkele kandidaat haar, en daardoor kan het rare afval-gedrag van kandidaten ook verklaard worden (er zijn namelijk al meerdere kandidaten uit spel verdwenen die op Liesbeth of op Anne-Marie zaten).
Het enige wat haar nog rest om een legendarische mol te worden is te laten zien hoe ze actief die pot omlaag heeft gebracht, zonder dat het "recht lullen wat krom is"-acties betreft.
Dat dus; als Liesbeth de mol is dan hebben we niet alleen geen leuke mol, maar ook een hele flauwe montage...quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:54 schreef Redefine het volgende:
Liesbeth is het hele seizoen al vrij verdacht gemaakt door de montage. Wat als ze de mol is door de makers juist weer bewust is gedaan om ons op het verkeerde been te zetten.
Dat ze gauw riep dat ze de pijl in die hooibaal had geschoten, maar niet uit de beelden was op te maken dat zij het ook daadwerkelijk had geraakt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:10 schreef texelonia het volgende:
Ik vond AnneMarie ook verdacht omdat de kandidaten haar al snel verdacht vonden en wij daar niks van te zien kregen. Maar ze heeft wel veel geld verdient, dus als zij de Mol is mag daar wel een hele goede verklaring voor komen...
Hadewych viel ook niet op in de montage en heeft stuk minder geld verdiend. Dus ik denkhoop dat zij de Mol is.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:30 schreef Jivis het volgende:
Ik zou het teleurstellend vinden als iemand anders dan Hadewych de mol is. Als het Liesbeth is hebben ze het echt door een aap laten monteren.
Eens.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:30 schreef Jivis het volgende:
Ik zou het teleurstellend vinden als iemand anders dan Hadewych de mol is. Als het Liesbeth is hebben ze het echt door een aap laten monteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |