abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 maart 2012 @ 00:09:49 #51
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108805665
Er zullen vast wel hints in de afleveringen zelf en wat eromheen gebeurd hebben gezeten. Via een officieel kanaal zou heel erg jammer zijn. Maar gelukkig is dat al jaren of zelfs helemaal nooit gebeurd.

Al sprak vorig jaar het gezicht van Art wel boekdelen, maar dat was meer een foutje in de montage dan dat het echt naar buiten werd gebracht.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Miss 200.000.000! woensdag 7 maart 2012 @ 06:18:11 #52
367000 roos94
pi_108809130
Nog 1 nachtje slapen :)
  woensdag 7 maart 2012 @ 06:24:35 #53
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108809145
Als Hadewych inderdaad de winnares of de mol is, is het gewoon een gigantische faal in de montage.
Dat stuk dat elkaar omhelsden hadden ze gewoon niet moeten uitzenden vorige week.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_108810057
Kan het niet gewoon zo zijn dat Hadewych de verliezer is, een stap naar achter moest doen en toen het bekend werd gemaakt zich bij de andere twee voegde?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 7 maart 2012 @ 09:58:43 #55
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_108811678
Inmiddels zit ik op Hadewych. Ik heb het idee dat ze dit jaar de montage zo hebben aangepakt, dat je haar het minst verdenkt. Daarnaast verdenkt geen enkele kandidaat haar, en daardoor kan het rare afval-gedrag van kandidaten ook verklaard worden (er zijn namelijk al meerdere kandidaten uit spel verdwenen die op Liesbeth of op Anne-Marie zaten).
Het enige wat haar nog rest om een legendarische mol te worden is te laten zien hoe ze actief die pot omlaag heeft gebracht, zonder dat het "recht lullen wat krom is"-acties betreft.
pi_108831615
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 09:58 schreef Grumpey het volgende:
Inmiddels zit ik op Hadewych. Ik heb het idee dat ze dit jaar de montage zo hebben aangepakt, dat je haar het minst verdenkt. Daarnaast verdenkt geen enkele kandidaat haar, en daardoor kan het rare afval-gedrag van kandidaten ook verklaard worden (er zijn namelijk al meerdere kandidaten uit spel verdwenen die op Liesbeth of op Anne-Marie zaten).
Het enige wat haar nog rest om een legendarische mol te worden is te laten zien hoe ze actief die pot omlaag heeft gebracht, zonder dat het "recht lullen wat krom is"-acties betreft.
Het is een vooraf opgenomen programma toch? En ik neem aan dat de deelnemers tijdens het Spel de montage niet te zien krijgen, voor wat mij betreft kan de Regie per aflevering die Mol gewoon wisselen al naar gelang de uitkomst van de opdrachten en de te verwachten reacties veel later op TV, het voordeel en gelijk het nadeel van een niet-rls...
pi_108845366
De montage is toch wel een puntje waarom ik WIDM nooit een top programma zal vinden. Je kunt namelijk alles zo monteren dat iemand heel verdacht lijkt of niet. Natuurlijk geven ze weer wat er plaatsgevonden heeft, maar Tim liep de kamer uit toen William hem vroeg of hij de mol was. Dat kunnen ze ook niet laten zien, als Tim de mol zou zijn bijvoorbeeld. Je kunt daar heel erg mee spelen, dus het zou pas 'reeel' zijn als je zelf in het programma zou zitten :P Maar ben erg benieuwd naar morgen
Only the strong survive
  woensdag 7 maart 2012 @ 23:54:45 #58
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108848657
Mede door de montage krijg ik juist ook steeds meer het idee dat Anne-Marie de mol is. Ook wel doordat er twee kandidaten op haar zitten.

Liesbeth is het hele seizoen al vrij verdacht gemaakt door de montage. Wat als ze de mol is door de makers juist weer bewust is gedaan om ons op het verkeerde been te zetten.

Hadewych is de laatste weken juist verdachter in beeld gebracht door de montage. Dan vooral door de hier in de afgelopen weken genoemde 'hints'.

Terwijl ik bij Anne-Marie juist het idee heb dat ze haar meer uit de wind hebben gehouden. Sowieso zaten heel veel kandidaten op haar, maar hoorde je daar alleen wat over tijdens de test. In het begin werd wel in beeld gebracht als kandidaten haar naam noemende als verdachte, maar dat is later helemaal verdwenen. Alsof ze ons op een dwaalspoor willen zetten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 8 maart 2012 @ 00:50:40 #59
3542 Gia
User under construction
pi_108850318
Ik zat na aflevering 1 op Annemarie, daarna heel lang op Tim. Heb ook Marit een tijdje verdacht.
Maar Hadewych bleef steeds wat op de achtergrond en piepte er maar tussendoor.

Daarom denk ik nu dat zij de mol is.

We zullen zien.
  donderdag 8 maart 2012 @ 01:08:32 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108850688
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:54 schreef Redefine het volgende:
Liesbeth is het hele seizoen al vrij verdacht gemaakt door de montage. Wat als ze de mol is door de makers juist weer bewust is gedaan om ons op het verkeerde been te zetten.
Dat dus; als Liesbeth de mol is dan hebben we niet alleen geen leuke mol, maar ook een hele flauwe montage...

Maar ik ben benieuwd, we hebben thuis nogal verschillend gestemd, en afhankelijk van de uitslag zou er nogal wat kunnen veranderen in de prono >:)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 8 maart 2012 @ 01:51:44 #61
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_108851501
Elke aflevering gingen ze wel iemand verdacht maken, waaorom laten ze niet dingen meer echt zien zodat het ook echt te doen is voor de oplettende kijker?
  donderdag 8 maart 2012 @ 09:10:00 #62
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_108853771
Ik vond AnneMarie ook verdacht omdat de kandidaten haar al snel verdacht vonden en wij daar niks van te zien kregen. Maar ze heeft wel veel geld verdient, dus als zij de Mol is mag daar wel een hele goede verklaring voor komen...

Hadewych viel ook niet op in de montage en heeft stuk minder geld verdiend. Dus ik denkhoop dat zij de Mol is.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_108855646
Door de beelden van de trailer kan ik echt niet geloven dat Hade de mol is.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_108859374
Ik zou het teleurstellend vinden als iemand anders dan Hadewych de mol is. Als het Liesbeth is hebben ze het echt door een aap laten monteren.
Amen.
pi_108861049
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 09:10 schreef texelonia het volgende:
Ik vond AnneMarie ook verdacht omdat de kandidaten haar al snel verdacht vonden en wij daar niks van te zien kregen. Maar ze heeft wel veel geld verdient, dus als zij de Mol is mag daar wel een hele goede verklaring voor komen...

Hadewych viel ook niet op in de montage en heeft stuk minder geld verdiend. Dus ik denkhoop dat zij de Mol is.
Dat ze gauw riep dat ze de pijl in die hooibaal had geschoten, maar niet uit de beelden was op te maken dat zij het ook daadwerkelijk had geraakt.

Verder weet ik zo niet waar ze individueel geld zou hebben gepakt (maar ik heb ook geen overzichtje van geldpakkers in alle opdrachten).
Neil LOVES Carrots!
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:37:23 #66
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_108861514
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:30 schreef Jivis het volgende:
Ik zou het teleurstellend vinden als iemand anders dan Hadewych de mol is. Als het Liesbeth is hebben ze het echt door een aap laten monteren.
_O-
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 8 maart 2012 @ 16:06:25 #67
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_108866421
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 12:30 schreef Jivis het volgende:
Eens.
pi_108866509
Ik ben nerveus. :')
pi_108866546
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:09 schreef searchanddestroy het volgende:
Ik ben nerveus. :')
Tijd voor een pilsje,
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_108866563
Ik verheug me op een uur lang "Ah kom op zeg! :') " roepen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_108867551
Hehe, ik heb er wel erg veel zin in :P
Only the strong survive
  donderdag 8 maart 2012 @ 16:39:19 #72
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_108867709
Hopen dat mijn ''The good the bad the ugly'' theorie iets van waarheid bevatte. Dat zou dan de meest ondergewaardeerde theorie ooit zijn. _O- :')
pi_108868586
Post hem voor de zekerheid nog een keer zodat we je er straks mee kunnen feliciteren :P
Only the strong survive
  donderdag 8 maart 2012 @ 17:04:00 #74
262 Re
Kiss & Swallow
pi_108868598
Overall valt dit jaar wel een beetje tegen, Frits en William waren leuk. Ik weet niet of er sinds vorig jaar een nieuw montage team is want ze hebben echt wel een paar steekjes laten vallen. Daarom hoop ik ook dat liesbeth niet de mol is zodat ze nog iets van krediet verdienen.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_108868636
Ik ben nu al zenuwachtig voor het ontknopingsmoment, ik trek dat altijd zo slecht :')

En dit jaar nog meer, omdat ik eigenlijk bijna geen idee heb.
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')