Zeg maar een half uurquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:06 schreef ejiraM het volgende:
Ik zou hem bijna al op Nederland 1 zetten zodat ik het begin niet misMaar het zal toch nog zeker 5 minuten duren, al dan niet een kwartier voordat ze de uitslag bekend maken
Eerst komt iedereen één voor één binnen om na te praten... en pas helemaal als laatste komen de verliezer/finalist/mol binnen inclusief presentator. Duurt wel even dus.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:06 schreef ejiraM het volgende:
Ik zou hem bijna al op Nederland 1 zetten zodat ik het begin niet misMaar het zal toch nog zeker 5 minuten duren, al dan niet een kwartier voordat ze de uitslag bekend maken
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:23 schreef QuarterBack het volgende:
Ik kan me niet langer inhouden, voor de liefhebber de spoiler dus NIET OPENEN!
Voor diegene die de laatste aflevering objectief willen bekijken met de oplossing bij de hand, kijk gerust!
Dat gaat toch nergens over? Iedereen kan wikipedia aanpassen... je zou zelfs kunnen aangeven dat Prins Willem-Alexander de mol is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Los hiervan mag ik niet hopen dat dit een laatste mind-fuck is om iedereen nog even lekker op het verkeerde been te zetten voor de Finale!Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Oke slotje jongensquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:15 schreef k_man het volgende:
Waarom wordt hier nog steeds gespeculeerd? Ik heb op de vorige pagina al verteld wie de Mol is en waarom. Einde discussie.
Helemaal waar, wel jammer dat Wikipedia dus niets waard is wat betreft naslagwerk, een collectieve leugenachtige database komt me wel wat vreemd over echter.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat gaat toch nergens over? Iedereen kan wikipedia aanpassen... je zou zelfs kunnen aangeven dat Prins Willem-Alexander de mol is...
"k_man had gelijk" zul je ook om de haverkalp horen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ben alvast one-liners aan het verzamelen voor de aflevering, iemand nog tips?
''Wat een kutmol''quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ben alvast one-liners aan het verzamelen voor de aflevering, iemand nog tips? Ik heb al:
"Wtf joh"
"Wat is dat dan weer?"
"Alsof iemand dat ziet!"
"Ah kom op man"
"En die andere dingen dan?"
"Waarom zou ik dat moeten zien?"
Vorig jaar faalde verschrikkelijk met de laatste 4 kandidaten die over waren (je vergat trouwens de fantastische Karin!).quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:07 schreef roos94 het volgende:
Ik vond het vorige seizoen met patrick art anna soundos enz veeeeeeeel leuker dan dit seizoen. Nu ze met de 3 meiden over zijn vind ik het wel leuk, maar william, maarten, tim enz vond ik gewoon niet leuk.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
''Wat een kutmol''
Elk jaar standaard.
"Wat een kutwijf die Anne-Marie!quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ben alvast one-liners aan het verzamelen voor de aflevering, iemand nog tips? Ik heb al:
"Wtf joh"
"Wat is dat dan weer?"
"Alsof iemand dat ziet!"
"Ah kom op man"
"En die andere dingen dan?"
"Waarom zou ik dat moeten zien?"
"Ik zei het vanaf het begin al!"quote:
"Volgend jaar weer met onbekende kandidaten graag!"quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
''Wat een kutmol''
Elk jaar standaard.
NO SHIT!quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:31 schreef Prospera het volgende:
Preview voor de reclame: Hadewych wordt omhelsd door Anne Marie en Liesbeth.
Hadewych de mol of de winnaar
Absoluut waar!quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:31 schreef Stickertje het volgende:
![]()
![]()
![]()
alleen is het jammer dat het na vanavond weer afgelopen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |