Folk is echt geweldig vind ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Niks mis met folk muziek ook niet met metal invloeden Falkenbach of zo.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:27 schreef Stokstaart het volgende:
Lekker band op de A29, ben maar gaan lopen
We vroegen ons al af waar je bleef.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:27 schreef Stokstaart het volgende:
Lekker band op de A29, ben maar gaan lopen
Dr zijn ook mensen die een leven buiten FOK! hebben. Kan jij je waarschijnlijk niet voorstellen....quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We vroegen ons al af waar je bleef.
Je moeder.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:30 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand enig idee wat er aan de hand is als je pc bij donkere bewegende beelden van die lichtblauwe/groene hoekige lijntjes laat zien door de donkere gedeeltes van het beeld heen?
Videokaart naar de klote?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:30 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand enig idee wat er aan de hand is als je pc bij donkere bewegende beelden van die lichtblauwe/groene hoekige lijntjes laat zien door de donkere gedeeltes van het beeld heen?
Mwa Heidevolk denk ik dat ik gewoon niet kan wennen aan het Nederlands of zo. Voor mijn gevoel loopt de tekst en muziek niet helemaal samen of zoquote:
Het leven buiten Fok! is voor sommigen op dit moment gewoon te hard. Vraag maar aan Stevenmac. Die kan het bevestigen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dr zijn ook mensen die een leven buiten FOK! hebben. Kan jij je waarschijnlijk niet voorstellen....
Ik voel zijn pijn. Om als jood door het leven te gaan valt ook niet mee. Ook anno 2012 niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het leven buiten Fok! is voor sommigen op dit moment gewoon te hard. Vraag maar aan Stevenmac. Die kan het bevestigen.
Ik rijg je aan de spies flikker!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik voel zijn pijn. Om als jood door het leven te gaan valt ook niet mee. Ook anno 2012 niet.
Dat bedoelde ik niet, maar alsnog moet ik je complimenteren voor deze post.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik voel zijn pijn. Om als jood door het leven te gaan valt ook niet mee. Ook anno 2012 niet.
Hou je bek aap.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik rijg je aan de spies flikker!
Klooi anders ff aan met de kabel, of druk de videokaart nog eens aan, grote kans dat het dan voorbij is.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of bijna naar de klote. Kan zoiets gewoon stuk gaan dat je totaal niks meer kunt kijken?
Geen probleem. Kan allemaal geregeld worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of bijna naar de klote. Kan zoiets gewoon stuk gaan dat je totaal niks meer kunt kijken?
Mijn tv heeft dat en de monteur gaf deze daarom nog 2 maanden nu een jaar later heb ik nog steeds geen reden een nieuwe te kopenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:39 schreef Stokstaart het volgende:
@kapiteintje
Groene strepen op beeldscherm
Heb een laptop dus kan sowieso lastig bij de hardware. Daarbij heb ik er ook nog eens geen verstand van en de laptop is ondertussen al bijna 5 jaar oud met dagelijks intensief gebruik in die zin dat hij van 's ochtends tot 's avonds aanstaat. Ik vrees dus dat dit beestje onderhand misschien wel zijn beste tijd gehad gaat hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klooi anders ff aan met de kabel, of druk de videokaart nog eens aan, grote kans dat het dan voorbij is.
Of hij's echt aan het doodgaan en mag je binnenkort een nieuwe kopen
Ligt volgens mij aan je abonnement. Ik had onbeperkt en toen werd je internet alleen afgeknepen zodat je 't nauwelijks kon gebruiken. Maar er zullen uiteraard ook wel abo's zijn waarbij je eroverheen kan gaan, een melding krijgt, afgeknepen wordt en ook nog eens moet betalen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:35 schreef Stokstaart het volgende:
Ik snap niets van mobiel internet.
Ik heb 1GB en stel ik ga er overheen, moet je dan bijbetalen? Maat zegt dat je snelheid alleen naar beneden gaat en dat je minimaal moet bijbetalen..... Ik wil geen rekening van 800 euro of zo
Waarschijnlijk heb je het weer niet goed uitgelegd dan. Zelfs monteurs nemen je gezwets niet serieus.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn tv heeft dat en de monteur gaf deze daarom nog 2 maanden nu een jaar later heb ik nog steeds geen reden een nieuwe te kopen
Thanks Stokstaart! Zal idd wel hitte zijn. Hij is nu flink aan het blazen dus zal 'm morgen eens even proberen schoon te zuigen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:39 schreef Stokstaart het volgende:
@kapiteintje
Groene strepen op beeldscherm
Moet wel zeggen dat mijn spies > Joden opmerking weer niet overkwam. Ik ben blij dat je je zo om mij bekommerd ik ga er direct wat mee doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je het weer niet goed uitgelegd dan. Zelfs monteurs nemen je gezwets niet serieus.
Morgen maar eens in verdiepen dan. Je hebt ook verschillende snelheden zie ik nu. Maar dat hoeft qua prijs weer niets uit te maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ligt volgens mij aan je abonnement. Ik had onbeperkt en toen werd je internet alleen afgeknepen zodat je 't nauwelijks kon gebruiken. Maar er zullen uiteraard ook wel abo's zijn waarbij je eroverheen kan gaan, een melding krijgt, afgeknepen wordt en ook nog eens moet betalen.
ik ben de oudste...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Better één dee nöast oe geet, as twee dee achter oe an loopt. Gaat dus niet op voor jou?
Jaquote:
Was wel goed. 2u al dicht die paupertent.quote:
Sowieso kroegen die om 2 uur dichtgaan. Dat is altijd te vroeg man.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Was wel goed. 2u al dicht die paupertent.
Maar naar huis gegaan met oog op volgend weeked.
Nog op straat lopen brallen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Was wel goed. 2u al dicht die paupertent.
Maar naar huis gegaan met oog op volgend weeked.
Dan begint de avond net iddquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso kroegen die om 2 uur dichtgaan. Dat is altijd te vroeg man.
Ja best pauper ja. Normaal gaat ie ook wwel later dicht maar zat.geen hond.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso kroegen die om 2 uur dichtgaan. Dat is altijd te vroeg man.
Had je VBL matties ff opgetrommeld dan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja best pauper ja. Normaal gaat ie ook wwel later dicht maar zat.geen hond.
Was geen gaybar manquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had je VBL matties ff opgetrommeld dan.
Was je bij Paddy's?quote:
quote:
Nee. Nijmegen, Shamrocks.quote:
Oprotten manquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:04 schreef Muto het volgende:
Dan hadden we WAAR IS DAT FEESTJE kunnen zingen op de straat
Mooie club.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Nijmegen, Shamrocks.
Volgende week tegen deze tijd in een mooie club in Londen hopelijk
Dat vind ik altijd zo walgelijk he. Waarom doen mensen dat?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:04 schreef Muto het volgende:
Dan hadden we WAAR IS DAT FEESTJE kunnen zingen op de straat
Oeh even beter.quote:
Die chick bedoel je zeker.quote:
Held man. Met zijn Hooligans united of zo. Wat is er mis met hem?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:08 schreef Caland het volgende:
[..]Danny
Dyer
Die parodie op hem is wel geniaal trouwens.
Derde keer vandaag dat ik die voorbij zie komen.quote:
En bedankt he. Nu kan ik weer een uur niet slapen.quote:
Het is beter dan Gers Pardoel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:10 schreef Caland het volgende:
Je kan me zoeken in de kroeg.
In de disco of de pub
je kan me zoeken in de bar.
Want ik weet zelf niet want ik ben zo fucking in de war.
Jaja mensen. Iedereen met down kan nu op mtv komen.
Hahahaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Held man. Met zijn Hooligans united of zo. Wat is er mis met hem?
quote:
Echt weer zo'n Caland-argumentquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:14 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand nog een lekker nummertje á la datgene wat Caland net postte?
Stierquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij moet wel een schorpioen zijn.
jij een stierquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij moet wel een schorpioen zijn.
Jij een kuttenkop.quote:
kloptquote:
Vind hem niet grappig man. Matige parodie.quote:
Misschien moet je madame Paon even een PM sturen. Ze zoekt naar lotgenoten.quote:
Waar vind je dat? Lijkt me ook handig om ff te weten wat mijn karakter-eigenschappen precies zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:17 schreef GGMM het volgende:
Ik ben: flexibel, intelligent, vrolijk, vlot, luchtig, oppervlakkig, contactgericht, aanpassend, objectief, nieuwsgierig, veranderlijk, dubbelzinnig
Ja en?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Caland en Stok jullie hebben net een heerlijke trol gemist
Een of ander Maroc kwam hier vertellen wat voor ons hallal en wat niet was heerlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:19 schreef Caland het volgende:
Danny Dyer de topboi. Broekpoepert.
Welke rel dan?
Hij zegt nergens dat hij topboi is. Alleen dat hij fan is van West Ham United. Hij schijt zeven kleuren stront bij die Polen. Geeft die ook gewoon toequote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:19 schreef Caland het volgende:
Danny Dyer de topboi. Broekpoepert.
Welke rel dan?
http://newage.rubriek.nl/spiritueel/tweelingen.phpquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar vind je dat? Lijkt me ook handig om ff te weten wat mijn karakter-eigenschappen precies zijn.
Dit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij zegt nergens dat hij topboi is. Alleen dat hij fan is van West Ham United. Hij schijt zeven kleuren stront bij die Polen. Geeft die ook gewoon toe
Iedereen had zijn eigen hoek, als je in een hoek stond van de Crooswijkers moest je oppleuren. Verder uiterst relaxte tijd daar met die sammiesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik kan waarderen aan feyenoorders
Ach kom op man. Die gozer is gewoon een hele slechte acteur.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij zegt nergens dat hij topboi is. Alleen dat hij fan is van West Ham United. Hij schijt zeven kleuren stront bij die Polen. Geeft die ook gewoon toe
God wat laat je me weer lachen.quote:
Ik ben sowieso niet sportief of pnrealistischquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:24 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM ik ben:
spontaan, tolerant, rondreizend, open, onrealistisch, sportief, overdreven, idealistisch, extrovert, levenslustig, rusteloos, eigenwijs
Het klopt op zich wel allemaal, maar het zijn een beetje holle termen die op iedereen van toepassing zijn.
yoquote:
Parkzicht werd aanzienlijk meer drugs gebruikt. Soms had je dan Prodigy in het voorprogramma en Rob en Mc Joe als hoofdactquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:26 schreef Ties02 het volgende:
zo jammer dat ik die tijd niet (bewust) heb meegemaakt
Je bent dan ook geen boogschutter.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet sportief of pnrealistisch
Doe es van schorpuoen dan ouwe waarzegster.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent dan ook geen boogschutter.
Oei.. Afknapper. Mooie meisjes zeggen geen yo.quote:
Boogschuttersquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ben Boogschutter uiteraard.
ik ben ook niet mooiquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Oei.. Afknapper. Mooie meisjes zeggen geen yo.
Die foto die je stuurde viel anders niet tegen.quote:
say what?!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Die foto die je stuurde viel anders niet tegen.
24 maart Masters Of Hardcore in de Brabanthallen DBquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:28 schreef Ties02 het volgende:
Ghehe, ga je nu nog wel is naar feestjes Stokstaart?
intens, vastberaden, diepgravend, volhardend, beheerst, observerend, wraakzuchtig, hartstochtelijk, gesloten, fanatiek, jaloers, diepzinnigquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe es van schorpuoen dan ouwe waarzegster.
Vind die nieuwe platen die uitkomen maar niks, loopt daar wel een beetje normaal volk @ MOH?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
24 maart Masters Of Hardcore in de Brabanthallen DB![]()
Lekker tussen de 15-jaige ghb sletjes lopenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
in van die afgezaagde gabber pakkiesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker tussen de 15-jaige ghb sletjes lopen
Dan kun je op de heenweg een kleintje bij de Kapitein komen doen in Tilburg.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En kreeft?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
intens, vastberaden, diepgravend, volhardend, beheerst, observerend, wraakzuchtig, hartstochtelijk, gesloten, fanatiek, jaloers, diepzinnig
Kut. Op beheerst na klopt eigenlijk alls wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
intens, vastberaden, diepgravend, volhardend, beheerst, observerend, wraakzuchtig, hartstochtelijk, gesloten, fanatiek, jaloers, diepzinnig
Heeft idd meer weg van een toneelstukje dan van jezelf zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
in van die afgezaagde gabber pakkies
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Veel te veel jong grut helaas. En verder ga ik voor Stunned Guys, Neophyte, Terror Corps. Niet die nieuwe bullshit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vind die nieuwe platen die uitkomen maar niks, loopt daar wel een beetje normaal volk @ MOH?
Kreeften zijn zo te zien redelijk emotionele jongens:quote:
damn ik ben een kreeftquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kreeften zijn zo te zien redelijk emotionele jongens:
gevoelig, verzorgend, wisselvallig, humeurig, gastvrij, huiselijk, sentimenteel, afhankelijk, schuchter, kwetsbaar, zelfmedelijdend, overgevoelig
lulquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kreeften zijn zo te zien redelijk emotionele jongens:
gevoelig, verzorgend, wisselvallig, humeurig, gastvrij, huiselijk, sentimenteel, afhankelijk, schuchter, kwetsbaar, zelfmedelijdend, overgevoelig
Klopt, daarom prefereer ik Nightmare, MultiGroove enzquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker tussen de 15-jaige ghb sletjes lopen
RTC?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Veel te veel jong grut helaas. En verder ga ik voor Stunned Guys, Neophyte, Terror Corps. Niet die nieuwe bullshit.
Sfeer is altijd beetje zoals dit:
Al waren de feestjes in Outland altijd wel baas. Dan kwamen er veel gekken op af. Helaas is Outland tegenwoordig een negertent
Ik kopieer gewoon wat op die site staat he.quote:
quote:De kreeft is een bijzonder emotioneel mens. Zijn/haar omgeving is gevuld met allerlei gevoelens die hij/zij over het algemeen vrij gemakkelijk in zich opneemt, vooral als die gevoelens sterk zijn. In een omgeving met tevreden en blije mensen is dat natuurlijk heel prettig, het beïnvloedt de gevoelens van de kreeft op een positieve manier. In een onplezierige omgeving is dat veel minder prettig, omdat ook die onprettige gevoelens gemakkelijk worden overgenomen.
Kreeften worden ook wel maan kinderen genoemd. Dat komt omdat de maan astrologisch gezien de heerser van het teken kreeft is. Zoals je waarschijnlijk wel weet, doet de maan er 30 dagen over om 1 keer om de aarde te draaien. Dat betekent dat de maan in verhouding met andere planeten bijzonder bewegelijk is. De emoties van de kreeft worden sterk beïnvloed door die bewegelijke maan. Het gevolg is dat zijn/haar emoties ook erg veranderlijk zijn. Dit is te vergelijken met eb en vloed, ook een gevolg van onze bewegelijke maan. De kreeft kan het ene moment heel open en vriendelijk zijn, terwijl hij/zij het volgende moment in zijn/haar schulp kruipt en onbereikbaar voor andere mensen wordt. Dat is niet altijd even gemakkelijk voor de mensen in zijn/haar omgeving!
De kreeft heeft de neiging zich nogal aan zaken te hechten. Andere mensen zouden de kreeft materialistisch kunnen noemen, maar in feite is de kreeft emotioneel aan zaken gehecht en gaat het hem/haar niet zo zeer om de waarde van iets, maar veel meer om de emotionele binding die hij/zij er mee heeft. Ook geld is heel belangrijk voor de kreeft. Niet zo zeer omdat hij/zij rijk wil zijn, maar omdat het een vorm van zekerheid biedt. Die zekerheid biedt een vorm van emotionele rust, iets dat erg belangrijk is voor een kreeft. Voor de kreeft geldt ook dat hij/zij de zekerheid wil dat de mensen om wie hij/zij geeft ook om hem/haar geven. Als de behoeften aan zekerheid zijn bevredigd, is de kreeft een bijzonder prettig mens in de omgang.
Wel eens naar Houseqlassics geweest? Of lopen daar te veel neuzen rondquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt, daarom prefereer ik Nightmare, MultiGroove enz
Defqon1 is al geen flikker meer aan, sowieso al die Qbase feestjes worden overspoeld door jong grut
Die ronde tent toch? Sowieso maar weinig toffe feestjes in Rotterdam. Veel house en techno zooi. Perron is nog wel te doen als je ovee het krakersvolk kijkt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Veel te veel jong grut helaas. En verder ga ik voor Stunned Guys, Neophyte, Terror Corps. Niet die nieuwe bullshit.
Sfeer is altijd beetje zoals dit:
Al waren de feestjes in Outland altijd wel baas. Dan kwamen er veel gekken op af. Helaas is Outland tegenwoordig een negertent
maak het dan nog een beetje mooier kijk hoe negatiefquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kopieer gewoon wat op die site staat he.
Heb je niet meegelezen dat ik Boogschutter ben?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
maak het dan nog een beetje mooier kijk hoe negatief
quote:De boogschutter is bijzonder eerlijk en direct in alles wat hij/zij doet en zegt. De waarheid is erg belangrijk voor de boogschutter.
Hemkade sowiesoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wel eens naar Houseqlassics geweest? Of lopen daar te veel neuzen rond![]()
quote:
haha hier moet ik zo stoned best om gnifflen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je niet meegelezen dat ik Boogschutter ben?
[..]
Zit aan de A20 ja, is op zich op loop afstand van mij, dus wel relaxt was dat. Maar is sinds La Xala, Tommorowland al 15x van eigenaar gewisseldquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Die ronde tent toch? Sowieso maar weinig toffe feestjes in Rotterdam. Veel house en techno zooi. Perron is nog wel te doen als je ovee het krakersvolk kijkt.
Geef mij dan Paon maar.quote:
Ja klopt, verreweg de gaafste locatie. Maar ook een keer in de paar maanden ofzoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zit aan de A20 ja, is op zich op loop afstand van mij, dus wel relaxt was dat. Maar is sinds La Xala, Tommorowland al 15x van eigenaar gewisseld![]()
maassilo heb je nog wel kekke feestjes.
Nee normaal niet maar kijk die kopquote:
Vind HMF niet leukquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:43 schreef Stokstaart het volgende:
GGMM slaapt snel naaktfoto's van yvonne posten [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:43 schreef Stokstaart het volgende:
GGMM slaapt snel naaktfoto's van yvonne posten [ afbeelding ]
Zijn de precies zelfde josties waar jij in de Legioenszaal mee staat los te gaanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja klopt, verreweg de gaafste locatie. Maar ook een keer in de paar maanden ofzo
Sowieso vind ik.hardere feestjes in Rotterdam meestal maar kut. Veel te veel mensen die niet met hun agressie kunnen omgaam
Zou ook zeer dom zijn. Yvonne is de VBL user tegenwoordig redelijk goed gezind dus laten we dat zo houden in het belang van de toekomstige unbans.quote:
Fixedquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou ook zeer dom zijn. Yvonne is de VBL Feyenoord user tegenwoordig redelijk goed gezind dus laten we dat zo houden in het belang van de toekomstige unbans.
1 keer en nooit meer al is overdag zijn die samba kroegjes wel te doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:45 schreef Muto het volgende:
In het weekend uitgaan in Rotterdam is over het algemeen kut.
Tja je hebt gewoon weinig keus tegenwoordig. Alle mooie tenten zijn met de jaren dicht gegaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:45 schreef Muto het volgende:
In het weekend uitgaan in Rotterdam is over het algemeen kut.
Daarom inderdaad.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tja je hebt gewoon weinig keus tegenwoordig. Alle mooie tenten zijn met de jaren dicht gegaan.
Ook nauwelijks een afterparty-scene meer. Als je echt los wilt gaan kun je vanaf Rotterdam beter even naar Antwerpen rijden.
Alleen in Hollywoodquote:
Mikey. We hebben niks aan dit soort posts van je. Vertel er nou direct even bij wat er aan de hand is dan weten wij het ook.quote:
Dat kan best kloppen ja. Die doen daar precies hetzelfde. Blijft debiel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zijn de precies zelfde josties waar jij in de Legioenszaal mee staat los te gaan
Dat vind ik altijd zo triest. En raar ook dat mensen in grote steden daar vaak meer behoefte aan lijken te hebben op een of andere manier. Valt me gewoon op.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alleen in Hollywood![]()
Nee valt mee. Wel enorm veel ruzie altijd. Structureel grote gevechten zaterdag met name op en rond Stadhuisplein.
Vind er niks vermakelijks aan. Verziekt de sfeer volledig en daarmee ook mijn positieve humeur.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:48 schreef Ties02 het volgende:
Altijd wel vermakelijk om te blijven kijken naar die schermutselingen
Gewoon met wat gestoorde Feyenoord-matties onder de tatoeages gaan dan laten ze je redelijk met rust.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan best kloppen ja. Die doen daar precies hetzelfde. Blijft debiel.
Keer op nightmare outdoor geweest in die weilanden paar jaar terug. Nachtfestival. Nu sta ik echt niet te kijken van een knokpartijtke her en der. Maar dit ging echt.de hele nacht door.![]()
Ook de reden dat dat soort feesten niet echt aanslaan in Rotterdam bij de rest van Nederland.
Als je het stadhuisplein links laat liggen kan je imo echt uitstekend stappen in Rotterdam. Maar ik ben sowieso meer van de kroegen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alleen in Hollywood![]()
Nee valt mee. Wel enorm veel ruzie altijd. Structureel grote gevechten zaterdag met name op en rond Stadhuisplein.
In die boerengehuchten word anders ook wat afgeknokt hoor in de weekenden. Alleen daar staan ze niet zo snel met een mes voor je maar krijg je hooguit een klap voor je bek.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo triest. En raar ook dat mensen in grote steden daar vaak meer behoefte aan lijken te hebben op een of andere manier. Valt me gewoon op.
Rond de Binnenweg is wel te doen ja. Tegenwoordig regelmatig naar Vibe toe. Daar is zelden ruzie. En dan heb je nog die tent waar vage rockbandjes optreden. Weet ff niet hoe het heet maar dat is ook wel gezellig.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je het stadhuisplein links laat liggen kan je imo echt uitstekend stappen in Rotterdam. Maar ik ben sowieso meer van de kroegen.
Voor mij is het of de kroeg of gewoon een gaaf feestje. Ik ben echt allergisch voor die pauper 3 gezusters achtige danscafe'squote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:53 schreef Ties02 het volgende:
Kroegen met wat maten is wel chill idd, die drukke tenten met de muziek op max waar je geen flikker verstaat, en na een keer iemand aanstoten meteen een groep achter je aan hebt.. hoeft van mij ook niet per sé
Heb je ook weer gelijk in ja. Al komt dat op mij altijd wat onschuldiger over op een of andere manier. Niet zo hard en agressief ondanks dat het vechten is. Meer een dronken bokswedstrijd dan pure agressiviteit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In die boerengehuchten word anders ook wat afgeknokt hoor in de weekenden. Alleen daar staan ze niet zo snel met een mes voor je maar krijg je hooguit een klap voor je bek.
Ergste zijn die wijven. 90% van de ruzies komen door/over/vanwege wijven die niet tegen drank kunnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:53 schreef Ties02 het volgende:
Kroegen met wat maten is wel chill idd, die drukke tenten met de muziek op max waar je geen flikker verstaat, en na een keer iemand aanstoten meteen een groep achter je aan hebt.. hoeft van mij ook niet per sé
Gebeurt dat dan vaak bij jou?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:53 schreef Ties02 het volgende:
Ik trek vaak (allochtone) groepjes aan ja, maar dat is vooral in m'n thuisplaats Enschede, maargoed daar heb je ook een paar paupertentenquote:
Rotown? Die kroeg die rechts ernaast zit is ook wel tof.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rond de Binnenweg is wel te doen ja. Tegenwoordig regelmatig naar Vibe toe. Daar is zelden ruzie. En dan heb je nog die tent waar vage rockbandjes optreden. Weet ff niet hoe het heet maar dat is ook wel gezellig.
Wat is dat gvd hier de 2e al vanavondquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik trek vaak (allochtone) groepjes aan ja, maar dat is vooral in m'n thuisplaats Enschede, maargoed daar heb je ook een paar paupertenten
Hoezo trek je groepjes aan dan? Heb je op je kop een bord met gratis bier voor mensen met meer dan vier?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik trek vaak (allochtone) groepjes aan ja, maar dat is vooral in m'n thuisplaats Enschede, maargoed daar heb je ook een paar paupertenten
Rotown jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Rotown? Die kroeg die rechts ernaast zit is ook wel tof.
Hahaha ja zoiets jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo trek je groepjes aan dan? Heb je op je kop een bord met gratis bier voor mensen met meer dan vier?
Welke allochtone ? verder heb je wel gelijk in Enschede heb je alleen maar kinder disco'squote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die moet je gewoon klappen man meteen. Of als je denkt dat je ze niet aankan ergens anders heengaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hahaha ja zoiets ja
Nee is gewoon toeval denk ik, zijn van die lui die dan de hele avond een beetje om zich heen aan het kijken of er iemand verkeerd kijktIk kom niet voor problemen alleen voor een gezellige avond
In Tilburg hebben we ook zo'n tent: Cul de Sac. M'n vaste stekje om uit te gaan eigenlijk. Heerlijk zo'n plek waar nooit maar dan ook nooit ruzie of vechtpartijen zijn, iedereen geaccepteerd wordt wat hij ook doet of hoe hij zich ook kleedt en geen top40 muziek.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rotown jaAl snap ik soms die muziek en die mensen niet.
Echt zo alternatief sfeertje hangt daar, maar wel zeer zeer ontspannen allemaal.
Gast... die keren dat ik hier uit ben gegaan geen agressieve allochtoon gezien...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hahaha ja zoiets ja
Nee is gewoon toeval denk ik, zijn van die lui die dan de hele avond een beetje om zich heen aan het kijken of er iemand verkeerd kijktIk kom niet voor problemen alleen voor een gezellige avond
Ik heb nog nooit gevochten in m'n leven man en het is nou ook niet dat ik het bewust ontwijk ofzo. Ik kom nooit in die positie. Zal misschien ook wel een klein beetje iets met m'n fysiek te maken hebben, maar het is ook weer niet zo dat ik een extreme beer ben ofzo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die moet je gewoon klappen man meteen. Of als je denkt dat je ze niet aankan ergens anders heengaan.
Je weet precies van te voren dat het verkeerd gaat. Vaak zie je het al aan die koppen.
Laat staan taferelen als iemand in z'n bek steken met een kapot glas.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:00 schreef Stokstaart het volgende:
Snap sowieso niet dat mensen ergens heengaan om te vechten maar ok
Hoe heette die tent in Tilburg waar je op zondagochtend altijd heen kon? Ook de meest bizarre dingen meegemaakt daarquote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Tilburg hebben we ook zo'n tent: Cul de Sac. M'n vaste stekje om uit te gaan eigenlijk. Heerlijk zo'n plek waar nooit maar dan ook nooit ruzie of vechtpartijen zijn, iedereen geaccepteerd wordt wat hij ook doet of hoe hij zich ook kleedt en geen top40 muziek.
netjes hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gevochten in m'n leven man en het is nou ook niet dat ik het bewust ontwijk ofzo. Ik kom nooit in die positie. Zal misschien ook wel een klein beetje iets met m'n fysiek te maken hebben, maar het is ook weer niet zo dat ik een extreme beer ben ofzo.
Zo hoort het ookquote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Tilburg hebben we ook zo'n tent: Cul de Sac. M'n vaste stekje om uit te gaan eigenlijk. Heerlijk zo'n plek waar nooit maar dan ook nooit ruzie of vechtpartijen zijn, iedereen geaccepteerd wordt wat hij ook doet of hoe hij zich ook kleedt en geen top40 muziek.
Ben al meer dan een jaar niet meer uit in Enske geweest, was meestal 3g wat nu Zozo is, en ook wel rev jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gast... die keren dat ik hier uit ben gegaan geen agressieve allochtoon gezien...
Waar ga jij heen Revelations ofzo? en zeg niet Lunatic want daar gebeurd geen flikker alleen maar 16 jarige pubertjes daar.
De Zino is dat idd. Alleen die is 1,5 jaar geleden ofzo eens afgefikt. Geloof dat ze die ondertussen wel weer hebben opgebouwd trouwens.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe heette die tent in Tilburg waar je op zondagochtend altijd heen kon? Ook de meest bizarre dingen meegemaakt daar
Zino was het volgens mij.
kinderdisco's in heel Enschede man en dan van die dronken boeren van boven de 40 er tussen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben al meer dan een jaar niet meer uit in Enske geweest, was meestal 3g wat nu Zozo is, en ook wel rev jaMaargoed het aanbod in de binnenstad is echt dramatisch
Ach ik ben 2 meter en ga niemand uit de weg. Sowieso zijn we altijd met een mannetje of 20 dus als er gezeik is kom maar op. Maar echt knokken komt zelden voor, wel 3 weken terug met hangende Marokkanen aan de Lijnbaan laatst echt geknokt omdat ze op een meisje spuugden van de vriendengroep. Smerige kankerapen zijn dat zegquote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gevochten in m'n leven man en het is nou ook niet dat ik het bewust ontwijk ofzo. Ik kom nooit in die positie. Zal misschien ook wel een klein beetje iets met m'n fysiek te maken hebben, maar het is ook weer niet zo dat ik een extreme beer ben ofzo.
Bestaat die tent in Hengelo nog? New York of zoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kinderdisco's in heel Enschede man en dan van die dronken boeren van boven de 40 er tussen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bestaat die tent in Hengelo nog? New York of zo
Echt?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]Daar schenken ze op bepaalde avonden alleen cola en redbull enz
Pff. Ben pas 23 maar dat was nog eens mooi.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Zino is dat idd. Alleen die is 1,5 jaar geleden ofzo eens afgefikt. Geloof dat ze die ondertussen wel weer hebben opgebouwd trouwens.
Ja je hebt daar wel verschillende zalen dacht ik, r&b, hardcore, hits enz maar bepaalde avonden is het letterlijk kinderdisco.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt?
Vroeger was het daar wel los altijd. Hardere stijlen alles
Ik heb daar nog een vrij kaartje voor liggen 3 jaar geleden was dat wel tof.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bestaat die tent in Hengelo nog? New York of zo
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:11 schreef Ajacied422 het volgende:
@Morgen-
Sinds 19 Januari in de nacht.
Maar in de nacht is het meest actief.quote:
Ik moet straks korfballen om 11:45 in Pijnacker godverdomme.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:13 schreef Helpmefok het volgende:
Wat mankeert jullie. Zo vroeg wakker zijn
Komende nacht beter.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:18 schreef Helpmefok het volgende:
Ik verbouwen vanaf 08:45. Kutwijf Vriendin ligt met dr reet tegen mijn Jurian te rijdenwetend dat ik nu geen tijd voor seks heb omdat de familie Zo voor de deur staat.
Ik heb gewoon niet geslapen. Ik kan nooit slapen, ik heb naast FOK! nog een leven.. En FOK! + leven + slapen gaat niet samen, dus ik skip het gewoon en doe dutjes in het OV.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:13 schreef Helpmefok het volgende:
Wat mankeert jullie. Zo vroeg wakker zijn
ooh okequote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah.
Né, ik was gewoon benieuwd omdat ik je nog niet eerder hier in VBL had gezien.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Zolang je maar van Voetbal en Tetten houdt, ben je altijd welkom
En dan feijenoorder zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:30 schreef Morgen- het volgende:
[..]![]()
Ik vind voetbal wel leuk maar weet er bijna niks overpas 2 jaar geleden ofzo echt wedstrijden kijken
O wacht, toen wonnen we de beker. Successupporter!![]()
![]()
daarintegen zijn tetten natuurlijk mijn specialiteit
zomaar mijn posts editen! Hoe durf jequote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:46 schreef Morgen- het volgende:
[..]
zomaar mijn posts editen! Hoe durf jeik was al fan van feyenoord sinds ik geboren ben! Alleen keek ik niet naar wedstrijden maar naar uitslagen
Overigens, die gozer (user guidetti) heeft sinds zondag niet gepostquote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]wilde je maar plagen hoor.
. Extra militairen zijn altijd goed. Het is wat Nas ooit rapte.
Hoodrats, don't abortion your womb, we need more warriors soon
Willen we de oorlog hier winnen van de neuzen is alles met een voorkeur voor FEIJENOORD welkom. Jep, zelfs totaalapen als Guidetti (User, niet speler).aanvalluhhh.
Hoewel... Ze rennen zelfs weg in hun eigen stad als wij met minder komen, aldus de "het zijn gewoon mietjes" negert
Je ging maar kwam weer terugquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ging nog het mooiste maarja geen waardering hier
Dit is een grap he?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar in de nacht is het meest actief.
[..]
Ik moet straks korfballen om 11:45 in Pijnacker godverdomme.
The fuck iddquote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal jou eens een veeg geven.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:54 schreef Happel het volgende:
Kan je niet gewoon je vriendin even een veeg geven. Wat een verhalen zo in de vroege ochtend.
watquote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar in de nacht is het meest actief.
[..]
Bazenmodsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
nou het heeft eventjes geduurd maar ik heb er weer eens een note bij
van wie heb ik hem dan en waaromquote:
Geen ideequote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van wie heb ik hem dan en waarom
Neequote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:27 schreef Muto het volgende:
Ik heb al heel veel maanden geen note gehad. Ik ben misschien wel het lievelingetje?
Ik maar 312quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |