quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:11 schreef Ajacied422 het volgende:
@Morgen-
Sinds 19 Januari in de nacht.
Maar in de nacht is het meest actief.quote:
Ik moet straks korfballen om 11:45 in Pijnacker godverdomme.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:13 schreef Helpmefok het volgende:
Wat mankeert jullie. Zo vroeg wakker zijn
Komende nacht beter.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:18 schreef Helpmefok het volgende:
Ik verbouwen vanaf 08:45. Kutwijf Vriendin ligt met dr reet tegen mijn Jurian te rijdenwetend dat ik nu geen tijd voor seks heb omdat de familie Zo voor de deur staat.
Ik heb gewoon niet geslapen. Ik kan nooit slapen, ik heb naast FOK! nog een leven.. En FOK! + leven + slapen gaat niet samen, dus ik skip het gewoon en doe dutjes in het OV.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:13 schreef Helpmefok het volgende:
Wat mankeert jullie. Zo vroeg wakker zijn
ooh okequote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah.
Né, ik was gewoon benieuwd omdat ik je nog niet eerder hier in VBL had gezien.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Zolang je maar van Voetbal en Tetten houdt, ben je altijd welkom
En dan feijenoorder zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:30 schreef Morgen- het volgende:
[..]![]()
Ik vind voetbal wel leuk maar weet er bijna niks overpas 2 jaar geleden ofzo echt wedstrijden kijken
O wacht, toen wonnen we de beker. Successupporter!![]()
![]()
daarintegen zijn tetten natuurlijk mijn specialiteit
zomaar mijn posts editen! Hoe durf jequote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:46 schreef Morgen- het volgende:
[..]
zomaar mijn posts editen! Hoe durf jeik was al fan van feyenoord sinds ik geboren ben! Alleen keek ik niet naar wedstrijden maar naar uitslagen
Overigens, die gozer (user guidetti) heeft sinds zondag niet gepostquote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]wilde je maar plagen hoor.
. Extra militairen zijn altijd goed. Het is wat Nas ooit rapte.
Hoodrats, don't abortion your womb, we need more warriors soon
Willen we de oorlog hier winnen van de neuzen is alles met een voorkeur voor FEIJENOORD welkom. Jep, zelfs totaalapen als Guidetti (User, niet speler).aanvalluhhh.
Hoewel... Ze rennen zelfs weg in hun eigen stad als wij met minder komen, aldus de "het zijn gewoon mietjes" negert
Je ging maar kwam weer terugquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ging nog het mooiste maarja geen waardering hier
Dit is een grap he?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar in de nacht is het meest actief.
[..]
Ik moet straks korfballen om 11:45 in Pijnacker godverdomme.
The fuck iddquote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal jou eens een veeg geven.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:54 schreef Happel het volgende:
Kan je niet gewoon je vriendin even een veeg geven. Wat een verhalen zo in de vroege ochtend.
watquote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar in de nacht is het meest actief.
[..]
Bazenmodsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
nou het heeft eventjes geduurd maar ik heb er weer eens een note bij
van wie heb ik hem dan en waaromquote:
Geen ideequote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van wie heb ik hem dan en waarom
Neequote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:27 schreef Muto het volgende:
Ik heb al heel veel maanden geen note gehad. Ik ben misschien wel het lievelingetje?
Ik maar 312quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |