Folk is echt geweldig vind ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Niks mis met folk muziek ook niet met metal invloeden Falkenbach of zo.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:27 schreef Stokstaart het volgende:
Lekker band op de A29, ben maar gaan lopen
We vroegen ons al af waar je bleef.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:27 schreef Stokstaart het volgende:
Lekker band op de A29, ben maar gaan lopen
Dr zijn ook mensen die een leven buiten FOK! hebben. Kan jij je waarschijnlijk niet voorstellen....quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We vroegen ons al af waar je bleef.
Je moeder.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:30 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand enig idee wat er aan de hand is als je pc bij donkere bewegende beelden van die lichtblauwe/groene hoekige lijntjes laat zien door de donkere gedeeltes van het beeld heen?
Videokaart naar de klote?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:30 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand enig idee wat er aan de hand is als je pc bij donkere bewegende beelden van die lichtblauwe/groene hoekige lijntjes laat zien door de donkere gedeeltes van het beeld heen?
Mwa Heidevolk denk ik dat ik gewoon niet kan wennen aan het Nederlands of zo. Voor mijn gevoel loopt de tekst en muziek niet helemaal samen of zoquote:
Het leven buiten Fok! is voor sommigen op dit moment gewoon te hard. Vraag maar aan Stevenmac. Die kan het bevestigen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dr zijn ook mensen die een leven buiten FOK! hebben. Kan jij je waarschijnlijk niet voorstellen....
Ik voel zijn pijn. Om als jood door het leven te gaan valt ook niet mee. Ook anno 2012 niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het leven buiten Fok! is voor sommigen op dit moment gewoon te hard. Vraag maar aan Stevenmac. Die kan het bevestigen.
Ik rijg je aan de spies flikker!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik voel zijn pijn. Om als jood door het leven te gaan valt ook niet mee. Ook anno 2012 niet.
Dat bedoelde ik niet, maar alsnog moet ik je complimenteren voor deze post.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik voel zijn pijn. Om als jood door het leven te gaan valt ook niet mee. Ook anno 2012 niet.
Hou je bek aap.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik rijg je aan de spies flikker!
Klooi anders ff aan met de kabel, of druk de videokaart nog eens aan, grote kans dat het dan voorbij is.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of bijna naar de klote. Kan zoiets gewoon stuk gaan dat je totaal niks meer kunt kijken?
Geen probleem. Kan allemaal geregeld worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of bijna naar de klote. Kan zoiets gewoon stuk gaan dat je totaal niks meer kunt kijken?
Mijn tv heeft dat en de monteur gaf deze daarom nog 2 maanden nu een jaar later heb ik nog steeds geen reden een nieuwe te kopenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:39 schreef Stokstaart het volgende:
@kapiteintje
Groene strepen op beeldscherm
Heb een laptop dus kan sowieso lastig bij de hardware. Daarbij heb ik er ook nog eens geen verstand van en de laptop is ondertussen al bijna 5 jaar oud met dagelijks intensief gebruik in die zin dat hij van 's ochtends tot 's avonds aanstaat. Ik vrees dus dat dit beestje onderhand misschien wel zijn beste tijd gehad gaat hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klooi anders ff aan met de kabel, of druk de videokaart nog eens aan, grote kans dat het dan voorbij is.
Of hij's echt aan het doodgaan en mag je binnenkort een nieuwe kopen
Ligt volgens mij aan je abonnement. Ik had onbeperkt en toen werd je internet alleen afgeknepen zodat je 't nauwelijks kon gebruiken. Maar er zullen uiteraard ook wel abo's zijn waarbij je eroverheen kan gaan, een melding krijgt, afgeknepen wordt en ook nog eens moet betalen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:35 schreef Stokstaart het volgende:
Ik snap niets van mobiel internet.
Ik heb 1GB en stel ik ga er overheen, moet je dan bijbetalen? Maat zegt dat je snelheid alleen naar beneden gaat en dat je minimaal moet bijbetalen..... Ik wil geen rekening van 800 euro of zo
Waarschijnlijk heb je het weer niet goed uitgelegd dan. Zelfs monteurs nemen je gezwets niet serieus.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn tv heeft dat en de monteur gaf deze daarom nog 2 maanden nu een jaar later heb ik nog steeds geen reden een nieuwe te kopen
Thanks Stokstaart! Zal idd wel hitte zijn. Hij is nu flink aan het blazen dus zal 'm morgen eens even proberen schoon te zuigen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:39 schreef Stokstaart het volgende:
@kapiteintje
Groene strepen op beeldscherm
Moet wel zeggen dat mijn spies > Joden opmerking weer niet overkwam. Ik ben blij dat je je zo om mij bekommerd ik ga er direct wat mee doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je het weer niet goed uitgelegd dan. Zelfs monteurs nemen je gezwets niet serieus.
Morgen maar eens in verdiepen dan. Je hebt ook verschillende snelheden zie ik nu. Maar dat hoeft qua prijs weer niets uit te maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ligt volgens mij aan je abonnement. Ik had onbeperkt en toen werd je internet alleen afgeknepen zodat je 't nauwelijks kon gebruiken. Maar er zullen uiteraard ook wel abo's zijn waarbij je eroverheen kan gaan, een melding krijgt, afgeknepen wordt en ook nog eens moet betalen.
ik ben de oudste...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Better één dee nöast oe geet, as twee dee achter oe an loopt. Gaat dus niet op voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |