Ik ben sowieso niet sportief of pnrealistischquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:24 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM ik ben:
spontaan, tolerant, rondreizend, open, onrealistisch, sportief, overdreven, idealistisch, extrovert, levenslustig, rusteloos, eigenwijs
Het klopt op zich wel allemaal, maar het zijn een beetje holle termen die op iedereen van toepassing zijn.
yoquote:
Parkzicht werd aanzienlijk meer drugs gebruikt. Soms had je dan Prodigy in het voorprogramma en Rob en Mc Joe als hoofdactquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:26 schreef Ties02 het volgende:
zo jammer dat ik die tijd niet (bewust) heb meegemaakt
Je bent dan ook geen boogschutter.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet sportief of pnrealistisch
Doe es van schorpuoen dan ouwe waarzegster.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent dan ook geen boogschutter.
Oei.. Afknapper. Mooie meisjes zeggen geen yo.quote:
Boogschuttersquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ben Boogschutter uiteraard.
ik ben ook niet mooiquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Oei.. Afknapper. Mooie meisjes zeggen geen yo.
Die foto die je stuurde viel anders niet tegen.quote:
say what?!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Die foto die je stuurde viel anders niet tegen.
24 maart Masters Of Hardcore in de Brabanthallen DBquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:28 schreef Ties02 het volgende:
Ghehe, ga je nu nog wel is naar feestjes Stokstaart?
intens, vastberaden, diepgravend, volhardend, beheerst, observerend, wraakzuchtig, hartstochtelijk, gesloten, fanatiek, jaloers, diepzinnigquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe es van schorpuoen dan ouwe waarzegster.
Vind die nieuwe platen die uitkomen maar niks, loopt daar wel een beetje normaal volk @ MOH?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
24 maart Masters Of Hardcore in de Brabanthallen DB![]()
Lekker tussen de 15-jaige ghb sletjes lopenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
in van die afgezaagde gabber pakkiesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker tussen de 15-jaige ghb sletjes lopen
Dan kun je op de heenweg een kleintje bij de Kapitein komen doen in Tilburg.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En kreeft?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
intens, vastberaden, diepgravend, volhardend, beheerst, observerend, wraakzuchtig, hartstochtelijk, gesloten, fanatiek, jaloers, diepzinnig
Kut. Op beheerst na klopt eigenlijk alls wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
intens, vastberaden, diepgravend, volhardend, beheerst, observerend, wraakzuchtig, hartstochtelijk, gesloten, fanatiek, jaloers, diepzinnig
Heeft idd meer weg van een toneelstukje dan van jezelf zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
in van die afgezaagde gabber pakkies
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Veel te veel jong grut helaas. En verder ga ik voor Stunned Guys, Neophyte, Terror Corps. Niet die nieuwe bullshit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vind die nieuwe platen die uitkomen maar niks, loopt daar wel een beetje normaal volk @ MOH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |