kloptquote:
Vind hem niet grappig man. Matige parodie.quote:
Misschien moet je madame Paon even een PM sturen. Ze zoekt naar lotgenoten.quote:
Waar vind je dat? Lijkt me ook handig om ff te weten wat mijn karakter-eigenschappen precies zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:17 schreef GGMM het volgende:
Ik ben: flexibel, intelligent, vrolijk, vlot, luchtig, oppervlakkig, contactgericht, aanpassend, objectief, nieuwsgierig, veranderlijk, dubbelzinnig
Ja en?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Caland en Stok jullie hebben net een heerlijke trol gemist
Een of ander Maroc kwam hier vertellen wat voor ons hallal en wat niet was heerlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:19 schreef Caland het volgende:
Danny Dyer de topboi. Broekpoepert.
Welke rel dan?
Hij zegt nergens dat hij topboi is. Alleen dat hij fan is van West Ham United. Hij schijt zeven kleuren stront bij die Polen. Geeft die ook gewoon toequote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:19 schreef Caland het volgende:
Danny Dyer de topboi. Broekpoepert.
Welke rel dan?
http://newage.rubriek.nl/spiritueel/tweelingen.phpquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar vind je dat? Lijkt me ook handig om ff te weten wat mijn karakter-eigenschappen precies zijn.
Dit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij zegt nergens dat hij topboi is. Alleen dat hij fan is van West Ham United. Hij schijt zeven kleuren stront bij die Polen. Geeft die ook gewoon toe
Iedereen had zijn eigen hoek, als je in een hoek stond van de Crooswijkers moest je oppleuren. Verder uiterst relaxte tijd daar met die sammiesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik kan waarderen aan feyenoorders
Ach kom op man. Die gozer is gewoon een hele slechte acteur.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij zegt nergens dat hij topboi is. Alleen dat hij fan is van West Ham United. Hij schijt zeven kleuren stront bij die Polen. Geeft die ook gewoon toe
God wat laat je me weer lachen.quote:
Ik ben sowieso niet sportief of pnrealistischquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:24 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM ik ben:
spontaan, tolerant, rondreizend, open, onrealistisch, sportief, overdreven, idealistisch, extrovert, levenslustig, rusteloos, eigenwijs
Het klopt op zich wel allemaal, maar het zijn een beetje holle termen die op iedereen van toepassing zijn.
yoquote:
Parkzicht werd aanzienlijk meer drugs gebruikt. Soms had je dan Prodigy in het voorprogramma en Rob en Mc Joe als hoofdactquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:26 schreef Ties02 het volgende:
zo jammer dat ik die tijd niet (bewust) heb meegemaakt
Je bent dan ook geen boogschutter.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet sportief of pnrealistisch
Doe es van schorpuoen dan ouwe waarzegster.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent dan ook geen boogschutter.
Oei.. Afknapper. Mooie meisjes zeggen geen yo.quote:
Boogschuttersquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ben Boogschutter uiteraard.
ik ben ook niet mooiquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Oei.. Afknapper. Mooie meisjes zeggen geen yo.
Die foto die je stuurde viel anders niet tegen.quote:
say what?!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Die foto die je stuurde viel anders niet tegen.
24 maart Masters Of Hardcore in de Brabanthallen DBquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:28 schreef Ties02 het volgende:
Ghehe, ga je nu nog wel is naar feestjes Stokstaart?
intens, vastberaden, diepgravend, volhardend, beheerst, observerend, wraakzuchtig, hartstochtelijk, gesloten, fanatiek, jaloers, diepzinnigquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe es van schorpuoen dan ouwe waarzegster.
Vind die nieuwe platen die uitkomen maar niks, loopt daar wel een beetje normaal volk @ MOH?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
24 maart Masters Of Hardcore in de Brabanthallen DB![]()
Lekker tussen de 15-jaige ghb sletjes lopenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
in van die afgezaagde gabber pakkiesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker tussen de 15-jaige ghb sletjes lopen
Dan kun je op de heenweg een kleintje bij de Kapitein komen doen in Tilburg.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En kreeft?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
intens, vastberaden, diepgravend, volhardend, beheerst, observerend, wraakzuchtig, hartstochtelijk, gesloten, fanatiek, jaloers, diepzinnig
Kut. Op beheerst na klopt eigenlijk alls wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
intens, vastberaden, diepgravend, volhardend, beheerst, observerend, wraakzuchtig, hartstochtelijk, gesloten, fanatiek, jaloers, diepzinnig
Heeft idd meer weg van een toneelstukje dan van jezelf zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
in van die afgezaagde gabber pakkies
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Veel te veel jong grut helaas. En verder ga ik voor Stunned Guys, Neophyte, Terror Corps. Niet die nieuwe bullshit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vind die nieuwe platen die uitkomen maar niks, loopt daar wel een beetje normaal volk @ MOH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |