Laat staan taferelen als iemand in z'n bek steken met een kapot glas.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:00 schreef Stokstaart het volgende:
Snap sowieso niet dat mensen ergens heengaan om te vechten maar ok
Hoe heette die tent in Tilburg waar je op zondagochtend altijd heen kon? Ook de meest bizarre dingen meegemaakt daarquote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Tilburg hebben we ook zo'n tent: Cul de Sac. M'n vaste stekje om uit te gaan eigenlijk. Heerlijk zo'n plek waar nooit maar dan ook nooit ruzie of vechtpartijen zijn, iedereen geaccepteerd wordt wat hij ook doet of hoe hij zich ook kleedt en geen top40 muziek.
netjes hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gevochten in m'n leven man en het is nou ook niet dat ik het bewust ontwijk ofzo. Ik kom nooit in die positie. Zal misschien ook wel een klein beetje iets met m'n fysiek te maken hebben, maar het is ook weer niet zo dat ik een extreme beer ben ofzo.
Zo hoort het ookquote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Tilburg hebben we ook zo'n tent: Cul de Sac. M'n vaste stekje om uit te gaan eigenlijk. Heerlijk zo'n plek waar nooit maar dan ook nooit ruzie of vechtpartijen zijn, iedereen geaccepteerd wordt wat hij ook doet of hoe hij zich ook kleedt en geen top40 muziek.
Ben al meer dan een jaar niet meer uit in Enske geweest, was meestal 3g wat nu Zozo is, en ook wel rev jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gast... die keren dat ik hier uit ben gegaan geen agressieve allochtoon gezien...
Waar ga jij heen Revelations ofzo? en zeg niet Lunatic want daar gebeurd geen flikker alleen maar 16 jarige pubertjes daar.
De Zino is dat idd. Alleen die is 1,5 jaar geleden ofzo eens afgefikt. Geloof dat ze die ondertussen wel weer hebben opgebouwd trouwens.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe heette die tent in Tilburg waar je op zondagochtend altijd heen kon? Ook de meest bizarre dingen meegemaakt daar
Zino was het volgens mij.
kinderdisco's in heel Enschede man en dan van die dronken boeren van boven de 40 er tussen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben al meer dan een jaar niet meer uit in Enske geweest, was meestal 3g wat nu Zozo is, en ook wel rev jaMaargoed het aanbod in de binnenstad is echt dramatisch
Ach ik ben 2 meter en ga niemand uit de weg. Sowieso zijn we altijd met een mannetje of 20 dus als er gezeik is kom maar op. Maar echt knokken komt zelden voor, wel 3 weken terug met hangende Marokkanen aan de Lijnbaan laatst echt geknokt omdat ze op een meisje spuugden van de vriendengroep. Smerige kankerapen zijn dat zegquote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gevochten in m'n leven man en het is nou ook niet dat ik het bewust ontwijk ofzo. Ik kom nooit in die positie. Zal misschien ook wel een klein beetje iets met m'n fysiek te maken hebben, maar het is ook weer niet zo dat ik een extreme beer ben ofzo.
Bestaat die tent in Hengelo nog? New York of zoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kinderdisco's in heel Enschede man en dan van die dronken boeren van boven de 40 er tussen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bestaat die tent in Hengelo nog? New York of zo
Echt?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]Daar schenken ze op bepaalde avonden alleen cola en redbull enz
Pff. Ben pas 23 maar dat was nog eens mooi.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Zino is dat idd. Alleen die is 1,5 jaar geleden ofzo eens afgefikt. Geloof dat ze die ondertussen wel weer hebben opgebouwd trouwens.
Ja je hebt daar wel verschillende zalen dacht ik, r&b, hardcore, hits enz maar bepaalde avonden is het letterlijk kinderdisco.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt?
Vroeger was het daar wel los altijd. Hardere stijlen alles
Ik heb daar nog een vrij kaartje voor liggen 3 jaar geleden was dat wel tof.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bestaat die tent in Hengelo nog? New York of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |