Als je het stadhuisplein links laat liggen kan je imo echt uitstekend stappen in Rotterdam. Maar ik ben sowieso meer van de kroegen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alleen in Hollywood![]()
Nee valt mee. Wel enorm veel ruzie altijd. Structureel grote gevechten zaterdag met name op en rond Stadhuisplein.
In die boerengehuchten word anders ook wat afgeknokt hoor in de weekenden. Alleen daar staan ze niet zo snel met een mes voor je maar krijg je hooguit een klap voor je bek.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo triest. En raar ook dat mensen in grote steden daar vaak meer behoefte aan lijken te hebben op een of andere manier. Valt me gewoon op.
Rond de Binnenweg is wel te doen ja. Tegenwoordig regelmatig naar Vibe toe. Daar is zelden ruzie. En dan heb je nog die tent waar vage rockbandjes optreden. Weet ff niet hoe het heet maar dat is ook wel gezellig.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je het stadhuisplein links laat liggen kan je imo echt uitstekend stappen in Rotterdam. Maar ik ben sowieso meer van de kroegen.
Voor mij is het of de kroeg of gewoon een gaaf feestje. Ik ben echt allergisch voor die pauper 3 gezusters achtige danscafe'squote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:53 schreef Ties02 het volgende:
Kroegen met wat maten is wel chill idd, die drukke tenten met de muziek op max waar je geen flikker verstaat, en na een keer iemand aanstoten meteen een groep achter je aan hebt.. hoeft van mij ook niet per sé
Heb je ook weer gelijk in ja. Al komt dat op mij altijd wat onschuldiger over op een of andere manier. Niet zo hard en agressief ondanks dat het vechten is. Meer een dronken bokswedstrijd dan pure agressiviteit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In die boerengehuchten word anders ook wat afgeknokt hoor in de weekenden. Alleen daar staan ze niet zo snel met een mes voor je maar krijg je hooguit een klap voor je bek.
Ergste zijn die wijven. 90% van de ruzies komen door/over/vanwege wijven die niet tegen drank kunnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:53 schreef Ties02 het volgende:
Kroegen met wat maten is wel chill idd, die drukke tenten met de muziek op max waar je geen flikker verstaat, en na een keer iemand aanstoten meteen een groep achter je aan hebt.. hoeft van mij ook niet per sé
Gebeurt dat dan vaak bij jou?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:53 schreef Ties02 het volgende:
Ik trek vaak (allochtone) groepjes aan ja, maar dat is vooral in m'n thuisplaats Enschede, maargoed daar heb je ook een paar paupertentenquote:
Rotown? Die kroeg die rechts ernaast zit is ook wel tof.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rond de Binnenweg is wel te doen ja. Tegenwoordig regelmatig naar Vibe toe. Daar is zelden ruzie. En dan heb je nog die tent waar vage rockbandjes optreden. Weet ff niet hoe het heet maar dat is ook wel gezellig.
Wat is dat gvd hier de 2e al vanavondquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik trek vaak (allochtone) groepjes aan ja, maar dat is vooral in m'n thuisplaats Enschede, maargoed daar heb je ook een paar paupertenten
Hoezo trek je groepjes aan dan? Heb je op je kop een bord met gratis bier voor mensen met meer dan vier?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik trek vaak (allochtone) groepjes aan ja, maar dat is vooral in m'n thuisplaats Enschede, maargoed daar heb je ook een paar paupertenten
Rotown jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Rotown? Die kroeg die rechts ernaast zit is ook wel tof.
Hahaha ja zoiets jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo trek je groepjes aan dan? Heb je op je kop een bord met gratis bier voor mensen met meer dan vier?
Welke allochtone ? verder heb je wel gelijk in Enschede heb je alleen maar kinder disco'squote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die moet je gewoon klappen man meteen. Of als je denkt dat je ze niet aankan ergens anders heengaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hahaha ja zoiets ja
Nee is gewoon toeval denk ik, zijn van die lui die dan de hele avond een beetje om zich heen aan het kijken of er iemand verkeerd kijktIk kom niet voor problemen alleen voor een gezellige avond
In Tilburg hebben we ook zo'n tent: Cul de Sac. M'n vaste stekje om uit te gaan eigenlijk. Heerlijk zo'n plek waar nooit maar dan ook nooit ruzie of vechtpartijen zijn, iedereen geaccepteerd wordt wat hij ook doet of hoe hij zich ook kleedt en geen top40 muziek.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rotown jaAl snap ik soms die muziek en die mensen niet.
Echt zo alternatief sfeertje hangt daar, maar wel zeer zeer ontspannen allemaal.
Gast... die keren dat ik hier uit ben gegaan geen agressieve allochtoon gezien...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hahaha ja zoiets ja
Nee is gewoon toeval denk ik, zijn van die lui die dan de hele avond een beetje om zich heen aan het kijken of er iemand verkeerd kijktIk kom niet voor problemen alleen voor een gezellige avond
Ik heb nog nooit gevochten in m'n leven man en het is nou ook niet dat ik het bewust ontwijk ofzo. Ik kom nooit in die positie. Zal misschien ook wel een klein beetje iets met m'n fysiek te maken hebben, maar het is ook weer niet zo dat ik een extreme beer ben ofzo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die moet je gewoon klappen man meteen. Of als je denkt dat je ze niet aankan ergens anders heengaan.
Je weet precies van te voren dat het verkeerd gaat. Vaak zie je het al aan die koppen.
Laat staan taferelen als iemand in z'n bek steken met een kapot glas.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:00 schreef Stokstaart het volgende:
Snap sowieso niet dat mensen ergens heengaan om te vechten maar ok
Hoe heette die tent in Tilburg waar je op zondagochtend altijd heen kon? Ook de meest bizarre dingen meegemaakt daarquote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Tilburg hebben we ook zo'n tent: Cul de Sac. M'n vaste stekje om uit te gaan eigenlijk. Heerlijk zo'n plek waar nooit maar dan ook nooit ruzie of vechtpartijen zijn, iedereen geaccepteerd wordt wat hij ook doet of hoe hij zich ook kleedt en geen top40 muziek.
netjes hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gevochten in m'n leven man en het is nou ook niet dat ik het bewust ontwijk ofzo. Ik kom nooit in die positie. Zal misschien ook wel een klein beetje iets met m'n fysiek te maken hebben, maar het is ook weer niet zo dat ik een extreme beer ben ofzo.
Zo hoort het ookquote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Tilburg hebben we ook zo'n tent: Cul de Sac. M'n vaste stekje om uit te gaan eigenlijk. Heerlijk zo'n plek waar nooit maar dan ook nooit ruzie of vechtpartijen zijn, iedereen geaccepteerd wordt wat hij ook doet of hoe hij zich ook kleedt en geen top40 muziek.
Ben al meer dan een jaar niet meer uit in Enske geweest, was meestal 3g wat nu Zozo is, en ook wel rev jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gast... die keren dat ik hier uit ben gegaan geen agressieve allochtoon gezien...
Waar ga jij heen Revelations ofzo? en zeg niet Lunatic want daar gebeurd geen flikker alleen maar 16 jarige pubertjes daar.
De Zino is dat idd. Alleen die is 1,5 jaar geleden ofzo eens afgefikt. Geloof dat ze die ondertussen wel weer hebben opgebouwd trouwens.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe heette die tent in Tilburg waar je op zondagochtend altijd heen kon? Ook de meest bizarre dingen meegemaakt daar
Zino was het volgens mij.
kinderdisco's in heel Enschede man en dan van die dronken boeren van boven de 40 er tussen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben al meer dan een jaar niet meer uit in Enske geweest, was meestal 3g wat nu Zozo is, en ook wel rev jaMaargoed het aanbod in de binnenstad is echt dramatisch
Ach ik ben 2 meter en ga niemand uit de weg. Sowieso zijn we altijd met een mannetje of 20 dus als er gezeik is kom maar op. Maar echt knokken komt zelden voor, wel 3 weken terug met hangende Marokkanen aan de Lijnbaan laatst echt geknokt omdat ze op een meisje spuugden van de vriendengroep. Smerige kankerapen zijn dat zegquote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gevochten in m'n leven man en het is nou ook niet dat ik het bewust ontwijk ofzo. Ik kom nooit in die positie. Zal misschien ook wel een klein beetje iets met m'n fysiek te maken hebben, maar het is ook weer niet zo dat ik een extreme beer ben ofzo.
Bestaat die tent in Hengelo nog? New York of zoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kinderdisco's in heel Enschede man en dan van die dronken boeren van boven de 40 er tussen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bestaat die tent in Hengelo nog? New York of zo
Echt?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]Daar schenken ze op bepaalde avonden alleen cola en redbull enz
Pff. Ben pas 23 maar dat was nog eens mooi.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Zino is dat idd. Alleen die is 1,5 jaar geleden ofzo eens afgefikt. Geloof dat ze die ondertussen wel weer hebben opgebouwd trouwens.
Ja je hebt daar wel verschillende zalen dacht ik, r&b, hardcore, hits enz maar bepaalde avonden is het letterlijk kinderdisco.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt?
Vroeger was het daar wel los altijd. Hardere stijlen alles
Ik heb daar nog een vrij kaartje voor liggen 3 jaar geleden was dat wel tof.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 04:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bestaat die tent in Hengelo nog? New York of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |