Kreeften zijn zo te zien redelijk emotionele jongens:quote:
damn ik ben een kreeftquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kreeften zijn zo te zien redelijk emotionele jongens:
gevoelig, verzorgend, wisselvallig, humeurig, gastvrij, huiselijk, sentimenteel, afhankelijk, schuchter, kwetsbaar, zelfmedelijdend, overgevoelig
lulquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kreeften zijn zo te zien redelijk emotionele jongens:
gevoelig, verzorgend, wisselvallig, humeurig, gastvrij, huiselijk, sentimenteel, afhankelijk, schuchter, kwetsbaar, zelfmedelijdend, overgevoelig
Klopt, daarom prefereer ik Nightmare, MultiGroove enzquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker tussen de 15-jaige ghb sletjes lopen
RTC?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Veel te veel jong grut helaas. En verder ga ik voor Stunned Guys, Neophyte, Terror Corps. Niet die nieuwe bullshit.
Sfeer is altijd beetje zoals dit:
Al waren de feestjes in Outland altijd wel baas. Dan kwamen er veel gekken op af. Helaas is Outland tegenwoordig een negertent
Ik kopieer gewoon wat op die site staat he.quote:
quote:De kreeft is een bijzonder emotioneel mens. Zijn/haar omgeving is gevuld met allerlei gevoelens die hij/zij over het algemeen vrij gemakkelijk in zich opneemt, vooral als die gevoelens sterk zijn. In een omgeving met tevreden en blije mensen is dat natuurlijk heel prettig, het beïnvloedt de gevoelens van de kreeft op een positieve manier. In een onplezierige omgeving is dat veel minder prettig, omdat ook die onprettige gevoelens gemakkelijk worden overgenomen.
Kreeften worden ook wel maan kinderen genoemd. Dat komt omdat de maan astrologisch gezien de heerser van het teken kreeft is. Zoals je waarschijnlijk wel weet, doet de maan er 30 dagen over om 1 keer om de aarde te draaien. Dat betekent dat de maan in verhouding met andere planeten bijzonder bewegelijk is. De emoties van de kreeft worden sterk beïnvloed door die bewegelijke maan. Het gevolg is dat zijn/haar emoties ook erg veranderlijk zijn. Dit is te vergelijken met eb en vloed, ook een gevolg van onze bewegelijke maan. De kreeft kan het ene moment heel open en vriendelijk zijn, terwijl hij/zij het volgende moment in zijn/haar schulp kruipt en onbereikbaar voor andere mensen wordt. Dat is niet altijd even gemakkelijk voor de mensen in zijn/haar omgeving!
De kreeft heeft de neiging zich nogal aan zaken te hechten. Andere mensen zouden de kreeft materialistisch kunnen noemen, maar in feite is de kreeft emotioneel aan zaken gehecht en gaat het hem/haar niet zo zeer om de waarde van iets, maar veel meer om de emotionele binding die hij/zij er mee heeft. Ook geld is heel belangrijk voor de kreeft. Niet zo zeer omdat hij/zij rijk wil zijn, maar omdat het een vorm van zekerheid biedt. Die zekerheid biedt een vorm van emotionele rust, iets dat erg belangrijk is voor een kreeft. Voor de kreeft geldt ook dat hij/zij de zekerheid wil dat de mensen om wie hij/zij geeft ook om hem/haar geven. Als de behoeften aan zekerheid zijn bevredigd, is de kreeft een bijzonder prettig mens in de omgang.
Wel eens naar Houseqlassics geweest? Of lopen daar te veel neuzen rondquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt, daarom prefereer ik Nightmare, MultiGroove enz
Defqon1 is al geen flikker meer aan, sowieso al die Qbase feestjes worden overspoeld door jong grut
Die ronde tent toch? Sowieso maar weinig toffe feestjes in Rotterdam. Veel house en techno zooi. Perron is nog wel te doen als je ovee het krakersvolk kijkt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Veel te veel jong grut helaas. En verder ga ik voor Stunned Guys, Neophyte, Terror Corps. Niet die nieuwe bullshit.
Sfeer is altijd beetje zoals dit:
Al waren de feestjes in Outland altijd wel baas. Dan kwamen er veel gekken op af. Helaas is Outland tegenwoordig een negertent
maak het dan nog een beetje mooier kijk hoe negatiefquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kopieer gewoon wat op die site staat he.
Heb je niet meegelezen dat ik Boogschutter ben?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
maak het dan nog een beetje mooier kijk hoe negatief
quote:De boogschutter is bijzonder eerlijk en direct in alles wat hij/zij doet en zegt. De waarheid is erg belangrijk voor de boogschutter.
Hemkade sowiesoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wel eens naar Houseqlassics geweest? Of lopen daar te veel neuzen rond![]()
quote:
haha hier moet ik zo stoned best om gnifflen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je niet meegelezen dat ik Boogschutter ben?
[..]
Zit aan de A20 ja, is op zich op loop afstand van mij, dus wel relaxt was dat. Maar is sinds La Xala, Tommorowland al 15x van eigenaar gewisseldquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Die ronde tent toch? Sowieso maar weinig toffe feestjes in Rotterdam. Veel house en techno zooi. Perron is nog wel te doen als je ovee het krakersvolk kijkt.
Geef mij dan Paon maar.quote:
Ja klopt, verreweg de gaafste locatie. Maar ook een keer in de paar maanden ofzoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zit aan de A20 ja, is op zich op loop afstand van mij, dus wel relaxt was dat. Maar is sinds La Xala, Tommorowland al 15x van eigenaar gewisseld![]()
maassilo heb je nog wel kekke feestjes.
Nee normaal niet maar kijk die kopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |