quote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Molly Malone's pub wordt het dan. Half 9/9u daar.
Omdat ik faalde.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja.
Waarom zijn hier 2 topics van.
De hele avond?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben er niet
Moest helaas oppassen die avond
tot de volgende dag zelfsquote:
quote:
Gaan we naar de mac en dan laat je ze daar achter in de ballenbakquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze zijn 6 en 3, denk niet echt dat mijn broer dat zou waarderen
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gaan we naar de mac en dan laat je ze daar achter in de prullenbak
Ik kijk wel even, misschien wil mijn moeder wel oppassenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gaan we naar de mac en dan laat je ze daar achter in de ballenbak
Lijkt me wel verstandiger.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kijk wel even, misschien wil mijn moeder wel oppassen
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gaan we naar de mac en dan laat je ze daar achter in de ballenbak
hoezo verstandiger danquote:
Ik heb vaker opgepast en dat ging ook goedquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat mama ervaring heeft met kinderen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:19 schreef Rezania het volgende:
Ik kan de 23ste niet, ik heb die avond al wat.
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo ik heb vandaag vrij gevraagd. Even afwachten
Je hebt patje nogquote:
Die is boos op mij.quote:
oh dan doe ik wel extra lief tegen jequote:
Fijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oh dan doe ik wel extra lief tegen je
Aangezien jij wel lief bent enzoquote:
P_z is er ook hoor ik net.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ben er misschien wel
heb een nieuwe baan waardoor ik waarschijnlijk niet kan oppassen omdat het tot 20uur werken is
Nah, ik ga een nachtje door en pak de eerste trein naar huis.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:47 schreef Smoofie het volgende:
Lekker hoor steven. Kan DV bij jou overnachten.
Nachtje door? Zo zo.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nah, ik ga een nachtje door en pak de eerste trein naar huis.
Gewoon eerst wat drinken in een kroeg en daarna de stad in gaan en zien waar we terecht komenquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat wil iedereen het liefst doen op de meet? Hele avond in een kroeg? hele avond discotheek? of een combo van beiden.
Ja maar, tietenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:03 schreef Smoofie het volgende:
DV, jij komt niet binnen in een club, je moet bijna overal je ID laten zien in adam.
Denken dat dat niet helptquote:
Bij de escape is het standaard controle op do en zat.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Denken dat dat niet helpt
Ik heb nog nooit ergens m'n ID hoeven laten zien (In Nederland, that is)
pics.quote:
Bij royalty (quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:03 schreef Smoofie het volgende:
DV, jij komt niet binnen in een club, je moet bijna overal je ID laten zien in adam.
Baasjequote:Op zondag 11 maart 2012 00:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo ik kom definitief op de meet. Werk heeft vrij gegeven
Pics.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik neem waarschijnlijk een 'chick' mee.
En toch staan die polls er nogquote:Op maandag 12 maart 2012 21:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Denk dat het nu wel tijd wordt om een tijd + exacte locatie af te spreken.
Dacht er vandaag nog aan.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Denk dat het nu wel tijd wordt om een tijd + exacte locatie af te spreken.
Is prima wat mij betreft.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dacht er vandaag nog aan.
Denk dat ergens op CS geschikt is als verzamelplaats, en laten we zeggen, half 9?
Volgens mij de Smullers, maar ik kom ook niet zo vaak op CSquote:Op maandag 12 maart 2012 21:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak in amsterdam, enig idee wat een beetje centraal is op het station?
De hoofdingang..quote:Op maandag 12 maart 2012 21:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak in amsterdam, enig idee wat een beetje centraal is op het station?
starbucksquote:Op maandag 12 maart 2012 21:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wel.quote:
Naar jong.quote:
Dat is waar. CS leek me handig omdat niet iedereen bekend in amsterdam is.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:19 schreef SiIk het volgende:
Slechte ervaringen met afspreken op het station.
Beter bekijken we even waar we daarna heen willen, en spreken we daar af. Dan is het ook niet zo erg als mensen onverwachts later komen enzo, en hoef je geen uur te wachten op het station.
ik al helemaaaaal nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat niet iedereen bekend in amsterdam is.
- Dromenvangertjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:13 schreef LompeHork het volgende:
Schrap mij, die datum komt niet goed uit voor mij.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:13 schreef LompeHork het volgende:
Schrap mij, die datum komt niet goed uit voor mij.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom staan ik en Smoofie er niet tussen?
Omdat jullie, naar mijn weten, je nooit hebben aangemeldquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom staan ik en Smoofie er niet tussen?
Ik hoef er niet op. Maar hierbij schrijf ik Smoofie in voor de meet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat jullie, naar mijn weten, je nooit hebben aangemeld
Maar jullie moeten er ook op dus?
En je weet zeker dat Smoofie kan/komt?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik hoef er niet op. Maar hierbij schrijf ik Smoofie in voor de meet.
Nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En je weet zeker dat Smoofie kan/komt?
Ik DM wel even dan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee.
Maar hij wil het erg graag, maar durft het niet.
Neeeequote:Op woensdag 14 maart 2012 02:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan van de lijst af. Heb een open avond waar ik bij moet zijn en de volgende dag moet ik er vroeg uit omdat mijn ouders om 06.00 voor de deur staan op de koffie omdat ik jarig ben
Hij komt als steven komt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer dat Smoofie niet aanwezig is. Achja, zijn keuze.
Ja maar weet het nog nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
steven, kon jij nou wel of niet komen? ik las iets met dat je nieuw werk hebt en dat je tot 20:00 moet werken en dus niet kon oppassen ofzo.
Wie wil nu nog stemmen op 16 maartquote:Op maandag 12 maart 2012 21:11 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
En toch staan die polls er nog
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:31 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Wie wil nu nog stemmen op 16 maart
Neequote:Op zondag 18 maart 2012 09:17 schreef Beach het volgende:
Gaat dit nog wel door nu het UDOWU topic dicht is?
Ik bedoelde dat dit topic niet dicht ging, niet zo aangebrand doenquote:Op zondag 18 maart 2012 12:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat nee?wie ben jij om dat te beslissen.
Tuurlijk gaat het door.
maakt niet uit toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:56 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik kom niet, moet werken en kan dan pas om 21:30 in Amsterdam zijn.
Dan begint het net lijkt me.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:56 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik kom niet, moet werken en kan dan pas om 21:30 in Amsterdam zijn.
quote:Op zondag 18 maart 2012 17:43 schreef Smoofie het volgende:
Waarom staan Ajacied4lf en ik niet op misschien![]()
. Wij zijn party crashers
.
Jij durft niet eens te komen.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:43 schreef Smoofie het volgende:
.
Als jij gaat, ga ik ook.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:43 schreef Smoofie het volgende:
.
Why so serious?quote:
Bang voor jouquote:Op zondag 18 maart 2012 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij durft niet eens te komen.
Same.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb eigenlijk geen reden om te komen. Ik ken niemand + heb nog nooit met iemand gesproken uit ONZ.
Nigga..quote:Op zondag 18 maart 2012 18:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Jij komt wel eens in ONZDus jij moet gewoon gaan en DV hosselen.
Dus als jullie beiden gaan..quote:Op zondag 18 maart 2012 17:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als jij gaat, ga ik ook.
En als ik ga, ga jij ook.
Dus...
Meng je dan bij de groep.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar dan zitten ik en Smoofie eenzaam
Wil ik niet. ONZ-mensen zijn eng.quote:
Mooi man, dan zien we je eindelijk terug in VBL SC.quote:
Ben ik ook eng?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wil ik niet. ONZ-mensen zijn eng.
[..]
Mooi man, dan zien we je eindelijk terug in VBL SC.![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee![]()
Zullen we een meet houden met z'n tweeen?
Stap voor stap he. Stap 1: ga naar de meet.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben in de leer bij hem, maar dat heeft hij mij nooit geleerd.
Goed begin.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stap voor stap he. Stap 1: ga naar de meet.
Nee. Ik ga ook niet beslissen want ik ben niet bekend in amsterdam.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja.
Al bekend waar jullie heengaan in Amsterdam?
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:25 schreef LompeHork het volgende:
Ho wacht, gooi mij even terug op de "misschien"-lijst, ik kan wellicht nog wat regelen zodat ik wel kan
Ik zie wel. De kans is groter dat ik een nacht ga doorhalen tot de eerste trein weer rijdtquote:Op zondag 18 maart 2012 19:31 schreef Smoofie het volgende:
DV, je kunt ook overnachten bij ajacied4lf, woont ook in Adam.
Works for me. Niet al te ver weg van CS, dan hoeft niemand de bus te nemen en verdwalen we nietquote:
Ik denk dat ze liever bij jou wilt. In je woonboot.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:31 schreef Smoofie het volgende:
DV, je kunt ook overnachten bij ajacied4lf, woont ook in Adam.
Miss wordt ze zeeziek.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk dat ze liever bij jou wilt. In je woonboot.
Ja is goed.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Works for me. Niet al te ver weg van CS, dan hoeft niemand de bus te nemen en verdwalen we niet
Jaquote:Op zondag 18 maart 2012 19:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar woon je serieus op een woonboot?
Ik ben 1m61 hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 19:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ga je opzoeken. Een gespierde dwerg op een woonboot, in A'dam noord.
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Weet er iemand hier een leuke kroeg?
Molly Malone's, leuke pub en op loopafstand van CSquote:Op zondag 18 maart 2012 19:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Works for me. Niet al te ver weg van CS, dan hoeft niemand de bus te nemen en verdwalen we niet
Je hoeft er toch niet perse op tijd te zijnquote:Op zondag 18 maart 2012 20:13 schreef Verbodsbord het volgende:
Hoelaat wordt er afgesproken dan? Als het toch pas later begint kom ik wel
Ja ik twijfel
Waar gaan we heen dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet perse op tijd te zijnom half 9 zou iedereen naar de pub kunnen komen, ik ben vanaf half 8 iig al in amsterdam samen met oceanvieuw en misschien snuf. Het zou niet erg zijn als je later komt.
Daar werd die ABO meet toch ook gehouden?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Molly Malone's, leuke pub en op loopafstand van CS
Om een suggestie te doen.
Sorryquote:Op zondag 18 maart 2012 20:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Lezen? Dat wordt nu besproken
Yep.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Daar werd die ABO meet toch ook gehouden?
Had toen op die site gekeken en het zag er goed uit
Ik vind het primaquote:Op zondag 18 maart 2012 20:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yep.
Ligt tegen de wallen aan, en is maar tien minuten (als het niet minder is) lopen vanaf CS
Daar ben je wel binnen 5 minuten, en het is idd een prima pub.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yep.
Ligt tegen de wallen aan, en is maar tien minuten (als het niet minder is) lopen vanaf CS
Deal.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef SuperwormJim het volgende:
UDOWU
Goddomme de grootste kneuzenkermis en de grootste faal van onz sinds het begin van FOK!.
VBLquote:Op zondag 18 maart 2012 20:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Veel plezier bij Molly MaloneZal wel een leuk en gezellig worden!
Wel weinig chicksquote:Op zondag 18 maart 2012 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eens.
VBL'ers gedragen zich altijd, en hebben nooit een ban
Is goed, we komen nooit meer terugquote:
http://www.mollyinamsterd(...)_Amsterdam/Home.htmlquote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ah kequote:
quote:
Oke.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:07 schreef LompeHork het volgende:
27, maar ik ben dan ook Ome Hork. Ik wens ook niet anders genoemd te worden bij de meet. Behalve door Patjen, maar die is raar.
Ik pak gewoon de eerste trein terugquote:Op maandag 19 maart 2012 22:18 schreef JohannesKozijn het volgende:
Voor degenen die met de trein gaan: waar te overnachten? Laat terug met de trein, of 's ochtends vroeg, of bij vrienden/familie slapen?
overnachtenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:18 schreef JohannesKozijn het volgende:
Voor degenen die met de trein gaan: waar te overnachten? Laat terug met de trein, of 's ochtends vroeg, of bij vrienden/familie slapen?
dan maar hope dat de groep niet midden in de nacht afscheid van elk ander gaat nemen.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
overnachten![]()
Gewoon doorgaan tot de treinen weer rijden.
Nee.quote:
Jammer manquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:14 schreef Spouwerranger het volgende:
Jongens, schrijf mij maar helemaal uit de lijst. Weer problemen met mijn minor en het inschrijven van labdagdelen.
Volgens mij klopt het wel, maar ik weet niet of anderen daar mee eens zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:15 schreef Patje1987 het volgende:
Ok ik heb de OP aangepast, help even mee of het zo klopt ja of nee
Vrijdag stonden we van 08:45 half 16:30 op het lab, maar een of andere flapdrol heeft de tijden niet goed overgenomen, want in de ochtend was er al een propedeuse-training gepland, dus hebben ze alles 4 uur opgeschoven, dus van 12:15 tot 22:00.quote:
Slordig van diegenequote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Vrijdag stonden we van 08:45 half 16:30 op het lab, maar een of andere flapdrol heeft de tijden niet goed overgenomen, want in de ochtend was er al een propedeuse-training gepland, dus hebben ze alles 4 uur opgeschoven, dus van 12:15 tot 22:00..
Nogal, maar hij heeft z'n portie al gehad op school van iedereen die ook die dagdelen had. Voornamelijk meteen heel je vrijdagavond verneukt.quote:
Ja iddquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nogal, maar hij heeft z'n portie al gehad op school van iedereen die ook die dagdelen had. Voornamelijk meteen heel je vrijdagavond verneukt.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:58 schreef LompeHork het volgende:
Gaat niet door van mijn kant, verjaardag van een maat.
Kom wel misschien als ik met jou mee kan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:15 schreef Patje1987 het volgende:
Ok ik heb de OP aangepast, help even mee of het zo klopt ja of nee
Past niet, sorry.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:15 schreef Intronic het volgende:
[..]
Kom wel misschien als ik met jou mee kan.
Misschien kan je met Patje mee op de heenweg. Maar daarna neem ik em mee hierheenquote:
Ja dacht ik alquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Misschien kan je met Patje mee op de heenweg. Maar daarna neem ik em mee hierheen
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:51 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Echt wel. Was veel leuker geweest als spouwer en Pim er ook waren.
Haha schattig. Ik verwacht hier niet veel van eerlijk gezegdquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik vind het wel een beetje spannend
Als het maar beter wordt dan Utrechtquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha schattig. Ik verwacht hier niet veel van eerlijk gezegd
Hahahaquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als het maar beter wordt dan Utrecht[ afbeelding ]
Als jij er binnen komt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HahahaWe gaan gewoon tegen 11u een club in, dat is altijd wel goed.
Ik ook niet, er komt niemandquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha schattig. Ik verwacht hier niet veel van eerlijk gezegd
Nee, sorry. Om 10 's avonds na een lange dag heb ik echt geen zin meer om 3 uur heen en terug te reizen voor één uurtje.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Klein groepje![]()
en spouweris er echt geen mogelijkheid dat je daarna nog kan komen?
Geen idee, denk niet dat er veel mensen zullen zijn.quote:
quote:
Als jullie beide komen zijn we dus zeker weten met zn vijfenquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Is het slim om dit nog door te laten gaan?ik moet namelijk ook geld lenen om naar amsterdam te kunnen dus ik zit ook krap..
Snuf. komt waarschijnlijk ook niet meer en hij stelde voor dit gewoon te verplaatsen.
We vinden het alleen wel sneu voor SV, want hij heeft speciaal vrij gevraagd..
Om eerlijk te zijn vind ik dat de 40 euro niet waard. Ik geef volgende week ook een verjaardag feest en dat is ook al best prijzig.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:35 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
[..]
Als jullie beide komen zijn we dus zeker weten met zn vijfen
ik zou het niet doenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:09 schreef SiIk het volgende:
SV komt maar naar Haarlem dan om een biertje te doen met Patje en mij.
Het Elfde Gebod is ook een leuke tent trouwens, veel interessante bieren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
wat willen jullie gaan doen dan?
Ik lees verhalen over een club maar daar komt dv never nooit in omdat ze te jong is
Ga gewoon naar de wallen en naar Old Town of Old Sailors en je daar bezatten
Er gaat toch niemandquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
wat willen jullie gaan doen dan?
Ik lees verhalen over een club maar daar komt dv never nooit in omdat ze te jong is
Ga gewoon naar de wallen en naar Old Town of Old Sailors en je daar bezatten
Morgenavond?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:09 schreef SiIk het volgende:
SV komt maar naar Haarlem dan om een biertje te doen met Patje en mij.
Nah, ligt eerder aan de mensen die roepen "ja ik kom zeker!" en dan niet komenquote:
Van mij part ben je welkomquote:
Harige Dwerg v.s. Kale Baas, ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:18 schreef Intronic het volgende:
Ik meet Steven wel zodat ik hem in elkaar kan rossen
Dat is wel zo jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, ligt eerder aan de mensen die roepen "ja ik kom zeker!" en dan niet komen
Ergens jammer, maar ergens ook niet omdat ik iedereen ook wil meeten maar niet kan
Je mag wel meedoen je past er goed tussen smeerpijpquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Harige Dwerg v.s. Kale Baas, ik kan niet wachten
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:18 schreef Intronic het volgende:
Ik meet Steven wel zodat ik hem in elkaar kan rossen
Niet schelden lelijkerdquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met mijn ogen dicht sla ik je nog de kanker in man
Roep dan wat anders IMHO.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja
Kan je ook niks aan doen
Ik doe wel mee hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:20 schreef Intronic het volgende:
[..]
Je mag wel meedoen je past er goed tussen smeerpijp
Chillen in het vondelparkquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Roep dan wat anders IMHO.
Neuh, je weet ook dat ik gewoon kom als ik kan.gewoon even verplaatsen die handel, misschien ook leuk om in de zomer te doen, kunnen we terrasjes hoppen.
[..]
Ik doe wel mee hoor
kom vegte dan, patje voelde het ook toen ik hem onverwachts een prik in zijn oog gafquote:
Idd, zet jezelf dan op de misschien lijst.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Roep dan wat anders IMHO.
Neuh, je weet ook dat ik gewoon kom als ik kan.gewoon even verplaatsen die handel, misschien ook leuk om in de zomer te doen, kunnen we terrasjes hoppen.
Hahah Patje is hommoquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Chillen in het vondelpark
[..]
kom vegte dan, patje voelde het ook toen ik hem onverwachts een prik in zijn oog gaf
ehh mensen die werken hebben geen mei vakantie hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Idd, zet jezelf dan op de misschien lijst.
Weet ikJa inderdaad, kunnen we ook doen
desnoods meivakantie ofzo.
Dit dusquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen slecht idee! Paar kratjes mee en gaanlekker goedkoop ook!
Hé, je had beloofd dat je geheim zou houden dat ik stiekem een man benquote:
Watquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ehh mensen die werken hebben geen mei vakantie hoor
Precies! Het is nog centraal ook! Deze baas weetquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
Gewoon naar die ah bij museumplein gaan en gaan
Heb je nou werk als vertegenwoordiger ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ehh mensen die werken hebben geen mei vakantie hoor
[..]
Dit dus
Gewoon naar die ah bij museumplein gaan en gaan
Ehh niet alleen dat, ben zelfs meer in dat bedrijfquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:25 schreef Intronic het volgende:
[..]
Heb je nou werk als vertegenwoordiger ?
Was het maar waar dat ik alle school vakanties hadquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Watecht niet?
Zomer duurt nog zo lang.
5euro voor zo'n dingquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies! Het is nog centraal ook! Deze baas weetook wat wegwerp bbq's scoren trouwens!
Goed begin toch, hoef je geen coke meer te dealen in ieder gevalquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh niet alleen dat, ben zelfs meer in dat bedrijf
HEt valt nog vies tegen met wat ik allemaal moet doen
Nu alleen nog maar snuiven iddquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:27 schreef Intronic het volgende:
[..]
Goed begin toch, hoef je geen coke meer te dealen in ieder geval
Inderdaadquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
5euro voor zo'n ding
Ik doe dit elke zomer een keer of 5 a 6 in het vondelpark
Maar je mag er niet meer overal bbq'en
Boehoe, arme jijquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was het maar waar dat ik alle school vakanties had
Bepaalde plekken ja, maar dan moeten we niet op zondag gaan want dan stikt het van de afrikanenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaad
Mag dat niet meer? Dat is wel debiel imho, ze hebben wel aangewezen plekken waar het wel mag? Gaan we daar gewoon heen, opgelost.
Hoef tenminste geen geld te lenen om in Amsterdam te komenquote:
Zou wat zijn, aangezien je er zelf woont.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoef tenminste geen geld te lenen om in Amsterdam te komen
Sowieso gewoon vrijdag of zaterdag. Zondag in het parkquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bepaalde plekken ja, maar dan moeten we niet op zondag gaan want dan stikt het van de afrikanen
\Ik heb het 1x gedaan, ging ff pissen en vrienden gingen wat drank scoren en ik kwam terug en al het kip was wegquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso gewoon vrijdag of zaterdag. Zondag in het parkik wil daar dan niet eens heen!
Nouja hoef ook geen geld te lenen om in Groningen te komenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zou wat zijn, aangezien je er zelf woont.
Mja, jij werkt dan ook gewoon. Ik heb alleen zakgeldquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja hoef ook geen geld te lenen om in Groningen te komen
Sowieso zwart rijden ftw
Ik deed het gisteren, conducteur kwam, ik kwam met een lulverhaal en ze vond mij lief lachen en ik mocht 1e klas zitten zelfsquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mja, jij werkt dan ook gewoon. Ik heb alleen zakgeld
Deed ik ook altijd, 2 week terug kreeg ik een boeteDurf het nu niet meer.
Ze geloofden niet dat je vader alweer in het ziekenhuis lag?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mja, jij werkt dan ook gewoon. Ik heb alleen zakgeld
Deed ik ook altijd, 2 week terug kreeg ik een boeteDurf het nu niet meer.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
\Ik heb het 1x gedaan, ging ff pissen en vrienden gingen wat drank scoren en ik kwam terug en al het kip was weg
En het is nog waar gebeurd ookquote:
Die werk niet meerquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ze geloofden niet dat je vader alweer in het ziekenhuis lag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |