Nee.quote:
Jammer manquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:14 schreef Spouwerranger het volgende:
Jongens, schrijf mij maar helemaal uit de lijst. Weer problemen met mijn minor en het inschrijven van labdagdelen.
Volgens mij klopt het wel, maar ik weet niet of anderen daar mee eens zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:15 schreef Patje1987 het volgende:
Ok ik heb de OP aangepast, help even mee of het zo klopt ja of nee
Vrijdag stonden we van 08:45 half 16:30 op het lab, maar een of andere flapdrol heeft de tijden niet goed overgenomen, want in de ochtend was er al een propedeuse-training gepland, dus hebben ze alles 4 uur opgeschoven, dus van 12:15 tot 22:00.quote:
Slordig van diegenequote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Vrijdag stonden we van 08:45 half 16:30 op het lab, maar een of andere flapdrol heeft de tijden niet goed overgenomen, want in de ochtend was er al een propedeuse-training gepland, dus hebben ze alles 4 uur opgeschoven, dus van 12:15 tot 22:00..
Nogal, maar hij heeft z'n portie al gehad op school van iedereen die ook die dagdelen had. Voornamelijk meteen heel je vrijdagavond verneukt.quote:
Ja iddquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nogal, maar hij heeft z'n portie al gehad op school van iedereen die ook die dagdelen had. Voornamelijk meteen heel je vrijdagavond verneukt.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:58 schreef LompeHork het volgende:
Gaat niet door van mijn kant, verjaardag van een maat.
Kom wel misschien als ik met jou mee kan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:15 schreef Patje1987 het volgende:
Ok ik heb de OP aangepast, help even mee of het zo klopt ja of nee
Past niet, sorry.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:15 schreef Intronic het volgende:
[..]
Kom wel misschien als ik met jou mee kan.
Misschien kan je met Patje mee op de heenweg. Maar daarna neem ik em mee hierheenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |