Ah kequote:
quote:
Oke.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:07 schreef LompeHork het volgende:
27, maar ik ben dan ook Ome Hork. Ik wens ook niet anders genoemd te worden bij de meet. Behalve door Patjen, maar die is raar.
Ik pak gewoon de eerste trein terugquote:Op maandag 19 maart 2012 22:18 schreef JohannesKozijn het volgende:
Voor degenen die met de trein gaan: waar te overnachten? Laat terug met de trein, of 's ochtends vroeg, of bij vrienden/familie slapen?
overnachtenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:18 schreef JohannesKozijn het volgende:
Voor degenen die met de trein gaan: waar te overnachten? Laat terug met de trein, of 's ochtends vroeg, of bij vrienden/familie slapen?
dan maar hope dat de groep niet midden in de nacht afscheid van elk ander gaat nemen.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
overnachten![]()
Gewoon doorgaan tot de treinen weer rijden.
Nee.quote:
Jammer manquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:14 schreef Spouwerranger het volgende:
Jongens, schrijf mij maar helemaal uit de lijst. Weer problemen met mijn minor en het inschrijven van labdagdelen.
Volgens mij klopt het wel, maar ik weet niet of anderen daar mee eens zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:15 schreef Patje1987 het volgende:
Ok ik heb de OP aangepast, help even mee of het zo klopt ja of nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |