quote:Op zondag 18 maart 2012 19:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Weet er iemand hier een leuke kroeg?
Molly Malone's, leuke pub en op loopafstand van CSquote:Op zondag 18 maart 2012 19:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Works for me. Niet al te ver weg van CS, dan hoeft niemand de bus te nemen en verdwalen we niet
Je hoeft er toch niet perse op tijd te zijnquote:Op zondag 18 maart 2012 20:13 schreef Verbodsbord het volgende:
Hoelaat wordt er afgesproken dan? Als het toch pas later begint kom ik wel
Ja ik twijfel
Waar gaan we heen dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet perse op tijd te zijnom half 9 zou iedereen naar de pub kunnen komen, ik ben vanaf half 8 iig al in amsterdam samen met oceanvieuw en misschien snuf. Het zou niet erg zijn als je later komt.
Daar werd die ABO meet toch ook gehouden?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Molly Malone's, leuke pub en op loopafstand van CS
Om een suggestie te doen.
Sorryquote:Op zondag 18 maart 2012 20:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Lezen? Dat wordt nu besproken
Yep.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Daar werd die ABO meet toch ook gehouden?
Had toen op die site gekeken en het zag er goed uit
Ik vind het primaquote:Op zondag 18 maart 2012 20:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yep.
Ligt tegen de wallen aan, en is maar tien minuten (als het niet minder is) lopen vanaf CS
Daar ben je wel binnen 5 minuten, en het is idd een prima pub.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yep.
Ligt tegen de wallen aan, en is maar tien minuten (als het niet minder is) lopen vanaf CS
Deal.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Molly Malone's pub wordt het dan. Half 9/9u daar.
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef SuperwormJim het volgende:
UDOWU
Goddomme de grootste kneuzenkermis en de grootste faal van onz sinds het begin van FOK!.
VBLquote:Op zondag 18 maart 2012 20:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Veel plezier bij Molly MaloneZal wel een leuk en gezellig worden!
Wel weinig chicksquote:Op zondag 18 maart 2012 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eens.
VBL'ers gedragen zich altijd, en hebben nooit een ban
Is goed, we komen nooit meer terugquote:
http://www.mollyinamsterd(...)_Amsterdam/Home.htmlquote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Molly Malone's pub wordt het dan. Half 9/9u daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |