quote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Molly Malone's pub wordt het dan. Half 9/9u daar.
Omdat ik faalde.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja.
Waarom zijn hier 2 topics van.
De hele avond?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben er niet
Moest helaas oppassen die avond
tot de volgende dag zelfsquote:
quote:
Gaan we naar de mac en dan laat je ze daar achter in de ballenbakquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze zijn 6 en 3, denk niet echt dat mijn broer dat zou waarderen
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gaan we naar de mac en dan laat je ze daar achter in de prullenbak
Ik kijk wel even, misschien wil mijn moeder wel oppassenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gaan we naar de mac en dan laat je ze daar achter in de ballenbak
Lijkt me wel verstandiger.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kijk wel even, misschien wil mijn moeder wel oppassen
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gaan we naar de mac en dan laat je ze daar achter in de ballenbak
hoezo verstandiger danquote:
Ik heb vaker opgepast en dat ging ook goedquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat mama ervaring heeft met kinderen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:19 schreef Rezania het volgende:
Ik kan de 23ste niet, ik heb die avond al wat.
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo ik heb vandaag vrij gevraagd. Even afwachten
Je hebt patje nogquote:
Die is boos op mij.quote:
oh dan doe ik wel extra lief tegen jequote:
Fijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oh dan doe ik wel extra lief tegen je
Aangezien jij wel lief bent enzoquote:
P_z is er ook hoor ik net.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ben er misschien wel
heb een nieuwe baan waardoor ik waarschijnlijk niet kan oppassen omdat het tot 20uur werken is
Nah, ik ga een nachtje door en pak de eerste trein naar huis.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:47 schreef Smoofie het volgende:
Lekker hoor steven. Kan DV bij jou overnachten.
Nachtje door? Zo zo.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nah, ik ga een nachtje door en pak de eerste trein naar huis.
Gewoon eerst wat drinken in een kroeg en daarna de stad in gaan en zien waar we terecht komenquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat wil iedereen het liefst doen op de meet? Hele avond in een kroeg? hele avond discotheek? of een combo van beiden.
Ja maar, tietenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:03 schreef Smoofie het volgende:
DV, jij komt niet binnen in een club, je moet bijna overal je ID laten zien in adam.
Denken dat dat niet helptquote:
Bij de escape is het standaard controle op do en zat.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
Denken dat dat niet helpt
Ik heb nog nooit ergens m'n ID hoeven laten zien (In Nederland, that is)
pics.quote:
Bij royalty (quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:03 schreef Smoofie het volgende:
DV, jij komt niet binnen in een club, je moet bijna overal je ID laten zien in adam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |