Vrijdag stonden we van 08:45 half 16:30 op het lab, maar een of andere flapdrol heeft de tijden niet goed overgenomen, want in de ochtend was er al een propedeuse-training gepland, dus hebben ze alles 4 uur opgeschoven, dus van 12:15 tot 22:00.quote:
Slordig van diegenequote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Vrijdag stonden we van 08:45 half 16:30 op het lab, maar een of andere flapdrol heeft de tijden niet goed overgenomen, want in de ochtend was er al een propedeuse-training gepland, dus hebben ze alles 4 uur opgeschoven, dus van 12:15 tot 22:00..
Nogal, maar hij heeft z'n portie al gehad op school van iedereen die ook die dagdelen had. Voornamelijk meteen heel je vrijdagavond verneukt.quote:
Ja iddquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nogal, maar hij heeft z'n portie al gehad op school van iedereen die ook die dagdelen had. Voornamelijk meteen heel je vrijdagavond verneukt.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:58 schreef LompeHork het volgende:
Gaat niet door van mijn kant, verjaardag van een maat.
Kom wel misschien als ik met jou mee kan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:15 schreef Patje1987 het volgende:
Ok ik heb de OP aangepast, help even mee of het zo klopt ja of nee
Past niet, sorry.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:15 schreef Intronic het volgende:
[..]
Kom wel misschien als ik met jou mee kan.
Misschien kan je met Patje mee op de heenweg. Maar daarna neem ik em mee hierheenquote:
Ja dacht ik alquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Misschien kan je met Patje mee op de heenweg. Maar daarna neem ik em mee hierheen
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:51 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Echt wel. Was veel leuker geweest als spouwer en Pim er ook waren.
Haha schattig. Ik verwacht hier niet veel van eerlijk gezegdquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik vind het wel een beetje spannend
Als het maar beter wordt dan Utrechtquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha schattig. Ik verwacht hier niet veel van eerlijk gezegd
Hahahaquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als het maar beter wordt dan Utrecht[ afbeelding ]
Als jij er binnen komt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HahahaWe gaan gewoon tegen 11u een club in, dat is altijd wel goed.
Ik ook niet, er komt niemandquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha schattig. Ik verwacht hier niet veel van eerlijk gezegd
Nee, sorry. Om 10 's avonds na een lange dag heb ik echt geen zin meer om 3 uur heen en terug te reizen voor één uurtje.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Klein groepje![]()
en spouweris er echt geen mogelijkheid dat je daarna nog kan komen?
Geen idee, denk niet dat er veel mensen zullen zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |