Hahah Patje is hommoquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Chillen in het vondelpark
[..]
kom vegte dan, patje voelde het ook toen ik hem onverwachts een prik in zijn oog gaf
ehh mensen die werken hebben geen mei vakantie hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Idd, zet jezelf dan op de misschien lijst.
Weet ikJa inderdaad, kunnen we ook doen
desnoods meivakantie ofzo.
Dit dusquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen slecht idee! Paar kratjes mee en gaanlekker goedkoop ook!
Hé, je had beloofd dat je geheim zou houden dat ik stiekem een man benquote:
Watquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ehh mensen die werken hebben geen mei vakantie hoor
Precies! Het is nog centraal ook! Deze baas weetquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
Gewoon naar die ah bij museumplein gaan en gaan
Heb je nou werk als vertegenwoordiger ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ehh mensen die werken hebben geen mei vakantie hoor
[..]
Dit dus
Gewoon naar die ah bij museumplein gaan en gaan
Ehh niet alleen dat, ben zelfs meer in dat bedrijfquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:25 schreef Intronic het volgende:
[..]
Heb je nou werk als vertegenwoordiger ?
Was het maar waar dat ik alle school vakanties hadquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Watecht niet?
Zomer duurt nog zo lang.
5euro voor zo'n dingquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies! Het is nog centraal ook! Deze baas weetook wat wegwerp bbq's scoren trouwens!
Goed begin toch, hoef je geen coke meer te dealen in ieder gevalquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh niet alleen dat, ben zelfs meer in dat bedrijf
HEt valt nog vies tegen met wat ik allemaal moet doen
Nu alleen nog maar snuiven iddquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:27 schreef Intronic het volgende:
[..]
Goed begin toch, hoef je geen coke meer te dealen in ieder geval
Inderdaadquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
5euro voor zo'n ding
Ik doe dit elke zomer een keer of 5 a 6 in het vondelpark
Maar je mag er niet meer overal bbq'en
Boehoe, arme jijquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was het maar waar dat ik alle school vakanties had
Bepaalde plekken ja, maar dan moeten we niet op zondag gaan want dan stikt het van de afrikanenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaad
Mag dat niet meer? Dat is wel debiel imho, ze hebben wel aangewezen plekken waar het wel mag? Gaan we daar gewoon heen, opgelost.
Hoef tenminste geen geld te lenen om in Amsterdam te komenquote:
Zou wat zijn, aangezien je er zelf woont.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoef tenminste geen geld te lenen om in Amsterdam te komen
Sowieso gewoon vrijdag of zaterdag. Zondag in het parkquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bepaalde plekken ja, maar dan moeten we niet op zondag gaan want dan stikt het van de afrikanen
\Ik heb het 1x gedaan, ging ff pissen en vrienden gingen wat drank scoren en ik kwam terug en al het kip was wegquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso gewoon vrijdag of zaterdag. Zondag in het parkik wil daar dan niet eens heen!
Nouja hoef ook geen geld te lenen om in Groningen te komenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zou wat zijn, aangezien je er zelf woont.
Mja, jij werkt dan ook gewoon. Ik heb alleen zakgeldquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja hoef ook geen geld te lenen om in Groningen te komen
Sowieso zwart rijden ftw
Ik deed het gisteren, conducteur kwam, ik kwam met een lulverhaal en ze vond mij lief lachen en ik mocht 1e klas zitten zelfsquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mja, jij werkt dan ook gewoon. Ik heb alleen zakgeld
Deed ik ook altijd, 2 week terug kreeg ik een boeteDurf het nu niet meer.
Ze geloofden niet dat je vader alweer in het ziekenhuis lag?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mja, jij werkt dan ook gewoon. Ik heb alleen zakgeld
Deed ik ook altijd, 2 week terug kreeg ik een boeteDurf het nu niet meer.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
\Ik heb het 1x gedaan, ging ff pissen en vrienden gingen wat drank scoren en ik kwam terug en al het kip was weg
En het is nog waar gebeurd ookquote:
Die werk niet meerquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ze geloofden niet dat je vader alweer in het ziekenhuis lag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |