ik zou het niet doenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:09 schreef SiIk het volgende:
SV komt maar naar Haarlem dan om een biertje te doen met Patje en mij.
Het Elfde Gebod is ook een leuke tent trouwens, veel interessante bieren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
wat willen jullie gaan doen dan?
Ik lees verhalen over een club maar daar komt dv never nooit in omdat ze te jong is
Ga gewoon naar de wallen en naar Old Town of Old Sailors en je daar bezatten
Er gaat toch niemandquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
wat willen jullie gaan doen dan?
Ik lees verhalen over een club maar daar komt dv never nooit in omdat ze te jong is
Ga gewoon naar de wallen en naar Old Town of Old Sailors en je daar bezatten
Morgenavond?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:09 schreef SiIk het volgende:
SV komt maar naar Haarlem dan om een biertje te doen met Patje en mij.
Nah, ligt eerder aan de mensen die roepen "ja ik kom zeker!" en dan niet komenquote:
Van mij part ben je welkomquote:
Harige Dwerg v.s. Kale Baas, ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:18 schreef Intronic het volgende:
Ik meet Steven wel zodat ik hem in elkaar kan rossen
Dat is wel zo jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, ligt eerder aan de mensen die roepen "ja ik kom zeker!" en dan niet komen
Ergens jammer, maar ergens ook niet omdat ik iedereen ook wil meeten maar niet kan
Je mag wel meedoen je past er goed tussen smeerpijpquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Harige Dwerg v.s. Kale Baas, ik kan niet wachten
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:18 schreef Intronic het volgende:
Ik meet Steven wel zodat ik hem in elkaar kan rossen
Niet schelden lelijkerdquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met mijn ogen dicht sla ik je nog de kanker in man
Roep dan wat anders IMHO.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja
Kan je ook niks aan doen
Ik doe wel mee hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:20 schreef Intronic het volgende:
[..]
Je mag wel meedoen je past er goed tussen smeerpijp
Chillen in het vondelparkquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Roep dan wat anders IMHO.
Neuh, je weet ook dat ik gewoon kom als ik kan.gewoon even verplaatsen die handel, misschien ook leuk om in de zomer te doen, kunnen we terrasjes hoppen.
[..]
Ik doe wel mee hoor
kom vegte dan, patje voelde het ook toen ik hem onverwachts een prik in zijn oog gafquote:
Idd, zet jezelf dan op de misschien lijst.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Roep dan wat anders IMHO.
Neuh, je weet ook dat ik gewoon kom als ik kan.gewoon even verplaatsen die handel, misschien ook leuk om in de zomer te doen, kunnen we terrasjes hoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |