Baasjequote:Op zondag 11 maart 2012 00:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo ik kom definitief op de meet. Werk heeft vrij gegeven
Pics.quote:Op maandag 12 maart 2012 16:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik neem waarschijnlijk een 'chick' mee.
En toch staan die polls er nogquote:Op maandag 12 maart 2012 21:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Denk dat het nu wel tijd wordt om een tijd + exacte locatie af te spreken.
Dacht er vandaag nog aan.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Denk dat het nu wel tijd wordt om een tijd + exacte locatie af te spreken.
Is prima wat mij betreft.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dacht er vandaag nog aan.
Denk dat ergens op CS geschikt is als verzamelplaats, en laten we zeggen, half 9?
Volgens mij de Smullers, maar ik kom ook niet zo vaak op CSquote:Op maandag 12 maart 2012 21:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak in amsterdam, enig idee wat een beetje centraal is op het station?
De hoofdingang..quote:Op maandag 12 maart 2012 21:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak in amsterdam, enig idee wat een beetje centraal is op het station?
starbucksquote:Op maandag 12 maart 2012 21:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wel.quote:
Naar jong.quote:
Dat is waar. CS leek me handig omdat niet iedereen bekend in amsterdam is.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:19 schreef SiIk het volgende:
Slechte ervaringen met afspreken op het station.
Beter bekijken we even waar we daarna heen willen, en spreken we daar af. Dan is het ook niet zo erg als mensen onverwachts later komen enzo, en hoef je geen uur te wachten op het station.
ik al helemaaaaal nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat niet iedereen bekend in amsterdam is.
- Dromenvangertjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:13 schreef LompeHork het volgende:
Schrap mij, die datum komt niet goed uit voor mij.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:13 schreef LompeHork het volgende:
Schrap mij, die datum komt niet goed uit voor mij.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom staan ik en Smoofie er niet tussen?
Omdat jullie, naar mijn weten, je nooit hebben aangemeldquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom staan ik en Smoofie er niet tussen?
Ik hoef er niet op. Maar hierbij schrijf ik Smoofie in voor de meet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat jullie, naar mijn weten, je nooit hebben aangemeld
Maar jullie moeten er ook op dus?
En je weet zeker dat Smoofie kan/komt?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik hoef er niet op. Maar hierbij schrijf ik Smoofie in voor de meet.
Nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En je weet zeker dat Smoofie kan/komt?
Ik DM wel even dan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee.
Maar hij wil het erg graag, maar durft het niet.
Neeeequote:Op woensdag 14 maart 2012 02:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan van de lijst af. Heb een open avond waar ik bij moet zijn en de volgende dag moet ik er vroeg uit omdat mijn ouders om 06.00 voor de deur staan op de koffie omdat ik jarig ben
Hij komt als steven komt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer dat Smoofie niet aanwezig is. Achja, zijn keuze.
Ja maar weet het nog nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
steven, kon jij nou wel of niet komen? ik las iets met dat je nieuw werk hebt en dat je tot 20:00 moet werken en dus niet kon oppassen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |