quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:56 schreef Pheno het volgende:
Het mag wel eens gezegd worden: wendy moet met kinderen iets gaan doen. In de ochtend. Wanneer ik niet kijk
wat weten die kindjes daar nou van?quote:
Dat kind ook: oh dat wist ik nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:56 schreef loezzzje het volgende:
Wendy![]()
Die kinderen hadden echt zoiets van; wat moeten we met deze informatie![]()
Het mag wel eens gezegd worden: wendy moet met kinderen iets gaan doen. In de ochtend. Wanneer ik niet kijk
Als het goed is alleen nog de bloemetjes en de bijtjes en een ooievaar, toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:56 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
wat weten die kindjes daar nou van?
Dat kind had moeten schreeuwen: Dus Xander de Bwiesejee is de vader van Lizzzzzzzzy?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:56 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
wat weten die kindjes daar nou van?
volgens mij wordt ze over 3 jaar 16quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Dat accent kan echt niet als je GEEN Ciske de Rat zingt
Met een honkbalknuppel, door zichzelfquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:58 schreef iBenny het volgende:
Ruben wordt echt helemaal kapot gemaakt... door zichzelf
Neee Dave!!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Suze met twee vingers in de neus door lijkt me... die Ruben
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:00 schreef iBenny het volgende:
Ruben... Ik wil hem in zijn flubberwangetjes knijpen en hem vertellen dat hij niet kan zingen
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:00 schreef iBenny het volgende:
Ruben... Ik wil hem in zijn flubberwangetjes knijpen en hem vertellen dat hij niet kan zingen
quote:
Hij plast nog zittendquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:01 schreef iBenny het volgende:
"Ik heb 2 passies. Dat zijn muziek en dat zijn vrouwen"__!
whahaha ik wou net hetzelfde gaan zeggenquote:
En hij is nu al niet aantrekkelijk dus over 5 jaar ook niet gok ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:01 schreef DjinN het volgende:
"Ik heb 2 passies, dat is muziek, en dat zijn vrouwen"
BUWAHAHAH![]()
Nee, dat is op Private Spicequote:
Dat dus!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:02 schreef livelink het volgende:
Ze moeten voor Dave kiezen, die kan verder komen. Suze gaat niet verder komen.
Nou nou nou Pheno, het is net 9 uur geweest.quote:
ik heb vorige week meteen gezapt. voor mij is er nog niks bekend, behalve de CDquote:
Ik hoor het niet, ik krijg nare kriebels van dat accentquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:02 schreef livelink het volgende:
Ze moeten voor Dave kiezen, die kan verder komen. Suze gaat niet verder komen.
Ik hoor het jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het in mijn hoofd altijd heel leuk om die naam van Babette Labeij op zijn plat Amsterdams uit te spreken: Babet Labaaaaaaaaaaaiij
Oh, is het er dan nog niet op?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou nou nou Pheno, het is net 9 uur geweest.
Dat dus!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor het niet, ik krijg nare kriebels van dat accent
Kun je je er voor afsluiten?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor het niet, ik krijg nare kriebels van dat accent
Gelukkig hebben we nu de variant met Katjaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:03 schreef Pheno het volgende:
Ik hou van hollandTeringprogramma met Linda de Snol
Het is een complot!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
En verdorie op RTL7 ook reclame natuurlijk
Dat is leuk als je je heel erg wilt ergeren.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu de variant met Katja
gebeurt wel vaker dat al in voorrondes twee goeden tegen elkaar worden gezet, dan is in de finale al meteen duidelijk wie er wintquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind ze alle 3 niet werelds, beter hadden ze de vorige 3 meiden allemaal door laten gaan
Dan nog nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is leuk als je je heel erg wilt ergeren.
Morgen weerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is leuk als je je heel erg wilt ergeren.
Katjaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh, is er nog zoiets? Ew.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ja Ik hou van Holland, en dat met Kutje Schuurspons is net zo erg
Ik heb altijd wat downloads achter de rugquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
er is niets anders om die tijdTenminste vorige keren niet.
Linda kan nog presenteren, alleen hou ik niet van het programma, Katja kan niet zingen, presenteren en ook niet acterenquote:
Voor de mannen heeft Katja meer pluspunten dan Lindaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:
Maar ze heeft tetten. Blijkbaar gaan er dan deuren voor je open. Ik moet meer manboobs kweken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Linda kan nog presenteren, alleen hou ik niet van het programma, Katja kan niet zingen, presenteren en ook niet acteren
Jaquote:
Raiderquote:
Of een bos schaamhaar op je kop!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar ze heeft tetten. Blijkbaar gaan er dan deuren voor je open. Ik moet meer manboobs kweken.
Kak, heb ik ook al niet. Geen enkel haar.quote:
De Efteling. Ze hebben al genoeg van die koters daarzo...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:09 schreef BabeWatcher het volgende:
Het is wel duidelijk wie het reisje naar Disneyland heeft aangeboden.
Ik weiger. Het is Raider. Sterf marketing!quote:
Geeft niet, haar is voor vrouwenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kak, heb ik ook al niet. Geen enkel haar.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weiger. Het is Raider. Sterf marketing!
Genie In A Bottlequote:
Ik noem het ook tweelingkoekjesquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weiger. Het is Raider. Sterf marketing!
Dan ga ik mee naar Volendamquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook. Anders zal ik N&S moeten slaan.
Net als die meisjes danquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Dave er ook iets te volwassen uitzien voor zijn leeftijd ofzo
Voor jullie Hollanders wellicht te doen, voor ons Nederlanders nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
Niet veel Davefans hier geloof ik. BadBoyz deja vu.
ik heb Chaima geadopteerdquote:
Ik ken Bieber niet. Ik mis niets. Dank.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Dat bieberjongetje met kapsel... ik zag Bieber deze week op tv, herkende hem niet met een nieuw kapsel
quote:
Ik zie daar geen Bieber in hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Dat bieberjongetje met kapsel... ik zag Bieber deze week op tv, herkende hem niet met een nieuw kapsel
Het is eerder een Pieperquote:
Die rooie hier zoquote:
Houden zo.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken Bieber niet. Ik mis niets. Dank.
Vast een cover dan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:16 schreef tochweerhenk het volgende:
Zullen we dit seizoen nog een liedje van the beatles voorbij komen?
Hihi.quote:
Nou zoiets verzin je zelf toch nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Niet iedereen met een zwabber op zijn hoofd is een Bieber he
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:17 schreef Pheno het volgende:
Wendy ziet eruit of de RTL-baas er 24 uur achter elkaar overheen is geweest.
Er zijn heel veel jongens die niks moeten hebben van Bieber maar wel hetzelfde kapsel nemenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou zoiets verzin je zelf toch nietHaar tegengesteld kammen
Die heeft volgend jaar al geen carriere meerquote:
Prima.quote:
Zit je er weer naastquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
Ik denk Donny, geen idee waarom, zomaar een gokje.
Het enige kind in dit programmaquote:
ja preciesquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind overall dat ze allemaal beter zingen dan verwacht
Ik vond ze alledrie juist niet zoveel. Bente was nog wel het best.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:21 schreef MissJ het volgende:
lastig om een keuze te maken, ik vind ze alle 3 erg goed wel
Beetje wel ja.quote:
De uitspraak van Donny irriteerde me eigenlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:22 schreef loezzzje het volgende:
Bente is wel goed maar zij is wel irritant zeg. Donny was ook goed.
Beetje een impulsiefje, hoe oud is ze eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
Ik begon me een beetje te ergeren aan Benthe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |