Morgen weerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is leuk als je je heel erg wilt ergeren.
Katjaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu de variant met Katja
Oh, is er nog zoiets? Ew.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ja Ik hou van Holland, en dat met Kutje Schuurspons is net zo erg
Ik heb altijd wat downloads achter de rugquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
er is niets anders om die tijdTenminste vorige keren niet.
Linda kan nog presenteren, alleen hou ik niet van het programma, Katja kan niet zingen, presenteren en ook niet acterenquote:
Voor de mannen heeft Katja meer pluspunten dan Lindaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu de variant met Katja
quote:
Maar ze heeft tetten. Blijkbaar gaan er dan deuren voor je open. Ik moet meer manboobs kweken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Linda kan nog presenteren, alleen hou ik niet van het programma, Katja kan niet zingen, presenteren en ook niet acteren
Jaquote:
Raiderquote:
Of een bos schaamhaar op je kop!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar ze heeft tetten. Blijkbaar gaan er dan deuren voor je open. Ik moet meer manboobs kweken.
Kak, heb ik ook al niet. Geen enkel haar.quote:
De Efteling. Ze hebben al genoeg van die koters daarzo...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:09 schreef BabeWatcher het volgende:
Het is wel duidelijk wie het reisje naar Disneyland heeft aangeboden.
Ik weiger. Het is Raider. Sterf marketing!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |