En hij is nu al niet aantrekkelijk dus over 5 jaar ook niet gok ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:01 schreef DjinN het volgende:
"Ik heb 2 passies, dat is muziek, en dat zijn vrouwen"
BUWAHAHAH![]()
Nee, dat is op Private Spicequote:
Dat dus!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:02 schreef livelink het volgende:
Ze moeten voor Dave kiezen, die kan verder komen. Suze gaat niet verder komen.
Nou nou nou Pheno, het is net 9 uur geweest.quote:
ik heb vorige week meteen gezapt. voor mij is er nog niks bekend, behalve de CDquote:
Ik hoor het niet, ik krijg nare kriebels van dat accentquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:02 schreef livelink het volgende:
Ze moeten voor Dave kiezen, die kan verder komen. Suze gaat niet verder komen.
Ik hoor het jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het in mijn hoofd altijd heel leuk om die naam van Babette Labeij op zijn plat Amsterdams uit te spreken: Babet Labaaaaaaaaaaaiij
Oh, is het er dan nog niet op?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou nou nou Pheno, het is net 9 uur geweest.
Dat dus!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor het niet, ik krijg nare kriebels van dat accent
Kun je je er voor afsluiten?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor het niet, ik krijg nare kriebels van dat accent
Gelukkig hebben we nu de variant met Katjaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:03 schreef Pheno het volgende:
Ik hou van hollandTeringprogramma met Linda de Snol
Het is een complot!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
En verdorie op RTL7 ook reclame natuurlijk
Dat is leuk als je je heel erg wilt ergeren.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu de variant met Katja
gebeurt wel vaker dat al in voorrondes twee goeden tegen elkaar worden gezet, dan is in de finale al meteen duidelijk wie er wintquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind ze alle 3 niet werelds, beter hadden ze de vorige 3 meiden allemaal door laten gaan
Dan nog nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is leuk als je je heel erg wilt ergeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |