Ze zouden je moeten opsluiten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wij kosten de samenleving een hoop geld ja.
Ik drukte het slechts uit in een bedrag.quote:
Ik heb geen gezin, ik draai al voor alles zelf op.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:52 schreef De_Nuance het volgende:
Per inwoner hè , voor gezinnen kan dat een dure grap worden
Een gezin zou je voor meer doen opdraaien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen gezin, ik draai al voor alles zelf op.
Gelul.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat figuren zoals jij het niet doen. En ik vind dat we alles eerlijk moeten delen als sociaal-democraat.
Volgens mij staat in gevangene in twee cellen haaks op het beleid.quote:
Zeekerquote:
Het is niet goed of het deugt niet, nietwaarquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gelul.
Je zei dat jij het er voor over had. Put up or shut up.
Ik ga niet voor jou betalen als je het zelf best kan ophoesten maar er te beroerd voor bent.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gelul.
Je zei dat jij het er voor over had. Put up or shut up.
Idd en daar hebben wij buurtforums dan maar mooi last van, maar met huis (topic) en al plaatsen we ze weer terug hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:45 schreef Monolith het volgende:
FOK! heeft z'n eigen psychiatrische inrichting. Soms ontsnappen er wat mensen.
Dat ligt eraan waar het aan uitgegeven wordt. Dus niet aan vlinderreizen, buurt-bbq, gesubsidieerde moskeeen en ontwikkelingshulp en meer van dat soort ellende.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geld, dankjewel
En ik ben bereid meer belasting te betalen voor het maatschappelijk belang.
Haha, belastingen verhogen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga niet voor jou betalen als je het zelf best kan ophoesten maar er te beroerd voor bent.
Daarom zeg ik verhoog de belastingen maar, als het je niet aanstaat rot je maar op naar het buitenland
Remlof, leg eens uitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
En Remlof, vertel dan ook even waarom roemenie niet hoeft aan te tonen dat ze een goed rechtssysteem hebben.
Krijgen moskeeën subsidie ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar het aan uitgegeven wordt. Dus niet aan vlinderreizen, buurt-bbq, gesubsidieerde moskeeen en ontwikkelingshulp en meer van dat soort ellende.
Kijk, je begint je ware gezicht te laten zien. Jij vind dat anderen moeten betalen voor jouw idealen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga niet voor jou betalen als je het zelf best kan ophoesten maar er te beroerd voor bent.
Daarom zeg ik verhoog de belastingen maar, als het je niet aanstaat rot je maar op naar het buitenland
Die mag welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar het aan uitgegeven wordt. Dus niet aan vlinderreizen, buurt-bbq, gesubsidieerde moskeeen en ontwikkelingshulp en meer van dat soort ellende.
Die Hollande met zijn achterlijke ideeen is dus wel een voorbeeld voor je.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, je moet niet denken aan het verlies. Alles voor het maatschappelijk belang!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die Hollande met zijn achterlijke ideeen is dus wel een voorbeeld voor je.
Hoe groot denk je dat het economisch verlies van dat soort haatdragende plannen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |