Ik heb genoeg geld, dankjewelquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alsof mensen die leningen verstrekken de enige die aan geld denken.
En dat maatschappelijke belang van jou moet betaald worden.
Volgens mij denken mensen als jij meer aan geld dan mensen als ik, namelijk aan het geld van mensen die meer hebben dan jij
Dat soort mensen noemen we in dit café mafklappers.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I know, daarom noem ik hem ook een mafkees.
Waarom doe je dat dan niet?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geld, dankjewel
En ik ben bereid meer belasting te betalen voor het maatschappelijk belang.
Oke, wat een mafklapper!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat soort mensen noemen we in dit café mafklappers.
Doet Noorwegen het daarmee het beste?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit is dan ook een bekende parodie.
[ afbeelding ]
De bewaking is wegbezuinigd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:45 schreef Monolith het volgende:
FOK! heeft z'n eigen psychiatrische inrichting. Soms ontsnappen er wat mensen.
Mooi. Ik ga er graag voor zorgen dat bedrijven zo min mogelijk betalen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geld, dankjewel
En ik ben bereid meer belasting te betalen voor het maatschappelijk belang.
Shit happens. We moeten er doorheen.quote:
De bewoners runden die toko toch al zelf?quote:
Ik vraag nooit belasting terug zodat jij in het donker kan zien waar je loopt door de door mij bekostigde lantaarnpalen.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Als iedereen die vind dat de staat meer uitgaven moet hebben gewoon 20% meer belasting betaald is er geen tekort meer.
Jouw beroep zou verboden moeten worden, je holt de verzorgingsstaat uit voor eigen gewin.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mooi. Ik ga er graag voor zorgen dat bedrijven zo min mogelijk betalen.
Wat hinderd je er aan 1000 euro per maand meer over te maken aan de belastingdienst?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vraag nooit belasting terug zodat jij in het donker kan zien waar je loopt door de door mij bekostigde lantaarnpalen.
Wij kosten de samenleving een hoop geld ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Jouw beroep zou verboden moeten worden, je holt de verzorgingsstaat uit voor eigen gewin.
Het is vooral om aan te tonen dat het varieert en niet zo statisch is als mensen bewerenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doet Noorwegen het daarmee het beste?
quote:
Daar ging het mis.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
De bewoners runden die toko toch al zelf?
Ik ben daar zo toe bereid. 500 euro op jaarbasis is peanuts.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:51 schreef De_Nuance het volgende:
Als je van iedereen jaarlijks +/- 500 euro extra belasting vraagt is er ook geen tekort meer
Mijn voorstel is beter.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:51 schreef De_Nuance het volgende:
Als je van iedereen jaarlijks +/- 500 euro extra belasting vraagt is er ook geen tekort meer
Dat figuren zoals jij het niet doen. En ik vind dat we alles eerlijk moeten delen als sociaal-democraat.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat hinderd je er aan 1000 euro per maand meer over te maken aan de belastingdienst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |