SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candy - VOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candy - MOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers tot #100Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!
![]()
![]()
![]()
![]()
tomatenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
pinda soepI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
TS is hommoWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Kom maar eens keertje langs ja, lang geleden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:40 schreef Gridlok het volgende:
Krijg de grafaids patrick! ik kom je halen.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Defuntur?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kom maar eens keertje langs ja, lang geleden.![]()
Wellicht goed plan, zal den Wander eens informeren. Als het weer beetje weer is. BBQen bieren en smoken.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
hmm, volgende keer iets minder bloem en boter. Zal dan wel weer een foto plaatsen
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Dat plan proeft goed, meteen chai uitnodigenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wellicht goed plan, zal den Wander eens informeren. Als het weer beetje weer is. BBQen bieren en smoken.![]()
![]()
![]()
![]()
Oja die woont daar toch? Is goed.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat plan proeft goed, meteen chai uitnodigen![]()
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Nah haha is verder wel lachen trouwens, wacht kom FB.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Beter is er dan geen piraten kanker muziek radio.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:40 schreef Gridlok het volgende:
Krijg de grafaids patrick! ik kom je halen.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Er staat: Look who's popular!quote:
This image exceeds bandwith with too many views.
Go pro and get unlimited.
Of was dat de bedoeling?![]()
![]()
Bij mij doet 'ie het gewoon hoor, ook na F5'enquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er staat: Look who's popular!
This image exceeds bandwith with too many views.
Go pro and get unlimited.
Of was dat de bedoeling?.
![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij mij doet 'ie het gewoon hoor, ook na F5'en.
Homo photobucket
![]()
Ik ging even kijken hoe oud die ook alweer was, '99! Sjezus, ik knalde dit toen ik 10 wasquote:. En, Mr. Oizo (spreek uit als: Monsieur Waseau) , wist je dat? Ik zei altijd Mister Woizo zeg maar
.
![]()
mister oizow dacht ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ging even kijken hoe oud die ook alweer was, '99! Sjezus, ik knalde dit toen ik 10 was. En, Mr. Oizo (spreek uit als: Monsieur Waseau) , wist je dat? Ik zei altijd Mister Woizo zeg maar
.
Leuk nr van die tijd
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Deze ken ik ook nogquote:Werd TMF mee platgegooid
Hoe komt het dat je smaak achteruit is gegaan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ging even kijken hoe oud die ook alweer was, '99! Sjezus, ik knalde dit toen ik 10 was. En, Mr. Oizo (spreek uit als: Monsieur Waseau) , wist je dat? Ik zei altijd Mister Woizo zeg maar
.
![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
bitches booze'n drugs?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:37 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb 1 kankerlijpe avond gehad gisteren![]()
Vjezze partei dus, was er een bong present?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:22 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Lica, assi en er waren wel meids maar dak ging er af. Rauwe rellings![]()
![]()
Nee, ze hadden een DJ iedereen was naar de klote van drank en laminaat was een schaatsbaan gewordenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vjezze partei dus, was er een bong present?![]()
![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Yeah, goed feestjequote:Beetje brak wel.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Omdat het al 1 uur geweest is, en omdat Jumi.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En bij haar doe je dat plaatje niet.Is de kangaroohopper ook zo'n zuiplap?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Yeah, goed feestjeBeetje brak wel.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat het al 1 uur geweest is, en omdat Jumi.Whehe, ja! Hij drinkt echt nonstop whiskey, maar hij wordt gewoon niet wastedquote:[..]
Is de kangaroohopper ook zo'n zuiplap?Chill wel.
...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat het al 1 uur geweest is, en omdat Jumi.Deathlift or Die.![]()
Grapje tochquote:
Chillquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:25 schreef Juminelle het volgende:
Whehe, ja! Hij drinkt echt nonstop whiskey, maar hij wordt gewoon niet wastedChill wel.
Ik zou daar echt wel van omvallen
![]()
![]()
![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Je bestelling
1x[Specialiteiten] Pikante kippenvleugels¤ 4,00
1x[Nasi gerechten] Nasi moksi normaal¤ 6,80
1x[Hapjes] Bloedworst¤ 1,50
1x[Hapjes] Risolles kip¤ 2,00
Bezorgkosten:
¤ 1,50
Transactiekosten:
¤ 1,00
Totale prijs:
¤ 16,80![]()
![]()
ze heeft net een scheet gelatenquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
nee zo Het weekendse topic der Chicks en Alpacasquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:08 schreef Gridlok het volgende:
Het weekendse topic der Chicks en Alpacas
topics vernielen doe je zo.I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ja he, niemand wil oostblok sletten in zijn/haar topiek.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:33 schreef wise het volgende:
[..]
nee zo Het weekendse topic der Chicks en Alpacas![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja he, niemand wil oostblok sletten in zijn/haar topiek.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
hoiI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:22 schreef Arcadia het volgende:
Kan iemand mij een spoedcursus slechte humor geven? Want volgens mij begrijp ik de grap niet.goeien garp Arcadia goeien garpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
gvd, wou ik postenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
HOLY SHIT EEN BLAC&DECKER MULTITOOL BOX!!
VIVA LA ASSANGE¡![]()
![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Secundaire geslachtskenmerken mogen niet, dus als ze die nog niet hebben is het veiligquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:45 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet hoeveel naakt is toegestaan, dus ik heb maar een bikini getekend.
![]()
Ben je skaffa?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:56 schreef Gridlok het volgende:
En wat als je de tieten weg photoshopped, en dan op haar arm plakt, is het dan legaal?
Deathlift or Die.![]()
Klanten-training?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Blablabla, op werk een of andere training met zn allen, boring![]()
De leven is zwaar he Vasje.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Blablabla, op werk een of andere training met zn allen, boringDeathlift or Die.![]()
lol hihi goed tog... hoes met je 6 mmquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
my day be fine now.
eN hOe GaAt Ie MeT jOuW dAn xD![]()
![]()
![]()
klein en hard :$quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol hihi goed tog... hoes met je 6 mm![]()
![]()
heb er nu plugs in zitten :3 pinnen eruit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Every second feels like a lifetime
[..]
[ afbeelding ]![]()
Nice, gewoon zwarte? Of met een kek motiefje/vormpje?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
heb er nu plugs in zitten :3 pinnen eruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice, gewoon zwarte? Of met een kek motiefje/vormpje?Gewoon mattzwart en rond, maar ik wil wel iets iets van hout, alleen geen fallus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geen fallus in je oor willenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon mattzwart en rond, maar ik wil wel iets iets van hout, alleen geen fallus.... whats wrong with u son
![]()
Haha kan ik wel voor je regelen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
geen fallus in je oor willen... whats wrong with u son
![]()
Als jullie assie smoken hè, maak je dan een bedje van tabak, laagje assie en dan weer tabak? Of gewoon alles mixen en in je vloeitje gooien, als bij jonko zeg maar?Heb na maaaanden geen assie gerookt te hebben ineens zin
.
![]()
Haha ik wou het verschil tussen assie en jonko weten, googlede ik assie krijg ik als eerste reactie een topic van, jawel, jouquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als jullie assie smoken hè, maak je dan een bedje van tabak, laagje assie en dan weer tabak? Of gewoon alles mixen en in je vloeitje gooien, als bij jonko zeg maar?Heb na maaaanden geen assie gerookt te hebben ineens zin
.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Bedje van tabacca en daarop wiet of hasj en dan een beetje mixen met mn vingersquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
![]()
Succesvol topic welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha ik wou het verschil tussen assie en jonko weten, googlede ik assie krijg ik als eerste reactie een topic van, jawel, jou![]()
. Jonko/wiet/wierie/assie/hasj
Ja sjongejonge, dat is dus allebeiquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bedje van tabacca en daarop wiet of hasj en dan een beetje mixen met mn vingers.
![]()
"Ik klikte mis"quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Succesvol topic wel![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ja sjongejonge, dat is dus allebei.
![]()
![]()
Zijn dan best veel lifetimes geweest.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Every second feels like a lifetimeDeathlift or Die.![]()
Oh nu zie ik pas dat ik die zin van jou gewoon verkeerd had gelezen, was al in de war.
Ja die optie had je er niet bijgezet he sjongejongejongequote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Succesvol topic wel![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ja sjongejonge, dat is dus allebei.
![]()
![]()
Mag ik, je nek doorbijten je bek inschijten je vrouw verkrachten je ouders slachten je slet besnijden er een mes in rijgen een pen in raggen je auto jatten en een mens doodrijden.![]()
Ben je high?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:40 schreef Gridlok het volgende:
Mag ik, je nek doorbijten je bek inschijten je vrouw verkrachten je ouders slachten je slet besnijden er een mes in rijgen een pen in raggen je auto jatten en een mens doodrijden.![]()
Om 14.00 uur wakker worden, rond 15.00 uur weer in slaap vallen en nu pas weer wakker wordenHoe dan?
Lui zijn?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:34 schreef Juminelle het volgende:
Om 14.00 uur wakker worden, rond 15.00 uur weer in slaap vallen en nu pas weer wakker wordenHoe dan?
Deathlift or Die.![]()
Wauw, meisje, wat slecht om zó een slecht ritme te hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:34 schreef Juminelle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een heeeeeerlijke dag was het vandaag![]()
Nu nog snel naar een vrijgezellenfeestje en dan ben ik letterlijk de hele dag nonstop bezig geweest![]()
![]()
Niet schelden met kanker aub, gebruik aids instead.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ja want dat is minder erg!!!111quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:29 schreef ThaTim het volgende:
Niet schelden met kanker aub, gebruik aids instead.Deathlift or Die.![]()
Druk leven, druk leven.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:26 schreef junamii het volgende:
Wat een heeeeeerlijke dag was het vandaag![]()
Nu nog snel naar een vrijgezellenfeestje en dan ben ik letterlijk de hele dag nonstop bezig geweest
Ik daarentegen heb geen kankermoer te doen. Over 9 minuten heb ik de demo van FIFA Street binnen.
Deathlift or Die.![]()
Ik geef geen kanker want ik ben een chick zonder tactttt. Ik ben een beetje wausquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:29 schreef ThaTim het volgende:
Niet schelden met kanker aub, gebruik aids instead.![]()
Ohja, die moet ik ook nog downloaden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Druk leven, druk leven.
Ik daarentegen heb geen kankermoer te doen. Over 9 minuten heb ik de demo van FIFA Street binnen.
Speel nu constant UFC 3
Jawel, je keek.![]()
U bring the Jack, Ill bring the bodyquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
pour sum Jack Daniels over your body & let me lick it off![]()
I'll bring the tonguequote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
U bring the Jack, Ill bring the body
Deathlift or Die.![]()
Altijd druk druk, maar vandaag was juist lekker chill zonder stress/school/werk. Ben nu wel echt gesloopt na een lange en geweldige dagquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Druk leven, druk leven.
Hoe is die FIFA street btw? FIFA 12![]()
![]()
ja wakker wordenI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
MogguhI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Die dude heeft grotere boobs dan de meeste chicks waarmee ik ben geweest
Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Vandaag is trouwens de 1e Apple Store in NL (ook de grootste ter wereld) geopend, in jawel: Amsterdam.
Op het Leidseplein, en wat is Amsterdam toch mooi.
En er zijn maar 4500 speciale T-shirts voor wie het eerst komt om heel veel hipsterpoet te betalen voor Chinese slavenmeuk. Soms hou ik van GeenStijl.
![]()
Haha ik fietste hier langs, gekkenhuis .quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vandaag is trouwens de 1e Apple Store in NL (ook de grootste ter wereld) geopend, in jawel: Amsterdam.
[ afbeelding ]
En er zijn maar 4500 speciale T-shirts voor wie het eerst komt om heel veel hipsterpoet te betalen voor Chinese slavenmeuk. Soms hou ik van GeenStijl.
Wie daar in de rij gaat staan
Heaven is a place on earth with you![]()
Online bestellen en gratis thuis laten afleverenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha ik fietste hier langs, gekkenhuis .
Wie daar in de rij gaat staan
Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
weinig verschil met menig iCentre winkel. Domme ophefquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Nooit je huis uitkomenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:47 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Online bestellen en gratis thuis laten afleverenJa, wat is eigenlijk het verschil vraag ik me af?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:48 schreef wise het volgende:
[..]
weinig verschil met menig iCentre winkel. Domme ophefHeaven is a place on earth with you![]()
Ben jij ook woonachtig in Amsterdam ja?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wie daar in de rij gaat staan![]()
![]()
![]()
Het verschil zit hem in de service. Je kan meteen je garantie claimen qua repareren of een nieuw product in de winkel zelf. Bij een APR moet het of naar Apple zelf verstuurd worden voor een beoordeling en oplossing (wat weken duurt) of naar een externe partij (wat erg duur is).quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:48 schreef wise het volgende:
[..]
weinig verschil met menig iCentre winkel. Domme ophefFeyenoord Rotterdam![]()
Stonden er allemaal chinese geeks?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wie daar in de rij gaat staan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben jij ook woonachtig in Amsterdam ja?[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]Ik stel een kwartet voor met mijzelf in de hoofdrol, mijn buurmeisje (vriendin van Vas), Vas zelf en jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Denk maar, no dicks allowedquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik stel een kwartet voor met mijzelf in de hoofdrol, mijn buurmeisje (vriendin van Vas), Vas zelf en jou.
![]()
![]()
Ga maar een duo doen met je buurmeisje, ik hoef haar nietquote:Gwn vanaf je balkon kijken en als ze bij d'r box is sla jij toe, alles.
![]()
Trio met jou en Sinos dan, laatste bodquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga maar een duo doen met je buurmeisje, ik hoef haar nietGwn vanaf je balkon kijken en als ze bij d'r box is sla jij toe, alles.
.
![]()
Hey jullie.
Doei jullie, hi ha ho.
gr grThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Noord-Afrikaanse swag, wij hebben hem.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Hey jullie.
Doei jullie, hi ha ho.
gr grFeyenoord Rotterdam![]()
Ah, nice. Vind FIFA sowieso wel tof, verslaafd als ik was toen FIFA 12 net uit was. Kwam tot divisie 3 maar daarna kon ik niet meerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oh, hij is wel oke! Goed te doen! Zeker ff demo downloaden![]()
![]()
Gheheh, toen ik m'n account aanmaakte was ik die appel ook aan het etenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zag jou in het aanbiedingenboekje van de dirk staan: Junami hand appels![]()
![]()
![]()
![]()
Rightquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:52 schreef junamii het volgende:
[..]
Ah, nice. Vind FIFA sowieso wel tof, verslaafd als ik was toen FIFA 12 net uit was. Kwam tot divisie 3 maar daarna kon ik niet meer2
Deathlift or Die.![]()
Hoezo niet meer je oude account eigenlijk? Ben je toen je ww vergeten ofzo?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:54 schreef junamii het volgende:
[..]
Gheheh, toen ik m'n account aanmaakte was ik die appel ook aan het eten
Deathlift or Die.![]()
quote:
Ik meen het, ik was zowat elke nacht wakker om te gamen
Het begon met m'n wachtwoord vergeten omdat ik er al een tijd niet op was geweest, en daarna vond ik m'n username toch wat te persoonlijk zo met m'n naam erinquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoezo niet meer je oude account eigenlijk? Ben je toen je ww vergeten ofzo?![]()
![]()
Karima toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:03 schreef junamii het volgende:
[..]
Het begon met m'n wachtwoord vergeten omdat ik er al een tijd niet op was geweest, en daarna vond ik m'n username toch wat te persoonlijk zo met m'n naam erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Waarom die emoticon?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:32 schreef junamii het volgende:
[..]
Prachtige naam kies je ook uit voor me
Karima past niet eens bij mij, ben toch zeker geen Marokkaanse
[..]
Zij is dus ECHT niet goed in haar hoofd he, damn![]()
Ik ken een Karima met jouw afkomstquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:32 schreef junamii het volgende:
[..]
Karima past niet eens bij mij, ben toch zeker geen Marokkaansemaar je wist dat ik aan het trollen was, toch
Deathlift or Die.![]()
Hahá dat klinkt als een mooi plan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uit. Nog brakker worden dan vandaag![]()
Waar ga je heen Vasje?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uit. Nog brakker worden dan vandaagDeathlift or Die.![]()
Wat heb je tegen Marokkanen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:32 schreef junamii het volgende:
[..]
Karima past niet eens bij mij, ben toch zeker geen Marokkaanse
[..]
Zij is dus ECHT niet goed in haar hoofd he, damnFeyenoord Rotterdam![]()
Hmm gta is wel leuk om weer te hebbenquote:rest heb ik bijna allemaal al. Wat wil je er voor? En nee ik pijp je niet.
All good things are wild and free.![]()
GTA4? is 10 euro incl verzending redelijk?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm gta is wel leuk om weer te hebbenrest heb ik bijna allemaal al. Wat wil je er voor? En nee ik pijp je niet.
graag verwijderen![]()
hoiI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ben toch op werk, voorbeeldige mocroquote:
Ja gek, collega van me is pools en haar poolse vriendin kwam met poolse vodka. Dus ja, wij allemaal shotten maar ik had ook nog iets van 4 wijn op ofzoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stappen in Duitsland. Jij was aan het drinken op werk?Niet goed, ik rijd echt roekeloos als de pest dan
Naar FYAHquote:![]()
![]()
quote:
Pwned.Ik ging vaak ziek knetterlam op de Vespa rijden om uit te waaien om nuchter te worden juistquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja gek, collega van me is pools en haar poolse vriendin kwam met poolse vodka. Dus ja, wij allemaal shotten maar ik had ook nog iets van 4 wijn op ofzoNiet goed, ik rijd echt roekeloos als de pest dan
.
![]()
Red dead redemption
Jullie missen overigens Oblivion, Skyrim en Assassins creed.All good things are wild and free.![]()
Hoeveel voor Lego Indiana Jones/ Kung Fu Panda?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Deze dame.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:31 schreef tliciouz het volgende:
Red dead redemption
Jullie missen overigens Oblivion, Skyrim en Assassins creed.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nooit, dat zijn echt van die nerdgamesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:31 schreef tliciouz het volgende:
Red dead redemption
Jullie missen overigens Oblivion, Skyrim en Assassins creed.. Ik hou niet van fantasy/middeleeuwen/whatever. RDR =
idd.
![]()
Ik maak jou af met FIFAquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pwned.
[..]
Ik ging vaak ziek knetterlam op de Vespa rijden om uit te waaien om nuchter te worden juist.
![]()
![]()
Ik niet johquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ging vaak ziek knetterlam op de Vespa rijden om uit te waaien om nuchter te worden juist.
Kan ik nog beter m'n vinger in mn keel steken ofzo
![]()
![]()
12? Die is raar man, ene keer win ik met suplesse, andere keer word ik dik ingemaakt. Ragequit game, datquote:.
Werkte bij mij wel, die frisse lucht in je bek, en als je een erge fout maakt ben je dood dus je moet scherp blijvenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik niet johKan ik nog beter m'n vinger in mn keel steken ofzo
.
![]()
Mooi manquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nooit, dat zijn echt van die nerdgames. Ik hou niet van fantasy/middeleeuwen/whatever. RDR =
idd.
Vooral Oblivion. Oh god ik ben een echte nerd
All good things are wild and free.![]()
Sowieso PS3quote:Ik hem een tijdje weggedaan tho, maar moet hem weer gaan ophalen die PS3. De xbox vind ik echt klote
12 is juist tofquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
12? Die is raar man, ene keer win ik met suplesse, andere keer word ik dik ingemaakt. Ragequit game, dat.
![]()
![]()
Toegeven aan de meningen van anderen omdat je van 1 RPG een nerd wordtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mooi manVooral Oblivion. Oh god ik ben een echte nerd
!
Skyrim is fucking tof![]()
![]()
In 'hoe zie je er nu uit' o.i.d. Foto met die Maluku.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke? Ik zie alleen 2 kankerlijpe van CB![]()
En die van CB
Doen, dan kunnen we samen gamenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:44 schreef junamii het volgende:
[..]
Sowieso PS3Ik hem een tijdje weggedaan tho, maar moet hem weer gaan ophalen die PS3. De xbox vind ik echt klote
Is mijn jizzface.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke? Ik zie alleen 2 kankerlijpe van CB
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wolfenstein: ET?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:54 schreef tliciouz het volgende:
Damn nu krijg ik zin om Wolfenstein en Counterstrike te spelen
Chicks die je in de nacht wakker maken met je halfopgerookte jonko van die avond + een controller om te gamenquote:.
Ik ga 'm uitprinten, eroverheen klaarkomen en dan uploaden op dat forum dat 2k posttequote:.
![]()
Return to Castle Wolfenstein: Tides of War? DAT SPEL WAS ZO HARD @ XBOX LIVE, ONGEKENDquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:54 schreef tliciouz het volgende:
Damn nu krijg ik zin om Wolfenstein en Counterstrike te spelen.
![]()
Pics of ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chicks die je in de nacht wakker maken met je halfopgerookte jonko van die avond + een controller om te gamen.
[..]
Ik ga 'm uitprinten, eroverheen klaarkomen en dan uploaden op dat forum dat 2k postte.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Geef me ¤1029 en ik doe het.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Pics of ik geloof er niks van.![]()
Wolfenstein: Enemy Territory is beste schietspel ooitquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Return to Castle Wolfenstein: Tides of War? DAT SPEL WAS ZO HARD @ XBOX LIVE, ONGEKEND.
Sowieso is gamen met je vriend(in) echtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chicks die je in de nacht wakker maken met je halfopgerookte jonko van die avond + een controller om te gamen.
Hoorde je bij die ook:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:59 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Wolfenstein: Enemy Territory is beste schietspel ooit
I NEED AMMO
of: MEDIC
of als je had gewonnen: WHOO-HOO?
Zo nee, dan komt 'ie nieteens in de buurt.
![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Sowieso is gamen met je vriend(in) echt.
Feyenoord Rotterdam![]()
Trilfunctie van je controller gebruiken allesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Sowieso is gamen met je vriend(in) echt.
![]()
Uiteraard. V22 was I Need Ammo en V21 was Need a Medic!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoorde je bij die ook:
I NEED AMMO
Ervaring?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Trilfunctie van je controller gebruiken alles.
Feyenoord Rotterdam![]()
En als je perongeluk V12 klikte, zei je ' The enemy is weakened!'quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoorde je bij die ook:
I NEED AMMO
Oke, kan passeren. Heb ET nooit gespeeld, maar ik heb heel wat zolderkamerautistenuurtjes @ ToW besteedquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:01 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Uiteraard. V22 was I Need Ammo en V21 was Need a Medic!.
quote:![]()
![]()
![]()
.
Wat ik ook deed is Leisure Suit Larry rocken op de PS3 met je vriendin. Schijt alles.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 03-03-2012 20:04:44 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb vandaag voor een habbekrats Metal Gear Solid 4 gekocht.![]()
Ik herriner mij dat van MGS1 het beginfilmpje en level nog terwijl ik het jaren niet meer gespeeld heb, die is onvergetelijkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:05 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb vandaag voor een habbekrats Metal Gear Solid 4 gekocht.![]()
.
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 03-03-2012 20:06:28 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Maar hier alleen maar consolegamers?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nee, ik heb ook nog zo'n kleine laptop van Toys 'R Us, met verschillende inschuifplaatjes, waarmee ik verschillende woorden kan leren spellen. Best leuk.quote:![]()
Bij L.A. Noire nonstop bij de crime scene rondlopen zodat je controller blijft trillenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Trilfunctie van je controller gebruiken alles.
.
Badass hier.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bij L.A. Noire nonstop bij de crime scene rondlopen zodat je controller blijft trillen.
Enige console die ik heb is de NESquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nog zo'n kleine laptop van Toys 'R Us, met verschillende inschuifplaatjes, waarmee ik verschillende woorden kan leren spellen. Best leuk.
Hahahaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bij L.A. Noire nonstop bij de crime scene rondlopen zodat je controller blijft trillen.
. Ik pakte dan Forza 4, de hele Nürburgring kiezen met een Mini Cooper en dan blind planken
.
M'n tante is trouwens vanmiddag langsgeweest, ze heeft zelfgemaakte dawet achtergelaten.
![]()
Wel met Wrestlemania Challengequote:
Ik ga er weer vandoor skatjes. Fijne avond en nacht nog.
Die OPquote:. Auto-fe
Later ouwe, Viel Spaßquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga er weer vandoor skatjes. Fijne avond en nacht nog..
![]()
Is dat daar ook zo jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha. Ik pakte dan Forza 4, de hele Nürburgring kiezen met een Mini Cooper en dan blind planken
.
M'n tante is trouwens vanmiddag langsgeweest, ze heeft zelfgemaakte dawet achtergelaten.
? Nooit gespeeld
Oh yum, daar heb ik zin in! Ik heb nu dit![]()
Controller trilt sowieso een beetje als je gasgeeft, maar als je niet kijkt en tegen de muur rijdt al helemaalquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is dat daar ook zo ja? Nooit gespeeld
[ afbeelding ]. Ziet er lekker uit mayne, ook met zo'n krokant ding eronder met suiker ertegenaan?
![]()
![]()
Jammer van de slagroomquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is dat daar ook zo ja? Nooit gespeeld
[ afbeelding ]![]()
![]()
Watquote:?
Ja, maar dan met chocolade i.p.v. suikerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Controller trilt sowieso een beetje als je gasgeeft, maar als je niet kijkt en tegen de muur rijdt al helemaal. Ziet er lekker uit mayne, ook met zo'n krokant ding eronder met suiker ertegenaan?
Dat is het lekkerste juist. Soms eet ik gewoon een bak slagroom als ik honger hebquote:
Godsammequote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:24 schreef Juminelle het volgende:
Dat is het lekkerste juist. Soms eet ik gewoon een bak slagroom als ik honger hebDikzak
Ik vind een bak fruit heeerrrrlijk juist
Zonder toegevoegde shit, en ook niet uit een blikje
![]()
![]()
Een bak slagroom etenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:24 schreef Juminelle het volgende:
Dat is het lekkerste juist. Soms eet ik gewoon een bak slagroom als ik honger heb.
Jumi die zegt "als ik honger heb"![]()
![]()
Elke dag dus een bak slagroom ipv magere kwark eten![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, fruit is ook echtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GodsammeDikzak
Ik vind een bak fruit heeerrrrlijk juist
Zonder toegevoegde shit, en ook niet uit een blikje
Magere kwark etenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een bak slagroom eten.
Jumi die zegt "als ik honger heb"![]()
![]()
Elke dag dus een bak slagroom ipv magere kwark eten![]()
![]()
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: