Noord-Afrikaanse swag, wij hebben hem.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Hey jullie.
Doei jullie, hi ha ho.
gr gr
Ah, nice. Vind FIFA sowieso wel tof, verslaafd als ik was toen FIFA 12 net uit was. Kwam tot divisie 3 maar daarna kon ik niet meerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oh, hij is wel oke! Goed te doen! Zeker ff demo downloaden
Gheheh, toen ik m'n account aanmaakte was ik die appel ook aan het etenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zag jou in het aanbiedingenboekje van de dirk staan: Junami hand appels![]()
Rightquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:52 schreef junamii het volgende:
[..]
Ah, nice. Vind FIFA sowieso wel tof, verslaafd als ik was toen FIFA 12 net uit was. Kwam tot divisie 3 maar daarna kon ik niet meer
Hoezo niet meer je oude account eigenlijk? Ben je toen je ww vergeten ofzo?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:54 schreef junamii het volgende:
[..]
Gheheh, toen ik m'n account aanmaakte was ik die appel ook aan het eten![]()
quote:
Het begon met m'n wachtwoord vergeten omdat ik er al een tijd niet op was geweest, en daarna vond ik m'n username toch wat te persoonlijk zo met m'n naam erinquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoezo niet meer je oude account eigenlijk? Ben je toen je ww vergeten ofzo?
Karima toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:03 schreef junamii het volgende:
[..]
Het begon met m'n wachtwoord vergeten omdat ik er al een tijd niet op was geweest, en daarna vond ik m'n username toch wat te persoonlijk zo met m'n naam erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Waarom die emoticon?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:32 schreef junamii het volgende:
[..]
Prachtige naam kies je ook uit voor me
Karima past niet eens bij mij, ben toch zeker geen Marokkaanse
[..]
Zij is dus ECHT niet goed in haar hoofd he, damn
Ik ken een Karima met jouw afkomstquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:32 schreef junamii het volgende:
[..]
Hahá dat klinkt als een mooi plan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uit. Nog brakker worden dan vandaag
Waar ga je heen Vasje?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uit. Nog brakker worden dan vandaag
Wat heb je tegen Marokkanen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:32 schreef junamii het volgende:
[..]
[..]
Zij is dus ECHT niet goed in haar hoofd he, damn
Hmm gta is wel leuk om weer te hebbenquote:
GTA4? is 10 euro incl verzending redelijk?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm gta is wel leuk om weer te hebbenrest heb ik bijna allemaal al. Wat wil je er voor? En nee ik pijp je niet.
Ben toch op werk, voorbeeldige mocroquote:
Ja gek, collega van me is pools en haar poolse vriendin kwam met poolse vodka. Dus ja, wij allemaal shotten maar ik had ook nog iets van 4 wijn op ofzoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stappen in Duitsland. Jij was aan het drinken op werk?
Naar FYAHquote:
quote:
Ik ging vaak ziek knetterlam op de Vespa rijden om uit te waaien om nuchter te worden juistquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja gek, collega van me is pools en haar poolse vriendin kwam met poolse vodka. Dus ja, wij allemaal shotten maar ik had ook nog iets van 4 wijn op ofzoNiet goed, ik rijd echt roekeloos als de pest dan
Deze dame.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:31 schreef tliciouz het volgende:
Red dead redemption
Jullie missen overigens Oblivion, Skyrim en Assassins creed.
Nooit, dat zijn echt van die nerdgamesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:31 schreef tliciouz het volgende:
Red dead redemption
Jullie missen overigens Oblivion, Skyrim en Assassins creed.
Ik maak jou af met FIFAquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pwned.
[..]
Ik ging vaak ziek knetterlam op de Vespa rijden om uit te waaien om nuchter te worden juist.
Ik niet johquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ging vaak ziek knetterlam op de Vespa rijden om uit te waaien om nuchter te worden juist.
12? Die is raar man, ene keer win ik met suplesse, andere keer word ik dik ingemaakt. Ragequit game, datquote:
Werkte bij mij wel, die frisse lucht in je bek, en als je een erge fout maakt ben je dood dus je moet scherp blijvenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik niet johKan ik nog beter m'n vinger in mn keel steken ofzo
Mooi manquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nooit, dat zijn echt van die nerdgames. Ik hou niet van fantasy/middeleeuwen/whatever. RDR =
idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |