Sowieso PS3quote:
12 is juist tofquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
12? Die is raar man, ene keer win ik met suplesse, andere keer word ik dik ingemaakt. Ragequit game, dat.
Toegeven aan de meningen van anderen omdat je van 1 RPG een nerd wordtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mooi manVooral Oblivion. Oh god ik ben een echte nerd
In 'hoe zie je er nu uit' o.i.d. Foto met die Maluku.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke? Ik zie alleen 2 kankerlijpe van CB![]()
Doen, dan kunnen we samen gamenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:44 schreef junamii het volgende:
[..]
Sowieso PS3Ik hem een tijdje weggedaan tho, maar moet hem weer gaan ophalen die PS3. De xbox vind ik echt klote
Is mijn jizzface.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke? Ik zie alleen 2 kankerlijpe van CB![]()
Wolfenstein: ET?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:54 schreef tliciouz het volgende:
Damn nu krijg ik zin om Wolfenstein en Counterstrike te spelen
Chicks die je in de nacht wakker maken met je halfopgerookte jonko van die avond + een controller om te gamenquote:
Ik ga 'm uitprinten, eroverheen klaarkomen en dan uploaden op dat forum dat 2k posttequote:
Return to Castle Wolfenstein: Tides of War? DAT SPEL WAS ZO HARD @ XBOX LIVE, ONGEKENDquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:54 schreef tliciouz het volgende:
Damn nu krijg ik zin om Wolfenstein en Counterstrike te spelen
Pics of ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chicks die je in de nacht wakker maken met je halfopgerookte jonko van die avond + een controller om te gamen.
[..]
Ik ga 'm uitprinten, eroverheen klaarkomen en dan uploaden op dat forum dat 2k postte.
Geef me ¤1029 en ik doe het.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Pics of ik geloof er niks van.
Wolfenstein: Enemy Territory is beste schietspel ooitquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Return to Castle Wolfenstein: Tides of War? DAT SPEL WAS ZO HARD @ XBOX LIVE, ONGEKEND.
Sowieso is gamen met je vriend(in) echtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chicks die je in de nacht wakker maken met je halfopgerookte jonko van die avond + een controller om te gamen.
Hoorde je bij die ook:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:59 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Wolfenstein: Enemy Territory is beste schietspel ooit
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Sowieso is gamen met je vriend(in) echt
Trilfunctie van je controller gebruiken allesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Sowieso is gamen met je vriend(in) echt
Uiteraard. V22 was I Need Ammo en V21 was Need a Medic!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoorde je bij die ook:
I NEED AMMO
of: MEDIC
of als je had gewonnen: WHOO-HOO?
Zo nee, dan komt 'ie nieteens in de buurt.
Ervaring?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Trilfunctie van je controller gebruiken alles.
En als je perongeluk V12 klikte, zei je ' The enemy is weakened!'quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoorde je bij die ook:
I NEED AMMO
of: MEDIC
of als je had gewonnen: WHOO-HOO?
Zo nee, dan komt 'ie nieteens in de buurt.
Oke, kan passeren. Heb ET nooit gespeeld, maar ik heb heel wat zolderkamerautistenuurtjes @ ToW besteedquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:01 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Uiteraard. V22 was I Need Ammo en V21 was Need a Medic!
quote:
Ik herriner mij dat van MGS1 het beginfilmpje en level nog terwijl ik het jaren niet meer gespeeld heb, die is onvergetelijkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:05 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb vandaag voor een habbekrats Metal Gear Solid 4 gekocht.![]()
Nee, ik heb ook nog zo'n kleine laptop van Toys 'R Us, met verschillende inschuifplaatjes, waarmee ik verschillende woorden kan leren spellen. Best leuk.quote:
Bij L.A. Noire nonstop bij de crime scene rondlopen zodat je controller blijft trillenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Trilfunctie van je controller gebruiken alles.
Badass hier.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bij L.A. Noire nonstop bij de crime scene rondlopen zodat je controller blijft trillen.
Enige console die ik heb is de NESquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nog zo'n kleine laptop van Toys 'R Us, met verschillende inschuifplaatjes, waarmee ik verschillende woorden kan leren spellen. Best leuk.
Hahahaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bij L.A. Noire nonstop bij de crime scene rondlopen zodat je controller blijft trillen.
Wel met Wrestlemania Challengequote:
Die OPquote:
Later ouwe, Viel Spaßquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga er weer vandoor skatjes. Fijne avond en nacht nog.
Is dat daar ook zo jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha. Ik pakte dan Forza 4, de hele Nürburgring kiezen met een Mini Cooper en dan blind planken
.
M'n tante is trouwens vanmiddag langsgeweest, ze heeft zelfgemaakte dawet achtergelaten.
Controller trilt sowieso een beetje als je gasgeeft, maar als je niet kijkt en tegen de muur rijdt al helemaalquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is dat daar ook zo ja? Nooit gespeeld
Oh yum, daar heb ik zin in! Ik heb nu dit![]()
[ afbeelding ]
Jammer van de slagroomquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is dat daar ook zo ja? Nooit gespeeld
Oh yum, daar heb ik zin in! Ik heb nu dit![]()
[ afbeelding ]
Watquote:
Ja, maar dan met chocolade i.p.v. suikerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Controller trilt sowieso een beetje als je gasgeeft, maar als je niet kijkt en tegen de muur rijdt al helemaal. Ziet er lekker uit mayne, ook met zo'n krokant ding eronder met suiker ertegenaan?
Dat is het lekkerste juist. Soms eet ik gewoon een bak slagroom als ik honger hebquote:
Godsammequote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:24 schreef Juminelle het volgende:
Dat is het lekkerste juist. Soms eet ik gewoon een bak slagroom als ik honger heb
Een bak slagroom etenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:24 schreef Juminelle het volgende:
Dat is het lekkerste juist. Soms eet ik gewoon een bak slagroom als ik honger heb
Ja, fruit is ook echtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GodsammeDikzak
Ik vind een bak fruit heeerrrrlijk juist
Zonder toegevoegde shit, en ook niet uit een blikje
Magere kwark etenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een bak slagroom eten.
Jumi die zegt "als ik honger heb"![]()
![]()
Elke dag dus een bak slagroom ipv magere kwark eten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |