Sowieso PS3quote:
12 is juist tofquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
12? Die is raar man, ene keer win ik met suplesse, andere keer word ik dik ingemaakt. Ragequit game, dat.
Toegeven aan de meningen van anderen omdat je van 1 RPG een nerd wordtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mooi manVooral Oblivion. Oh god ik ben een echte nerd
In 'hoe zie je er nu uit' o.i.d. Foto met die Maluku.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke? Ik zie alleen 2 kankerlijpe van CB![]()
Doen, dan kunnen we samen gamenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:44 schreef junamii het volgende:
[..]
Sowieso PS3Ik hem een tijdje weggedaan tho, maar moet hem weer gaan ophalen die PS3. De xbox vind ik echt klote
Is mijn jizzface.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke? Ik zie alleen 2 kankerlijpe van CB![]()
Wolfenstein: ET?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:54 schreef tliciouz het volgende:
Damn nu krijg ik zin om Wolfenstein en Counterstrike te spelen
Chicks die je in de nacht wakker maken met je halfopgerookte jonko van die avond + een controller om te gamenquote:
Ik ga 'm uitprinten, eroverheen klaarkomen en dan uploaden op dat forum dat 2k posttequote:
Return to Castle Wolfenstein: Tides of War? DAT SPEL WAS ZO HARD @ XBOX LIVE, ONGEKENDquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:54 schreef tliciouz het volgende:
Damn nu krijg ik zin om Wolfenstein en Counterstrike te spelen
Pics of ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chicks die je in de nacht wakker maken met je halfopgerookte jonko van die avond + een controller om te gamen.
[..]
Ik ga 'm uitprinten, eroverheen klaarkomen en dan uploaden op dat forum dat 2k postte.
Geef me ¤1029 en ik doe het.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Pics of ik geloof er niks van.
Wolfenstein: Enemy Territory is beste schietspel ooitquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Return to Castle Wolfenstein: Tides of War? DAT SPEL WAS ZO HARD @ XBOX LIVE, ONGEKEND.
Sowieso is gamen met je vriend(in) echtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chicks die je in de nacht wakker maken met je halfopgerookte jonko van die avond + een controller om te gamen.
Hoorde je bij die ook:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:59 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Wolfenstein: Enemy Territory is beste schietspel ooit
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Sowieso is gamen met je vriend(in) echt
Trilfunctie van je controller gebruiken allesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Sowieso is gamen met je vriend(in) echt
Uiteraard. V22 was I Need Ammo en V21 was Need a Medic!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoorde je bij die ook:
I NEED AMMO
of: MEDIC
of als je had gewonnen: WHOO-HOO?
Zo nee, dan komt 'ie nieteens in de buurt.
Ervaring?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Trilfunctie van je controller gebruiken alles.
En als je perongeluk V12 klikte, zei je ' The enemy is weakened!'quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoorde je bij die ook:
I NEED AMMO
of: MEDIC
of als je had gewonnen: WHOO-HOO?
Zo nee, dan komt 'ie nieteens in de buurt.
Oke, kan passeren. Heb ET nooit gespeeld, maar ik heb heel wat zolderkamerautistenuurtjes @ ToW besteedquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:01 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Uiteraard. V22 was I Need Ammo en V21 was Need a Medic!
quote:
Ik herriner mij dat van MGS1 het beginfilmpje en level nog terwijl ik het jaren niet meer gespeeld heb, die is onvergetelijkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:05 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb vandaag voor een habbekrats Metal Gear Solid 4 gekocht.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |