Bij L.A. Noire nonstop bij de crime scene rondlopen zodat je controller blijft trillenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Trilfunctie van je controller gebruiken alles.
Badass hier.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bij L.A. Noire nonstop bij de crime scene rondlopen zodat je controller blijft trillen.
Enige console die ik heb is de NESquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nog zo'n kleine laptop van Toys 'R Us, met verschillende inschuifplaatjes, waarmee ik verschillende woorden kan leren spellen. Best leuk.
Hahahaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bij L.A. Noire nonstop bij de crime scene rondlopen zodat je controller blijft trillen.
Wel met Wrestlemania Challengequote:
Die OPquote:
Later ouwe, Viel Spaßquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga er weer vandoor skatjes. Fijne avond en nacht nog.
Is dat daar ook zo jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha. Ik pakte dan Forza 4, de hele Nürburgring kiezen met een Mini Cooper en dan blind planken
.
M'n tante is trouwens vanmiddag langsgeweest, ze heeft zelfgemaakte dawet achtergelaten.
Controller trilt sowieso een beetje als je gasgeeft, maar als je niet kijkt en tegen de muur rijdt al helemaalquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is dat daar ook zo ja? Nooit gespeeld
Oh yum, daar heb ik zin in! Ik heb nu dit![]()
[ afbeelding ]
Jammer van de slagroomquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is dat daar ook zo ja? Nooit gespeeld
Oh yum, daar heb ik zin in! Ik heb nu dit![]()
[ afbeelding ]
Watquote:
Ja, maar dan met chocolade i.p.v. suikerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Controller trilt sowieso een beetje als je gasgeeft, maar als je niet kijkt en tegen de muur rijdt al helemaal. Ziet er lekker uit mayne, ook met zo'n krokant ding eronder met suiker ertegenaan?
Dat is het lekkerste juist. Soms eet ik gewoon een bak slagroom als ik honger hebquote:
Godsammequote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:24 schreef Juminelle het volgende:
Dat is het lekkerste juist. Soms eet ik gewoon een bak slagroom als ik honger heb
Een bak slagroom etenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:24 schreef Juminelle het volgende:
Dat is het lekkerste juist. Soms eet ik gewoon een bak slagroom als ik honger heb
Ja, fruit is ook echtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GodsammeDikzak
Ik vind een bak fruit heeerrrrlijk juist
Zonder toegevoegde shit, en ook niet uit een blikje
Magere kwark etenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een bak slagroom eten.
Jumi die zegt "als ik honger heb"![]()
![]()
Elke dag dus een bak slagroom ipv magere kwark eten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |