Ja want dat is minder erg!!!111quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:29 schreef ThaTim het volgende:
Niet schelden met kanker aub, gebruik aids instead.
Druk leven, druk leven.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:26 schreef junamii het volgende:
Wat een heeeeeerlijke dag was het vandaag![]()
Nu nog snel naar een vrijgezellenfeestje en dan ben ik letterlijk de hele dag nonstop bezig geweest
Ik geef geen kanker want ik ben een chick zonder tactttt. Ik ben een beetje wausquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:29 schreef ThaTim het volgende:
Niet schelden met kanker aub, gebruik aids instead.
Ohja, die moet ik ook nog downloaden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Druk leven, druk leven.
Ik daarentegen heb geen kankermoer te doen. Over 9 minuten heb ik de demo van FIFA Street binnen.
U bring the Jack, Ill bring the bodyquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
pour sum Jack Daniels over your body & let me lick it off
I'll bring the tonguequote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
U bring the Jack, Ill bring the body
Altijd druk druk, maar vandaag was juist lekker chill zonder stress/school/werk. Ben nu wel echt gesloopt na een lange en geweldige dagquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Druk leven, druk leven.
Ik daarentegen heb geen kankermoer te doen. Over 9 minuten heb ik de demo van FIFA Street binnen.
Haha ik fietste hier langs, gekkenhuis .quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vandaag is trouwens de 1e Apple Store in NL (ook de grootste ter wereld) geopend, in jawel: Amsterdam.
[ afbeelding ]
Op het Leidseplein, en wat is Amsterdam toch mooi.
En er zijn maar 4500 speciale T-shirts voor wie het eerst komt om heel veel hipsterpoet te betalen voor Chinese slavenmeuk. Soms hou ik van GeenStijl.
Online bestellen en gratis thuis laten afleverenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha ik fietste hier langs, gekkenhuis .
Wie daar in de rij gaat staan
weinig verschil met menig iCentre winkel. Domme ophefquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vandaag is trouwens de 1e Apple Store in NL (ook de grootste ter wereld) geopend, in jawel: Amsterdam.
[ afbeelding ]
Op het Leidseplein, en wat is Amsterdam toch mooi.
En er zijn maar 4500 speciale T-shirts voor wie het eerst komt om heel veel hipsterpoet te betalen voor Chinese slavenmeuk. Soms hou ik van GeenStijl.
Nooit je huis uitkomenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:47 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Online bestellen en gratis thuis laten afleveren
Ja, wat is eigenlijk het verschil vraag ik me af?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:48 schreef wise het volgende:
[..]
weinig verschil met menig iCentre winkel. Domme ophef
Ben jij ook woonachtig in Amsterdam ja?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het verschil zit hem in de service. Je kan meteen je garantie claimen qua repareren of een nieuw product in de winkel zelf. Bij een APR moet het of naar Apple zelf verstuurd worden voor een beoordeling en oplossing (wat weken duurt) of naar een externe partij (wat erg duur is).quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:48 schreef wise het volgende:
[..]
weinig verschil met menig iCentre winkel. Domme ophef
Stonden er allemaal chinese geeks?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben jij ook woonachtig in Amsterdam ja?[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]Ik stel een kwartet voor met mijzelf in de hoofdrol, mijn buurmeisje (vriendin van Vas), Vas zelf en jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Denk maar, no dicks allowedquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik stel een kwartet voor met mijzelf in de hoofdrol, mijn buurmeisje (vriendin van Vas), Vas zelf en jou.
Ga maar een duo doen met je buurmeisje, ik hoef haar nietquote:
Trio met jou en Sinos dan, laatste bodquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga maar een duo doen met je buurmeisje, ik hoef haar nietGwn vanaf je balkon kijken en als ze bij d'r box is sla jij toe, alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |